Nayomie schreef:Stom zenuwachtig voor mijn praktijkexamen morgen voor de auto.
You can do it!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:Hij zit wel heel lekker inderdaad.Mkango schreef:Dat ik dus echt geen kledingmaten kan inschatten, waardoor de trui die ik voor een vriendin gebreid heb perfect zit bij mij, maar voor haar waarschijnlijk te klein is.
Wel zelf een lekkere trui erbij, maar ik snap dat het frustrerend is
_Nancy schreef:Ik kruip eindelijk uit dat diepe hol waar ik de afgelopen week in zat, maar moet mezelf echt remmen om niet ineens te gaan doen alsof ik de hele wereld alweer aan kan, want dat is nog helemaal niet zo.
Uitzieken Nancy, rustig aan![]()
Nu ‘verplicht’ een rust uurtje in bed aan t houden.
Nayomie schreef:Ja ik mag richting einde van de ochtend (mocht zelf een dag/tijd kiezen) dus dat scheelt wel.
Ik weet dat een klein foutje mag, maar ik zie soms te veel fout gaan en ben enorm bang om te falen. Terwijl de lessen gewoon goed zijn gegaan. maar die angst om te falen bij het examen. Heel naar.
KM_Ris schreef:Nayomie schreef:Ja ik mag richting einde van de ochtend (mocht zelf een dag/tijd kiezen) dus dat scheelt wel.
Ik weet dat een klein foutje mag, maar ik zie soms te veel fout gaan en ben enorm bang om te falen. Terwijl de lessen gewoon goed zijn gegaan. maar die angst om te falen bij het examen. Heel naar.
Dat is normaal, had ik ook. Gewoon rijden zoals je ook bij je lessen doet en dan komt het helemaal goed.
Liever 1 fout en goed oplossen dan onzeker rijden.
Nayomie schreef:Ja ik mag richting einde van de ochtend (mocht zelf een dag/tijd kiezen) dus dat scheelt wel.
_Nancy schreef:Nayomie schreef:Ja ik mag richting einde van de ochtend (mocht zelf een dag/tijd kiezen) dus dat scheelt wel.
Ik had een aanrijding, wel heeeeeeeel zacht, maar toch.. En wel geslaagd hè
Oh en omdat ik in de weg stond voor ander verkeer pakte hij ook even gauw de pedalen en stuur over om m even goed in t parkeervak te zetten om vervolgens te vragen: ‘Wat ben je nou allemaal aan het doen?’ XD
En toen gaf ik aan dat ik niet genoeg naar links was gegaan om m goed rechts in het vak te kunnen zetten, of zo iets.. In ieder geval een goed antwoord (10 jaar geleden bijna).
Omdat de rest gewoon goed was, toch gewoon geslaagd.
Neem je je rijinstructeur mee in de auto? Dat vond ik zo’n fijn mens, was zo blij dat hij in de auto zat en beetje over koetjes en kalfjes ging praten met de examinator. Heeft mij geholpen toen, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen.