Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lotus83

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 16:55

Dan kan ik beter wachten tot de verzendtermijn van verkoper verloopt.
Jammer dit.. is een mooie bundel.

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 17:21

Lotus83 schreef:
Als ik zelf een bestelling annuleer bij de verkoper, dan krijg ik een negatieve review?

Afgelopen zondag een flinke bundel bij iemand gekocht.. zij heeft deze ook bevestigd en ik heb betaald.

En nu radiostilte.. ze reageert nergens op en het is ook nog niet verzonden. Nu heeft ze daar nog 2 dagen voor maar ik hoor compleet niets.

Ze is wel op Vinted geweest aangezien ze nieuwe artikelen heeft geplaatst.

Ik heb vaak dat verkopers niet reageren, maar wel het pakket binnen de termijn versturen.
Waarom zou je annuleren? Koop wordt vanzelf ongedaan gemaakt als de verkoper niet op tijd verstuurd.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 17:23

Ik zou eerst de termijn voor het verzenden afwachten. Er is nu toch nog niets aan de hand? En anders krijg je vanzelf je geld terug.

_Hinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 17:33

Moestuin schreef:
Heb je ook al effectief geld ontvangen van die artikelen?

Ja, geld is gewoon ontvangen. Het is van verschillende verkopen, al een tijd terug.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 17:35

Hmmm. Iemand had bod gedaan, ik geaccepteerd. Toen bleef het stil. Ze stuurde nog hee bedankt ik koop het binnenkort. Dus ik vraag wat is binnenkort. Heeft ze onverwachts precies dezelfde tas van een vriendin gekregen. :+

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 17:50

Gisteren is mijn pakket via Homerr aangekomen bij het punt. Ik kreeg gelijk een bericht van de (Franse) verkoper: “Je pakket is er!!!”
Bedankt, ik heb het gezien. Fijn! Ik ben momenteel ziek dus kan het niet ophalen vandaag.
“Ga het snel halen anders gaat het retour!!!”

Vanmorgen:
“Je pakket moet opgehaald!!!!!!!!”
Ik ben nog steeds ziek dus kan er helaas niet heen. Komt goed, ik haal het zsm op.
“Het moet want anders gaat het retour. Ophalen!!!!!!”

Ik heb heel veel zin om tot de laatste dag te wachten nu. Onbeschoft stuk vreten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 18:53

Die heeft dringend geld nodig :') want je krijgt pas uitbetaald nadat het opgehaald is.

Ik had er eentje die wou ophalen. Prima, als je uit de buurt bent. En toen plots het hele gekende riedeltje "ik stuur een koerier jouw kant op en bladieblabla", dus maar gemeld bij Vinted en geblokkeerd.

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 18:56

Agh zo had ik laatst ook een dame die vroeg of ik het zo snel mogelijk op kon sturen naar Frankrijk. Deze vrouw vroeg het vriendelijk dus gelijk die middag geregeld.

Het pakket is daar aangekomen dus ik stuurde gelijk een berichtje dat hij binnen was en drie dagen later werd hij pas opgehaald. Dan valt de haast blijkbaar ook wel mee.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 19:00

Waarom ik zelf wil annuleren?
Omdat ze vanaf moment van betalen helemaal niets meer laat horen.
Ik heb nog bericht gestuurd met een vraag en ze reageert gewoon niet meer..
En is dus wel op Vinted.

Ik vind dat asociaal en het gaat niet om een aankoop van een tientje.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 19:00

Ik had het ook met een fransoos. In 24 uur 3 berichten of ik het zsm wilde versturen maar hij haalde het ook pas na 3 dagen op.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 20:33

caro29 schreef:
Ik had het ook met een fransoos. In 24 uur 3 berichten of ik het zsm wilde versturen maar hij haalde het ook pas na 3 dagen op.

Hhaha ja dat heb ik ook eens gehad.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-21 20:53

pmarena schreef:
Hier zei de mevrouw van het pakketpunt dat het enige verschil dat zij merkt van Homerr, is dat de andere pakkettendiensten dagelijks langs komen en Homerr 2x per week.

Hier zit er totaal geen regelmaat in bij homer zei ze. Soms komen ze 2x per week, soms een hele week niet, soms maar 1x per week. Soms komen ze alleen brengen en niet halen en soms komen ze alleen halen en niet brengen :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 00:23

Net hoe de wind staat zeg maar..... :=

Ik heb verder ook niet doorgevraagd naar de details hoor, vroeg of Homerr pakjes nou inderdaad door andere pakkettendiensten werden meegenomen (lijkt me zo onpraktisch) en toen zei ze dat ze zelf rijden, maar dat het enige verschil was dat de anderen dagelijks kwamen en zij 2 keer per week. Maar zou bij doorvragen best zo kunnen zijn dat dat ook wisselt :)

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-21 09:51

Oeps, ik ben inmiddels 4 paar Nikes rijker in de afgelopen 3 weken :+
Wel even genoeg denk ik zo. Eigenlijk 5 paar, want het verkeerde paar heb ik nog steeds hier liggen. Na ongeveer een week gaf ze aan met postnl ze teruggestuurd te willen hebben + het adres. Ik heb een tikkie gestuurd voor de verzendkosten en inmiddels alweer een week radiostilte. Ze heeft het bericht wel gelezen. Heb er gisteren nog een reminder achteraan gestuurd en laat het nu maar bij haar. Ik heb mijn geld al terug van Vinted dus wat dat betreft maakt het voor mij niet uit.

