Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 19:06

In Naarden hebben ze bizar veel mokken en kopjes maar helaas hadden ze hem niet

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 19:08

Jis_ schreef:
In Naarden hebben ze bizar veel mokken en kopjes maar helaas hadden ze hem niet

Ah jammer -O-

eclair98

Re: Wat zijn jullie kringloop aankopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 20:23

Ik zal van de week hier kijken!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 20:37

Hier in de kringloop ook niet helaas. Maar omdat ik er toch was, weer een vogelboek voor mijn kleine verzameling, nu over watervogels, uit 1985 met hele mooie tekeningen :)

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-23 21:32

Ik heb ook gekeken bij onze kringloop maar niet gevonden.

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 07:37

De kerstspullen liggen hier in de kringloop! Ik wil wel weer eens wat anders qua kleur. Gister dit gescoord.

Afbeelding

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-23 22:38

Jaaa weer terug van de andere kant van de wereld en nu weer kunnen kringlopen :D Uit Indonesië is niet heel veel mee gekomen, wel een heel mooi houtgesneden paard in een kleur die goed in ons interieur past. Een extra koffer was niet noodzakelijk ;)

Afbeelding

Gisteren weer met JeaDH de drie winkels in Surhuisterveen aangedaan. Een jurkje, blouse, bloempot, oogstmand voor de moestuin en een etagère gescoord voor 18,-.

De klapper kwam vandaag. Mijn vriend en ik waren in Assen, hij moest nieuwe schoenen en shirts hebben. Onderweg van de auto naar het centrum zag ik al dat we langs twee kringloopjes kwamen, dus op de terugweg even binnengeglipt :D de eerste kochten we niks, leuk winkeltje, bomvol! Leuk om te sneupen.

Het tweede winkeltje was nog verrassend groot! Met meerdere ruimtes, o.a. een kledingruimte, vintageruimte, muziekruimte, etc. Er was ook een soort huiskamer en er waren mensen muziek aan het spelen. In de kledingruimte zag ik leuke laarsjes staan, niet iets wat ik normaal zou kopen, maar ze leken nieuw en de prijs van 9,50 sprak me wel aan. Mocht ik ze toch niet gaan dragen kan ik er vast iemand anders blij mee maken was mijn gedachte :j eenmaal thuis gekomen checkte ik zonet het merk even en nu vind ik ze extra leuk :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De Kikker mok heb ik helaas niet gespot..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-23 08:59

Oh dat houten paard! Prachtig zeg, ook die kleuren.
Die laarsjes vind ik superleuk, die zou ik ook meegenomen hebben. Merk doet me niet zoveel, ik heb nooit merkschoenen. Maar ze zijn erg mooi!

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 12:46

Goed gelaarsd Iris!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-23 13:29

hey die zag ik op de FB groep voorbij komen. Wat onwijs gaaf zeg!

Murloc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-23 15:01

Ik kijk ook rond of ik die kikker mok voor je tegen kom.

Vandaag gekocht, heb nog even staan twijfelen bij een lamp. Maar ik ben bang dat hij te groot is.
Afbeelding

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 21:02

Vandaag bij de kringloop geweest. Een paar dvds, een speeltje en een nieuw halster voor shadow *\o/* Ze zijn hier bij het goed inmiddels begonnen met spaarkaarten. Bij 10 euro en als je wat inlevert krijg je een stempel. Bij 10 stempels krijg je 10 euro korting.
Afbeelding

IrisDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-23 21:20

Suzanne F. schreef:
Oh dat houten paard! Prachtig zeg, ook die kleuren.
Die laarsjes vind ik superleuk, die zou ik ook meegenomen hebben. Merk doet me niet zoveel, ik heb nooit merkschoenen. Maar ze zijn erg mooi!

Dankjewel :D De kleuren passen dus ook precies in ons interieur, hoefde er niet lang over na te denken om daar een plekje voor vrij te houden in de handbagage. Koffer durfde ik niet aan, was bang dat hij dan niet heel over zou komen.

Ik ben inderdaad ook niet zo van de merken, kende dit merk dus ook totaal niet. Maar toch leuk om zoiets wat normaal voor flink wat euro's de markt op gaat voor een prikkie te kunnen scoren *D

@Murloc, leuke boeken! Ik ken de kattenverhalen :j Zijn de moeite waard.

