Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Oh dat houten paard! Prachtig zeg, ook die kleuren.
Die laarsjes vind ik superleuk, die zou ik ook meegenomen hebben. Merk doet me niet zoveel, ik heb nooit merkschoenen. Maar ze zijn erg mooi!
cursebreaker schreef:Na lange tijd ook vandaag nog eens bij een lokale kringloop geweest en ik ben echt wel goed geslaagd![]()
Kwam dit super leuke Kerst/Winter blikje tegen. Die gaat leuk in de keuken staan de komende tijd.
[ [url=m/aXYaf8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vond nog een legpuzzel van 1000 stukjes welke op een wishlist stond bij Bol dus dat was ook weer echt een toffe vondst.
[ [url=m/GlqFfZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik scoorde nog 57 ansichtkaarten voor m'n postcrossing hobby waar ik echt dolgelukkig mee ben. Er zitten lokale kaarten tussen met toffe illustraties zoals die 2 hier van Maastricht. Er zat oa een vintage foto kaart bij van de inhuldiging van koningin Beatrix en verder echt vanalles en nog wat, van dieren tot toeristische kaartjes, illustraties, vintage auto kaart, vliegtuig, Een lokale kaart ook nog van het mijngebied in Limburg vroeger en heel veel toffe Nederlandse vintage kerstkaarten die altijd zeer geliefd zijn bij mensen in het buitenland.
Er stond op het rek 1e, maar ik dacht oef dat is best pittig per stuk dus ga toch even vragen aan de balie. Zei ze: nee, doe maar 4 voor 1e. Dus ik dacht dat is prima te doen haha. Kom ik bij de kassa en vroeg die persoon aan een andere collega nog eens van dat was toch goed he, 4 voor 1e? Zegt die collega: 'doe maar samen voor 2E'. Wat houd ik van kringlopenDaar heb ik nieuw in webshops vaak net 2 of max 4 kaartjes voor hihi. Ik kan dan echt ZO BLIJ naar buiten lopen he op zo'n dag als vandaag. #geluksmomentjes.
Heb ook een half uur bij de rekken gestaan om alles uit te pluizen- het was een grote chaos en veel wenskaarten/dubbele kaarten met enveloppen e.d. ook ertussen, maar die gebruik ik niet- en het heeft me pijn aan m'n knieën opgeleverd maar je moet er wat voor over hebben![]()
[ [url=m/l7R7rP.jpg]Afbeelding[/url] ]
TOTAAL | 6,50