Sizzle schreef:Dan kun je toch gewoon een samenscholingsverbod instellen en handhaven? Op straat drinken mag toch sowieso niet?
Avondklok vind ik dan echt een zwaktebod waar je een hoop gedoe mee veroorzaakt aan administratieve rompslomp. Geen zin om na te denken, gewoon allemaal voor het donker thuis.
We leven in een 24/7 maatschappij, het aantal suffe briefjes die dan nodig gaan zijn....
In dit park mag het dus wel
Maar wat mij betreft kan het ook inderdaad ook gewoon op bepaalde plekken zijn hoor. Niet een volledige regio.
. Niet op jou, maar omdat ik zo voorzichtig ben en op een school moet werken en het gevoel heb dat ik mezelf daar helemaal niet kan beschermen. En zúlke domme dingen zie. Mensen, het gaat niet alleen om jullie zelf! Aaargh!

. Natuurlijk prima als je dan ook gewoon thuis je tijd uitzit, maar testen is natuurlijk wel prettiger voor mensen die dan misschien in quarantaine moeten. En ook voor werkgevers om bijvoorbeeld te zien of een kwart van het personeel gewoon ziek is of dat er sprake is van een brandhaardje.