@eclair98, hier ligt ook regelmatig paardenspul in de kringloop, maar het is vaak óf oude rommel, óf ze vragen de hoofdprijs. Ik heb één keer een als nieuwe Wintec singel voor 2,50 kunnen scoren :j

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:11

@eclair: 10 euro is best een aardig bedrag voor een kringloop en volgens mij heb je dat met 10 aankopen zo bij elkaar.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 10:43

Ik heb de laatste dagen wat koopjes gescored.
O.a een winterjas en twee jeans van scotch en soda. Voor de kids.
Een zeldzame nerf
Twee vintage poppetjes
Een jurk van by bar.
En shabbies laarzen.
Voor totaal nog geen 10 -

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 13:03

Zeldzame nerf?

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 13:36

DubbelFun schreef:
@eclair: 10 euro is best een aardig bedrag voor een kringloop en volgens mij heb je dat met 10 aankopen zo bij elkaar.

Met bv. Kleding heb je het al snel bij elkaar ja!

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 13:59

foxy80 schreef:
Zeldzame nerf?

Nerf pistool haha

Net nog een jurkje van studio anneloes en vest van ikks gescored

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 15:16

Nooit geweten dat dat zeldzaam was. Of wacht, zeldzaam in de kringwinkel want alle koters zijn er wild me (mijne incluis)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-23 16:45

Na lange tijd ook vandaag nog eens bij een lokale kringloop geweest en ik ben echt wel goed geslaagd <3

Kwam dit super leuke Kerst/Winter blikje tegen. Die gaat leuk in de keuken staan de komende tijd.

Afbeelding

Vond nog een legpuzzel van 1000 stukjes welke op een wishlist stond bij Bol dus dat was ook weer echt een toffe vondst.

Afbeelding

En ik scoorde nog 57 ansichtkaarten voor m'n postcrossing hobby waar ik echt dolgelukkig mee ben. Er zitten lokale kaarten tussen met toffe illustraties zoals die 2 hier van Maastricht. Er zat oa een vintage foto kaart bij van de inhuldiging van koningin Beatrix en verder echt vanalles en nog wat, van dieren tot toeristische kaartjes, illustraties, vintage auto kaart, vliegtuig, Een lokale kaart ook nog van het mijngebied in Limburg vroeger en heel veel toffe Nederlandse vintage kerstkaarten die altijd zeer geliefd zijn bij mensen in het buitenland.

Er stond op het rek 1e, maar ik dacht oef dat is best pittig per stuk dus ga toch even vragen aan de balie. Zei ze: nee, doe maar 4 voor 1e. Dus ik dacht dat is prima te doen haha. Kom ik bij de kassa en vroeg die persoon aan een andere collega nog eens van dat was toch goed he, 4 voor 1e? Zegt die collega: 'doe maar samen voor 2E'. Wat houd ik van kringlopen :') Daar heb ik nieuw in webshops vaak net 2 of max 4 kaartjes voor hihi. Ik kan dan echt ZO BLIJ naar buiten lopen he op zo'n dag als vandaag. #geluksmomentjes.

Heb ook een half uur bij de rekken gestaan om alles uit te pluizen- het was een grote chaos en veel wenskaarten/dubbele kaarten met enveloppen e.d. ook ertussen, maar die gebruik ik niet- en het heeft me pijn aan m'n knieën opgeleverd maar je moet er wat voor over hebben :')

Afbeelding

TOTAAL | 6,50 <3

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 00:24

Zo, dat is inderdaad geen geld zeg !
Wil morgen ook even op jacht naar ansichtkaarten, net begonnen met Postcrossing en de 1e kringloop woensdag had er eigenlijk maar erg weinig.

In mijn eigen woonplaats maar eens de kringlopen langsgaan :j

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 00:30

cursebreaker schreef:
Na lange tijd ook vandaag nog eens bij een lokale kringloop geweest en ik ben echt wel goed geslaagd <3

Kwam dit super leuke Kerst/Winter blikje tegen. Die gaat leuk in de keuken staan de komende tijd.

[ [url=m/aXYaf8.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vond nog een legpuzzel van 1000 stukjes welke op een wishlist stond bij Bol dus dat was ook weer echt een toffe vondst.

