Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharxHebe

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 09:00

Als ik de radio beu ben dan zet ik wel eens Spotify op via mijn aux kabel. Helaas is ie kapot :( .

Mijn vriend heeft Bluetooth in zijn auto dat is echt ideaal _O-

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 09:30

Ooh CD's! In onze beide autos kunnen ze geloof ik nog. Meebleren en ballets <3

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 09:55

pff jullie gaan echt zo hard, en nu ik heb gelezen dat er bokkers berichtjes krijgen actiever mee te doen word ik zenuwachtig :+
echter is een manegebedrijf aan de gang houden, je daarin aan alle regels houden omtrent corona, 2 hondjes en een man entertainen echt een heuze uitdaging.

makeup is ook niet echt iets waar je mij gelukkig meemaakt en ook nagellak gebruik ik niet, heb wimpersextensions en acrylnagels..

muziek ben ik wel gek op, zeker idd de zero's en 90's maar spotify is een handiger iets dan cd's..

wat doet bokt eigenlijk voor werk?

(excuus voor de missende hoofdletters, mijn toetsenbord is half gek)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 10:02

Koffie heb ik nooit gedronken. Maar thee drink ik wel!
Vriendlief is wel een koffie slurper
Ik heb spotify premium en luister eigenlijk nooit cd’s

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-20 10:05

Ik snap dat dat een hele uitdaging is rink :j

Zelf werk ik op de crediteurenafdeling van een internationale groothandel. We hebben hier nog helemaal geen dip gehad of zo. Het is knaterdruk met af en toe 1 dagje dat ik denk nu krijgen we iets meer adem maar dat moet ik vooral niet te enthousiast denken want dan zit de inbox de volgende dag weer overvol _O-

Hier hebben nagellakjes ook niet zo veel zin met Gellak op mn nagels die ik bij de styliste iedere 3 of 4 weken laat vervangen.

Kerstboom komt er hier waarschijnlijk niet in met de gespuis op 4 benen hier in huis. Dekentjes en warme huissokken zijn hier absoluut welkom. Ik heb schoenmaat 40.

CD's kan ik hier in huis wel afdraaien maar in de auto al niet meer. Ik heb nu Youtube afspeellijsten draaien met van alles en nog wat er in. Moet wel bekennen dat ik ooit nog een keer naar de foute party van Qmusic wil O:) gewoon omdat het kan :j

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 10:11

In mijn auto kunnen geen CDs, ik heb wel een USB aansluiting dus als je muziek op een USB zet kan ik die wel lekker afspelen. Ik laat me graag verrassen als het aankomt op wat het volgende liedje wordt dat ik hoor.

En ik las ook iets over rituals, kennen jullie dit plaatje? Ja? Goed. Ik ben de onderste...

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 10:19

Koffie is leven. Thee ook trouwens. :D
Maar alsjeblieft geen Senseo of iets soort gelijks. We maken zelf onze bonen en gieten met de hand de koffie op. <3

Cd's, ik denk niet dat we nog ergens de apparatuur hebben om ze af te spelen. :o lp', draaien we wel regelmatig.

Make up en nagellak gebruik ik nauwelijks op wat mascara na.

Ik ben MRI Technoloog in een universiteits ziekenhuis. Super leuk werk! En hele interessante casussen.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-20 10:20

Afbeelding

Deel van t gespuis op 4 benen hier.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 10:20

Ik kan ook geen CD's afspelen in mijn auto.

Koffie drink ik ook niet. En ook geen make up hier.

Ik las iets over werk. Ik ben ambtenaar, werk als beleidsadviseur in het sociaal domein bij een gemeente.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 10:22

Hier ook geen koffie of make-up. Maar ik leef voor thee en dan vooral ook losse thee.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 10:27

Jorex schreef:
Hier ook geen koffie of make-up. Maar ik leef voor thee en dan vooral ook losse thee.

Ik ook!! :9

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 10:33

Ik leef voor koffie. Make up, tja Corona tijd en verder ben ik toch alleen op stal. Paard zou schrikken als ik make up op zou hebben.

Cd speler heb ik niet en luister nooit muziek.

