Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 15:48

Nayomie schreef:
Stom zenuwachtig voor mijn praktijkexamen morgen voor de auto.

You can do it! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 16:14

Ineke2 schreef:
Mkango schreef:
Dat ik dus echt geen kledingmaten kan inschatten, waardoor de trui die ik voor een vriendin gebreid heb perfect zit bij mij, maar voor haar waarschijnlijk te klein is. :')

:') Wel zelf een lekkere trui erbij, maar ik snap dat het frustrerend is :')
Hij zit wel heel lekker inderdaad. := En gelukkig is het een leuk patroon dat geen jaren duurt om te breien, én hier zitten een aantal foutjes in die ik nu kan voorkomen in versie 2.0, dus eigenlijk vind ik het niet zo héél erg... ik ga er voor het gemak ook maar even vanuit dat zij het niet erg vindt om twins te moeten zijn met mij. :)) (Ik wilde ook per se dit patroon omdat het geïnspireerd is op een waterval vlakbij waar zij is opgegroeid...)

Nayomie schreef:

Succes! Je kunt het! :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 17:09

Nayomie schreef:

Succes!!! *\o/*

Ik kruip eindelijk uit dat diepe hol waar ik de afgelopen week in zat, maar moet mezelf echt remmen om niet ineens te gaan doen alsof ik de hele wereld alweer aan kan, want dat is nog helemaal niet zo.
Uitzieken Nancy, rustig aan :7
Nu ‘verplicht’ een rust uurtje in bed aan t houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 17:49

Wordt er zonet een klant boos omdat ik ben gaan poetsen. Want ik ben ziek geweest en nu gaat die ook ziek worden. Ik ben koortsvrij en heb 2 huizen gepoetst vandaag, dus zo ziek zal ik wel niet meer zijn... Maar blijkbaar moet je eerst 2 weken uitzieken ofzo... Echt waar, altijd doe ik bij die klant extra tijd zonder betaald te worden omdat er zo veel werk is en dat krijg ik dan terug.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 17:51

Hopelijk is het gelukt Nayomie :D

Moe :z ergerlijk ik wil ook gewoon stuiteren nu :+

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:00

_Nancy schreef:
Ik kruip eindelijk uit dat diepe hol waar ik de afgelopen week in zat, maar moet mezelf echt remmen om niet ineens te gaan doen alsof ik de hele wereld alweer aan kan, want dat is nog helemaal niet zo.
Uitzieken Nancy, rustig aan :7
Nu ‘verplicht’ een rust uurtje in bed aan t houden.

Pfft, leuk is dat he, als je lijf he laat weten dat het nog even niet gaat lukken.

Hier dag 3 met duizeligheid, gelukkig pakt de huisarts het goed op, en via de app contact met mijn manager gehad, alleen geen duidelijkheid nog of ze me morgen ook op ziek zet. Ik wacht nog even af of zij er wat over gaat zeggen, of dat ik het zelf ga doen. Weet dat ze momenteel heel erg druk is.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:07

Thanks allen :+:
Rebecca schreef:

Daar kan ik morgen een antwoord op geven. :))

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:13

Succes morgen Nayomie +:)+

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:13

Nayomie schreef:

Heel veel succes! *\o/*

Mag je een beetje op tijd? Dat scheelt al wat zenuwen op de dag zelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:16

Nayomie schreef:
Thanks allen :+:
[naam] schreef:

Daar kan ik morgen een antwoord op geven. :))

Ben niet wakker :')

Beste beentje voor zetten , kleine fout geen probleem het hoeft niet helemaal perfect maar wel veilig (en gecontroleerd).

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:18

Ja ik mag richting einde van de ochtend (mocht zelf een dag/tijd kiezen :)) ) dus dat scheelt wel.

Ik weet dat een klein foutje mag, maar ik zie soms te veel fout gaan en ben enorm bang om te falen. Terwijl de lessen gewoon goed zijn gegaan. maar die angst om te falen bij het examen. Heel naar.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:21

Nayomie schreef:
Ja ik mag richting einde van de ochtend (mocht zelf een dag/tijd kiezen :)) ) dus dat scheelt wel.

Ik weet dat een klein foutje mag, maar ik zie soms te veel fout gaan en ben enorm bang om te falen. Terwijl de lessen gewoon goed zijn gegaan. maar die angst om te falen bij het examen. Heel naar.

Dat is normaal, had ik ook. Gewoon rijden zoals je ook bij je lessen doet en dan komt het helemaal goed.
Liever 1 fout en goed oplossen dan onzeker rijden.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:25

KM_Ris schreef:
Nayomie schreef:

Dat is normaal, had ik ook. Gewoon rijden zoals je ook bij je lessen doet en dan komt het helemaal goed.
Liever 1 fout en goed oplossen dan onzeker rijden.

*Ziet al een reden om te zakken* althans, 30 wegen, zeker als ik de wijken in rij die ik niet ken. En die zijn er veel. Ben anderhalf jaar geleden verhuisd dus dat vind ik dan nog extra spannend :)

We gaan het zien morgen. Anders pleur ik gewoon op bed en kom ik de rest van de dag daar niet meer vanaf _O-

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:25

Weer last van m’n ‘wel honger geen eetlust’

Krijg geen hap door mn keel en als k denk aan eten moet k al janken, maar vandaag nog niks gegeten en wel honger van binnen

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:26

Nayomie schreef:

Ik had een aanrijding, wel heeeeeeeel zacht, maar toch.. En wel geslaagd hè :+
Oh en omdat ik in de weg stond voor ander verkeer pakte hij ook even gauw de pedalen en stuur over om m even goed in t parkeervak te zetten om vervolgens te vragen: ‘Wat ben je nou allemaal aan het doen?’ XD
En toen gaf ik aan dat ik niet genoeg naar links was gegaan om m goed rechts in het vak te kunnen zetten, of zo iets.. In ieder geval een goed antwoord (10 jaar geleden bijna).

