[HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Re: [HK] Kindervrij & oh zo blij! #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 19:25

Ook dat idd.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 19:31

Die laatste is ook alweer ontkracht, omdat je die eerste tekens helemaal niet zo uitspreekt. Leuk bedacht wel.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 20:24

Elon zoekt 't maar lekker uit met z'n alien :)).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 21:00

Ik snap die moeder ook niet.. die heeft toch al haar hersencellen ermee uitgeperst? Of ze heeft nu al een hekel aan die koter. Als je het zo'n naam geeft :roll:

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 18:40

Maar misschien wil ze interessant doen? Aandacht krijgt ze zo wel.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 19:46

Hier nog een bewust kindloos mens *\o/*

Ik heb zelfs een hekel aan kinderen ( behalve de kinderen van mijn zus :P )

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 19:49

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 20:01

herkenbaar Jildau

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 08:53

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 11:06

En dat zijn dan enkel degene die het durven toegeven... of in willen zien.

Vriendinnen klagen over vanalles, maar je krijgt er wel zoveel voor terug. Lees eens je eigen geklaag terug denk ik dan :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 11:32

De reacties eronder ook. Zal wel een slechte jeugd hebben gehad, nee ik niet hoor ik hou van mijn kinderen. :roll: jaja het is goed

Een reactie is wel mooi, kopieren lukt nu niet maar er staat ongeveer dit: "er mag best wat meer begrip zijn voor moeders die het zich gewoon heel anders hadden voorgesteld, en trouwens, altijd leuke lieve en aardige kinderen heeft niemand" :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 12:11

Haha leuk topic..
Wij waren op een overtocht boot van Noorwegen naar Zweden.

Dan ging je met zn allen tegelijk aan het dinebuffet. Was er zo'n jongetje alleen maar aan het jengelen, schreeuwen, slaan naar ouders..en die ouders alleen maar knuffelen en lief praten tegen dat kind.

Heb twee uur in gejank gezeten..dat was vroeger altijd voor mij een reden om geen kinderen te nemen.

Nu denk ik gewoon voed je kind toch op, die v mij gaat achter slot en grendel met dit gedrag ~~}>

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 15:50

Wij hebben 1 buur en dat huis was verkocht helaas voor we het wisten.Nu woont er de familie Jank. 3 kinderen. Ik moet zeggen dat ik het gejank nog enigszins kan verdragen. Kunnen ze nooit niet klagen als mijn honden eens blaffen. Die trouwens niet op het gejank reageren. Maar buiten het gejank ,staat ook de hele dag de radio op volle bak te loeien. Alle gesprekken kunnen we ook letterlijk volgen. En we wonen op de boere buiten,waarom ga je in vredesnaam dan hier wonen ,als je van zoveel lawaai houd denk ik dan.En dan te bedenken dat als de grenzen de hele zomer gesloten blijven we ook niet vluchten kunnen :(

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 16:05

Die moederbrigade op fb is ook om te janken. Ze kunnen niet begrijpend lezen en oh wee als iemand de negatieve kanten van het moederschap durft te benoemen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 17:46

Net als mensen die onder berichten massaal mensen gaan taggen "oh dit gun ik jou echt X". En het bericht is gewoon: aan wie zou jij dit cadeau doen? Niks te tag en win :')

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 01:15

beatje schreef:
Wij hebben 1 buur en dat huis was verkocht helaas voor we het wisten.Nu woont er de familie Jank. 3 kinderen. Ik moet zeggen dat ik het gejank nog enigszins kan verdragen. Kunnen ze nooit niet klagen als mijn honden eens blaffen. Die trouwens niet op het gejank reageren. Maar buiten het gejank ,staat ook de hele dag de radio op volle bak te loeien. Alle gesprekken kunnen we ook letterlijk volgen. En we wonen op de boere buiten,waarom ga je in vredesnaam dan hier wonen ,als je van zoveel lawaai houd denk ik dan.En dan te bedenken dat als de grenzen de hele zomer gesloten blijven we ook niet vluchten kunnen :(

Dat zou je denken ja (dat de buren niet kunnen klagen als jijzelf dan eens geluid maakt) maar onze buurvrouw dacht daar anders over. Zij hadden elke dag continu ruzie, en als wij de muziek eens aanzetten net boven de stofzuiger aan kwam ze op hoge poten dat we niet zoveel herrie moesten maken want “ze zat heel de dag al in de herrie”. Ja ik snap haar wel, dan geniet je extra van de rust als het eens rustig is maar wij mochten letterlijk geen geluid maken. En ja, we zijn 80% vanwege hun verhuist :D verschrikkelijk, onze schilderijen hingen scheef aan de muur omdat ze niet normaal de trap op/af konden lopen. Wel sneu voor de kinderen hoor, lag duidelijk aan de ouders (ze stonden ook onder toezicht van allerlei instanties).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 01:26

idinn schreef:
Net als mensen die onder berichten massaal mensen gaan taggen "oh dit gun ik jou echt X". En het bericht is gewoon: aan wie zou jij dit cadeau doen? Niks te tag en win :')

Hier ga ik altijd zo goed op he :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 07:48

Ik heb dat ook met mensen die bij een tag en win hun hele levensverhaal delen in de hoop maar zielig gevonden te worden of zo.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 08:00

_San87_ schreef:
Ik heb dat ook met mensen die bij een tag en win hun hele levensverhaal delen in de hoop maar zielig gevonden te worden of zo.

"Kan deze hapjesschaal goed gebruiken want ik had twee weken geleden een steentje in mijn schoen."

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 08:05

__Sannne schreef:
_San87_ schreef:

"Kan deze hapjesschaal goed gebruiken want ik had twee weken geleden een steentje in mijn schoen."

Kijk, dat is een legitieme reden. Niks irritanter dan een steentje in je schoen.

:)).

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 10:10

:')

Onze buurjengel kan onmogelijk communiceren op normaal volume. Ik weet ook nooit welke emotie hij nou uit volle borst aan het uiten is. En ouders lopen er de hele dag pamperend achteraan. Ik hoor het echt aan met een knoop in m'n maag: er blijft echt niks van en voor jezelf over zodra er een kind is. Zo lijkt het bij hen in ieder geval (gelukkig weet ik ook dat het anders kan).
Ik ben heel blij met het middagslaapje van het kind. Rust in de tuin! De buurvrouw blijkbaar ook. Die lag aan de andere kant van de schutting iedere twee tellen te kreunen en steunen. Dat was weer een andere reden om toch maar weer oordopjes in te doen. :+

Ach al met al sterken onze buren ons op deze manier heel erg in onze ontbrekende kinderwens :')

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 11:14

__Sannne schreef:
_San87_ schreef:

Oh ja tokkie facebook volk uitlachen is mijn meest thrashy hobby

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 13:15

MarcoBorsato schreef:
idinn schreef:

Ik waag graag een kansje :r

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 13:51

Gokken voor huisvrouwen :') dan voel je dat je leeft

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 14:15

Tiggs schreef:
MarcoBorsato schreef:

Ik waag graag een kansje :r

JE KAN GOFFERDOMME NIKS WINNEN poedersuiker!

:').