Ik ben hondentrainer, callcenter medewerker en geef naschoolse cursussen. Heel divers dus.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 10:37

Ik ben troubleshooter voor eindkwalificaties op lithografische machines (chip industrie), zowel in de fabriek als bij installatie bij de klant.

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 10:44

Koffie drink ik alleen met melk en het liefst met een Koffie siroop in :D

Nagellak kan ik niet dragen door werk. En make up komt meestal van essence of catrice. Maar kom algemeen niet verder dan mascara en wenkbrauwen kammen. Mocht iemand nog wat leuks hebben sta ik er voor open.
Bij mij passen er cd's in de auto. Een voorkeur muziek heb ik niet echt. Beetje wat in de top 40 verschijnt denk ik :=

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 10:46

Mijn auto doet ook geen cd's. Ik luister altijd spotify via bluetooth. In huis hebben we ook nergens een cd speler meer, alles gaat via bluetooth en spotify.

Nagellak en make-up is hier een flop... gebruik ik bijna niet (alleen mascara)

Jeetje Fem wat een verhaal, ben wel heel benieuwd nu naar je foto's. Knap dat je er op deze manier iets mee kunt doen. En uiteraard ook fijn dat je mee kunt doen uit Secret Santa :)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 10:53

Chantaliiejj schreef:
hahahatsjoe, wat een leuke stijl heb je thuis, lekker vrolijk aldus verschillende kleuren.

Dank je wel !

Banjer wat leuk, gefeliciteerd !

Fijn dat Luca weer thuis is *\o/*

Lolacabana super !

MDH heftig zeg, weer even met de neus op de feiten hier.

Wat veel zieken... mijn teamleider was positief getest maar was alleen wat snotterig.

Geweldige foto ynskek <3

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:02

Voor iedereen die het nodig heeft: Een hele dikke knuffel, sterkte en/of beterschap! :* :knuffel:

Ik lees thee :9 Thee vind ik lekker, maar drink het niet zo heel vaak meer. Alleen wanneer ik het wel wil drinken is het op :') Ik houd van de exotische smaakjes: Rozen, kersen, mango. Of juist de wat warmere wintersmaken met kaneel, gember, die richting :)

Rooibos, groene thee en dat soort standaard smaakjes vind ik dan echt weer heel vies :+

Ik werk trouwens als assemblagemonteur elektrische brommers! Heel interessant werk, vanaf 0 een hele brommer opbouwen :D Is van een geheel nieuw merk, dus er wordt ook nog veel gepuzzeld en aangepast waar wij ook in mogen meedenken. Ontzettend gaaf dus! :))

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:19

Thee <3 Offf, warme chocolademelk met marshmallows :D

Ik vind jullie huizen zo mooi . Hier geen stijl, maar we hebben verhuisplannen dus ik laat het nu maar even zoals het nu is. :)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:21

IMAY1990 schreef:
In mijn auto kunnen geen CDs, ik heb wel een USB aansluiting dus als je muziek op een USB zet kan ik die wel lekker afspelen. Ik laat me graag verrassen als het aankomt op wat het volgende liedje wordt dat ik hoor.

En ik las ook iets over rituals, kennen jullie dit plaatje? Ja? Goed. Ik ben de onderste...

[ Afbeelding ]

Oh dit is hilarisch en zo enorm waar.

Ik heb mijn vent afgelopen vrijdag op pad gestuurd om conditioner te halen van een bepaald merk.
Conditioner dik gedrukt geschreven, foto gestuurd van de shampoo en de conditioner zodat hij kon zien wat hij moest halen.
Nogmaals conditioner geschreven...
Nogmaals geschreven in capslock en dik gedrukt...

Vent komt thuis met 2 bussen shampoo van het verkeerde merk want shampoo is shampoo en heel conditonior had hij niet gelezen. -O-
Hij zag een shampoo bus dus heeft ook een shampoo bus gehaald en hij was in de aanbieding...
Hij was heel content met zichzelf :')

Dus nu zit ik met 3 bussen shampoo, 1 van het juiste merk die ik al had, 2 van een merk die mijn vent maar op moet maken want dat komt niet in aanraking met mijn haar...
En geen conditioner :') _O-

Ik heb mijn eerste werkdag er op zitten *\%/*
Lekker een uurtje bezig geweest <3
Nu weer in bed en slapen.

