Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beatje schreef:Wij hebben 1 buur en dat huis was verkocht helaas voor we het wisten.Nu woont er de familie Jank. 3 kinderen. Ik moet zeggen dat ik het gejank nog enigszins kan verdragen. Kunnen ze nooit niet klagen als mijn honden eens blaffen. Die trouwens niet op het gejank reageren. Maar buiten het gejank ,staat ook de hele dag de radio op volle bak te loeien. Alle gesprekken kunnen we ook letterlijk volgen. En we wonen op de boere buiten,waarom ga je in vredesnaam dan hier wonen ,als je van zoveel lawaai houd denk ik dan.En dan te bedenken dat als de grenzen de hele zomer gesloten blijven we ook niet vluchten kunnen
__Sannne schreef:_San87_ schreef:Ik heb dat ook met mensen die bij een tag en win hun hele levensverhaal delen in de hoop maar zielig gevonden te worden of zo.
"Kan deze hapjesschaal goed gebruiken want ik had twee weken geleden een steentje in mijn schoen."
__Sannne schreef:_San87_ schreef:Ik heb dat ook met mensen die bij een tag en win hun hele levensverhaal delen in de hoop maar zielig gevonden te worden of zo.
"Kan deze hapjesschaal goed gebruiken want ik had twee weken geleden een steentje in mijn schoen."