Alja schreef:boeflover schreef:Nu hoop ik dat ik je lootje wordt Alja! Want jij kunt roeien ?Altijd leuk kanoën!
Oh ja, dat was ik vergeten te melden...We stellen het verdelen van de lootjes uit tot aan 1 december.
M_D_H schreef:Oh ja, dat was ik vergeten te melden...We stellen het verdelen van de lootjes uit tot aan 1 december.
M_D_H schreef:Oh ja, dat was ik vergeten te melden...We stellen het verdelen van de lootjes uit tot aan 1 december.Die doos kan ook 6 planken worden he
M_D_H schreef:Oh ja, dat was ik vergeten te melden...We stellen het verdelen van de lootjes uit tot aan 1 december.XD doos leeg wegens te laat k u nnen bestellen op wish en alieexpress
M_D_H schreef:Oh ja, dat was ik vergeten te melden...We stellen het verdelen van de lootjes uit tot aan 1 december.Doe maar niet want dan zit ik in het buitenland Hier ook van mij weer berichtje dat ik nog steeds leef. Kijk uit naar mijn lootje
M_D_H schreef:Mondy?Doe jij mee dan?Ik kan jouw spontaan niet meer vinden op de lijst Liiiieeeeeeeeeve M_D_H
M_D_H schreef:Oh ja, dat was ik vergeten te melden...We stellen het verdelen van de lootjes uit tot aan 1 december.Mag 6 december misschien ook? Dan is alles zo fijn in de aanbieding
Mondy schreef:M_D_H schreef:Mondy?Doe jij mee dan?Ik kan jouw spontaan niet meer vinden op de lijst Liiiieeeeeeeeeve M_D_H Dat klinkt beter Nu nog 13.000 euro overmaken naar mij en je doet weer mee
Overgemaakt naar Mij. Die was wel verbaasd maar na mn uitleg dat ik dan hier weer mee mocht doen accepteerde ze t wel.Kom ik ff goed mee weg!