Omdat de rest gewoon goed was, toch gewoon geslaagd.
Neem je je rijinstructeur mee in de auto? Dat vond ik zo’n fijn mens, was zo blij dat hij in de auto zat en beetje over koetjes en kalfjes ging praten met de examinator. Heeft mij geholpen toen, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:28

_Nancy schreef:
Nayomie schreef:

Ik had een aanrijding, wel heeeeeeeel zacht, maar toch.. En wel geslaagd hè :+
Oh en omdat ik in de weg stond voor ander verkeer pakte hij ook even gauw de pedalen en stuur over om m even goed in t parkeervak te zetten om vervolgens te vragen: ‘Wat ben je nou allemaal aan het doen?’ XD
En toen gaf ik aan dat ik niet genoeg naar links was gegaan om m goed rechts in het vak te kunnen zetten, of zo iets.. In ieder geval een goed antwoord (10 jaar geleden bijna).

Omdat de rest gewoon goed was, toch gewoon geslaagd.
Neem je je rijinstructeur mee in de auto? Dat vond ik zo’n fijn mens, was zo blij dat hij in de auto zat en beetje over koetjes en kalfjes ging praten met de examinator. Heeft mij geholpen toen, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen.

Met een lichte botsing zelfs? Denk dat je een vreselijk lieve examinator had. Ik zie mensen zakken voor zoooo veel minder. :oo Maar het geeft hoop, dat wel :)

Nee instructeur heeft zelf al aangegeven nooit mee te gaan met examens. Vind ik wel super jammer want hij knoopt wel fijne gesprekken aan. Met de TTT was hij wel mee.
Laatst bijgewerkt door Nayomie op 03-02-20 18:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:33

Mijn instructeur volgde zijn auto via een app , hij wist waar ik was hooguit :)) . Had wel een inschattingsfout de 2de keer en motor sloeg even uit met hellingproef (alles geoefend de laatste uren maar die net niet :') , naar beneden laten rollen na een rondje spiegels en als een havik mijn omgeving bekeken. En weer opnieuw toen ging het wel goed)

Maar ik zou het nooit weer willen doen :+

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:48

Kijk ook duidelijk in je spiegels! Het is al vele jaren geleden bij mij maar destijds waren er om me heen zooooveel mensen gezakt omdat ze niet goed genoeg in de spiegels keken! Ben zelf dus maar een tikje overdreven in de spiegels gaan kijken. Hier ook faalangst en niet zo’n beetje ook, weet hoe ruk dat voelt. Maar inderdaad niet álles hoeft perfect, gaat er vooral om hoe jij je gedraagt in het verkeer. Je kan het, succes! En als het niet lukt, wat is dan het ergste dat kan gebeuren? Dan weet je waar je op moet letten de volgende keer, en dan haal je het alsnog. Echt, komt goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 18:56

Ik heb mijn examinator toen opgesloten in de auto. Ik stapte uit en deed uit gewoonte de auto op slot en liep weg :') Toen ik het door had en haar ging halen zei zij heel droog dat het een goede reflex was om hem direct te sluiten _O-

Maar slagen terwijl je tegen een auto botst :oo

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 19:01

Dat ik niet weet hoe ik de volgende opmerking van mijn leidinggevende moet opvatten. 'Ik ben op zich niet ontevreden.' :') betekent dat, het is wel oké maar kan beter? Betekent dat, het was niet compleet waardeloos? Ik haat het. :') en ik kan het donderdag bij het functioneringsgesprek pas naar vragen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 19:06

Mayomie je mag foutjes maken, als je het daarna maar oplost of in iedergeval kan vertellen wat er fout ging / hoe je het wel had moeten doen. Bv een 2e keer proberen om in te parkeren, mag gewoon; liever dan schots en scheef in je vak. Of "draai om in deze straat" ga dan niet direct voor de eerste optie, maar neem de straat even in je op en bepaal waar je het veiligste kan keren.

Ik had ook zo'n mooie met afrijden: ik moest op de snelweg de bordjes Breda blijven volgen. Nah, lekker aan het rijden en de afslag vergeten. De examinator zei dat op het moment dat ik in principe nog heel snel de afrit had kunnen pakken. Ik ben rustig doorgereden en de volgende afslag gepakt. Als ik halsoverkop de auto naar rechts had gegooid, had ik de opdracht goed gedaan maar niet veilig gereden. Nu geslaagd omdat ik rustig bleef verder rijden ipv stressen.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 21:15

Foutjes maken mag! Ik ben geslaagd terwijl ik 2x op de rem heb getrapt ipv op het gas :'). Zolang je gewoon zelfverzekerd blijft is er niks aan de hand

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 22:07

Medicijnen die niet vergoed worden, eigen risico wat 12 euro meer is geworden en ik dus leuk even bijna 100 euro mag neertellen... De overweging om te stoppen met de medicatie is hierdoor zo groot dat ik morgen de huisarts ga bellen om een plan op te stellen om te gaan afbouwen

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 22:40

Mezelf, mijn leven, alles... Gaat gewoon echt even niet zo goed en ik weet niet hoe ik mijzelf uit deze ellende moet redden |(

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 23:02

Knudd schreef:
Mezelf, mijn leven, alles... Gaat gewoon echt even niet zo goed en ik weet niet hoe ik mijzelf uit deze ellende moet redden |(

:(:) sterkte!