Overigens, over de mailtjes die nu verstuurd worden mbt activiteit.
Wij snappen echt wel dat mensen een leven hebben en niet 24/7 op bokt zitten.
Maar we vragen wel om enige activiteit.
Lukt dat niet om wat voor een reden dan ook (zie mijn voorbeeld) ligt ons dan in. We kunnen een heleboel bespreken, maar we moeten het wel weten :o

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:49

Fijn dat je wat werk kon doen M_D_H
Ook beterschap & sterkte voor iedereen die het nodig heeft.
Hier op het moment ook vrij druk. Hier nu 5 dagen in de week stage (R&D dierenvoedingsbedrijf) daarnaast werk ik in het weekend als postbode en doe ik vrijwilligerswerk bij het plaatselijke dierenasiel. Stage was eigenlijk in belgie maar helaas door alle corona regels is voor nu alles online.

Heb al eerder gezegt fan te zijn van (losse) thee. Gekke smaken zijn hier ook zeker welkom probeer graag iets nieuws verder hou ik ook van warme winterse smaken en friszoete smaken

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 12:28

Onze radio is ineens op zwart in de auto. Waarschijnlijk zekering kapot. Lang leve handige kerel. Als hij ff tijd heeft zal hij het wel maken. Nu maar Spotify op in de auto ook leuk.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 13:01

Een cd speler heeft mijn auto niet, maar een USB stick met muziek zou voor mij ook een top zijn. Luister vooral top 40, fan van Davina Michelle en pink maar kan heel veel rock/pop meezingen, Nederlandstalig waardeer ik Bløf en Racoon wel van, maar zeker geen rap enzo, dan gaat de radio naar een andere zender haha
Laatst bijgewerkt door boeflover op 26-10-20 13:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 13:03

Even qua huisdieren:
Nog een top voor de hamster is kapok, daar kan ik nooit genoeg van hebben en wat hij niet nodig heeft: zoutsteen of hamsterwatten, want dat is beide gevaarlijk voor hem.
Verder eet onze kat dagelijks van Felix natvoer 80 gram en heeft van die catishfaction snoepjes en ze houdt ook wel van die sticks als extra.

@M_D_H fijn dat het wat beter gaat en je je een uurtje kon vermaken met het werk. Echt rot dat alles zoveel moeite kost.

Oh ja shampoo hoef ik niet, ik heb van beide genoeg liggen. Maar voor het geval mijn SS geïnteresseerd is: ik gebruik nature box olive voor mijn haar en voor body maakt het niks uit zolang het maar lekker ruikt. Oftewel ik hoef geen kokos, want ik vind kokos niet lekker ruiken/ook niet lekker smaken (Even voor het geval je thee haalt).

Mag ik even iets bekennen. Jullie praten over CD's in auto's, maar ik heb geen eens een auto dus ja, dat hoeft voor mij niet. :+
Maar voor het geval mijn SS geïnteresseerd is, ik luister kpop en dan voornamelijk SHINee, Big Bang en Nu'est. Ook SuperM, EXO en nog wat andere bands. Dus als je goedkoop aan merch kan komen van voornamelijk de eerste (Alleen Taemin als solo-artiest is ook goed) dan <3
Verder luister ik van alles en nog wat, op Nederlands talig en metal na. Nederlandstalig wel de uitzondering van degenen die echt kunnen zingen dus geen Tiger Tiger Tiger, maar wel Blof, Guus Meeuwis etc.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 13:17

Ook ik heb een berichtje gehad met de vraag of ik wat meer wil reageren.
Wegens vervelende privé omstandigheden heb ik wat minder gereageerd. Ik zal het vanaf nu weer oppakken.
Voor iedereen die zich niet zo goed voelt heel veel sterkte !

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 13:21

Mijn muzieksmaak is een aparte :D Ik voornamelijk metal en rock. Five Finger Death Punch, Alter Brigde, Trivium etc etc etc

Alle muziek die op de radio komt vind ik echt vreselijk. En moet er nog de hele dag verplicht naar luisteren ook _O-