Ik heb zelfs ondertussen de schoenen die ik bij haar dacht te hebben gekocht nog een keer gevonden en al binnen gekregen :D

Elitedeux

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 12:22

Ik had ook zo'n Franse koper van de week. Zaterdag middag betaald, of ik het gelijk wou versturen, zodat ze de blouse kan dragen met Kerst. Gelijk verstuurd, gisteren aangekomen. Dus ik stuur haar een berichtje, ah fijn hij is op tijd binnen zodat je deze kunt dragen met Kerst!

Krijg ik een berichtje terug: "Ik ben helaas in het buitenland, ik ga het pas dragen met Oud en Nieuw :+ "

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 13:13

Kun je het bieden ook uitzetten op vinted ?

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 13:24

Alja schreef:
Kun je het bieden ook uitzetten op vinted ?

Volgens mij niet, tenminste ik heb nog niet gevonden hoe.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 17:25

Dat is wel een goede vraag eigenlijk!

Wat betreft het snel willen verzenden en het dan toch niet snel ophalen, dat stat wel een beetje apart ja, maar ik kan me ook wel voorstellen dat de plannen soms kunnen veranderen / er iets tussen kan komen :)

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-21 18:44

pmarena schreef:
Dat is wel een goede vraag eigenlijk!

Wat betreft het snel willen verzenden en het dan toch niet snel ophalen, dat stat wel een beetje apart ja, maar ik kan me ook wel voorstellen dat de plannen soms kunnen veranderen / er iets tussen kan komen :)

Jah, of je hebt net als ik een pakketpunt die niet alle dagen open is enz.
Heb wel gehad dat ik net ongeveer langs het punt wat gereden en vervolgens thuis zie dat er iets daar ligt, of daar heen moet.
Het punt is in het weekend niet open, ook gehad dat er wel iets bezorgd werd op de zaterdag, maar ja, punt niet open..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-21 10:06

Ja dat is altijd klöte, heb ik ook vaak dat er bij thuiskomst dan ineens een berichtje is...
Maargoed, vaak is het er dan toch nog niet als er een berichtje komt, daar troost ik me dan maar mee :P

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 15:47

Lotus83 schreef:
Waarom ik zelf wil annuleren?
Omdat ze vanaf moment van betalen helemaal niets meer laat horen.
Ik heb nog bericht gestuurd met een vraag en ze reageert gewoon niet meer..
En is dus wel op Vinted.

Ik vind dat asociaal en het gaat niet om een aankoop van een tientje.

Ow dat gebeurt me zo vaak
Niet dat er geen antwoord komt op vragen, maar na aankoop niets horen behalve de automatische meldingen van verzenden etc
Daar zou ik me echt niet druk om maken,
Vinted heeft dat allemaal netjes dicht getimmerd , dus mocht een verkoper niet verzenden ood
Dan komt dat geld we terug
En als verzenden ze het binnen de gestelde tijd dan klopt alles volgens de regeltjes

Ik heb momenteel opeens weer een aantal dingen inene verkocht , fijn
Ook we weer een setje biedingen waar je akkoort mee gaat en niks meer van hoort, das dan weer jammer

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 20:30

Vraagje, kan je het verzendlebel ook laten uitprinten bij een het pakketpunt waar je pakketje moet afgeven?

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-21 20:37

AmyJamess schreef:
Vraagje, kan je het verzendlebel ook laten uitprinten bij een het pakketpunt waar je pakketje moet afgeven?

Nee niet zomaar. Alleen als ze een printer hebben staan.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 17:19

mijn eerste broek verkocht.
Ook het enige wat ik geplaatst heb paar weken terug :D

Ook gewoon ineens een bericht, je hebt je item verkocht.
Geen berichtje vooraf of zo.
Ik heb nog geantwoord met bedankt voor je aankoop, wel gelezen ook geen bericht.

Maar zal wel prima zijn.
Heb het verzendlabel net uitgeprint, morgen gaat het op de bus.

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-21 17:58

Helemaal blij dat ik eindelijk een paar hakken van de Zara had gevonden. Aas al jaren op dit model van een paar jaar terug maar kwam hem dus niet tegen...
Tot vorige week. Helemaal in de gloria en voor een prikkie besteld. Net opgehaald en aangemerkt dat het ontvangen was en alles is zoals aangegeven, maar net erna zie ik dat ze maat kleiner zijn dan in de advertentie aangegeven is. Vond ze al wat krap zitten :')
Baal als een stekker...