[ [url=m/GlqFfZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik scoorde nog 57 ansichtkaarten voor m'n postcrossing hobby waar ik echt dolgelukkig mee ben. Er zitten lokale kaarten tussen met toffe illustraties zoals die 2 hier van Maastricht. Er zat oa een vintage foto kaart bij van de inhuldiging van koningin Beatrix en verder echt vanalles en nog wat, van dieren tot toeristische kaartjes, illustraties, vintage auto kaart, vliegtuig, Een lokale kaart ook nog van het mijngebied in Limburg vroeger en heel veel toffe Nederlandse vintage kerstkaarten die altijd zeer geliefd zijn bij mensen in het buitenland.

Er stond op het rek 1e, maar ik dacht oef dat is best pittig per stuk dus ga toch even vragen aan de balie. Zei ze: nee, doe maar 4 voor 1e. Dus ik dacht dat is prima te doen haha. Kom ik bij de kassa en vroeg die persoon aan een andere collega nog eens van dat was toch goed he, 4 voor 1e? Zegt die collega: 'doe maar samen voor 2E'. Wat houd ik van kringlopen :') Daar heb ik nieuw in webshops vaak net 2 of max 4 kaartjes voor hihi. Ik kan dan echt ZO BLIJ naar buiten lopen he op zo'n dag als vandaag. #geluksmomentjes.

Heb ook een half uur bij de rekken gestaan om alles uit te pluizen- het was een grote chaos en veel wenskaarten/dubbele kaarten met enveloppen e.d. ook ertussen, maar die gebruik ik niet- en het heeft me pijn aan m'n knieën opgeleverd maar je moet er wat voor over hebben :')

[ [url=m/l7R7rP.jpg]Afbeelding[/url] ]

TOTAAL | 6,50 <3

Wat leuk! Ben stiekem wel heel benieuwd welke kringloop dit was :)

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 14:36

Cheytjuh
Benieuwd wat je gaat vinden. Denk dat het idd enorm verschilt per kringloop wat er qua kaartjes te vinden is. Ik heb er een onderaan de straat liggen en die heeft bv op wat wenskaarten na, verder niks. Maar hier in de regio liggen wel echt veel kringloop winkels, dus heb er nog genoeg die ik af kan gaan tzt nog bv.

dalena
Helpen en Doen op de Akerstraat Noord in Hoensbroek. Niet de meest gezellige winkel vind ik, niet de meest nette qua prijzen vaak met bepaalde andere spullen - ze weten bij sommige dingen wel echt wat ze zich vragen a la Het Goed - maar er zit ook genoeg tussen wat wel voor leuke prijsjes te krijgen is dus wel leuk om toch eens af en toe te snuffelen.

Maar dit was bv. de kaartjes chaos:
:')
Afbeelding

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 17:02

Oh daar ben ik wel eens geweest! Soms ruikt het daar ook erg naar rook. Maar vaak wel leuke spulletjes.

Ik ging laatst bij het Goed in Sittard even kijken voor kerstspullen. Kunst kerstboom kan je beter nieuw kopen en de huisjes die ze nog hadden 15 euro of meer :(

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-23 17:10

Het Goed kom ik eigenlijk zelden nog maar en de laatste keren dat ik er was, kocht ik ook niks :'). Vind het inderdaad een beetje bizar worden wat zij zich vragen voor de leuke spulletjes. Er ligt in Sittard wel nog een andere kringloop die bv. hun producten niet prijst maar bij de kassa een prijs ervan maakt. Misschien niet perse het handigst, maar ze zijn wel ontzettend fair met hun prijzen en hebben echt leuke dingen staan altijd.

Verder ga ik ook vaker naar die in Valkenburg, ook erg leuk. En dan kom ik regelmatig wel bij de RD4 hier in Heerlen, maar is daar echt heel erg geluk hebben als je nog iets leuks vind. Bij mij onderaan de straat ligt sinds kort ook eentje, erg chaotisch wel binnen maar liggen wel leuke dingen af en toe.

Omgeving Maastricht liggen er ook nog een aantal, maar ben ik al lang niet meer geweest. Wil eigenlijk wel weer graag eens gaan maar voorlopig word dat even niks ivm prive omstandigheden helaas. Hopelijk in December wel weer.