Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SavannahNx

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 03:11

De mijne wilt de hele dag alleen maar slapen als ie vrij is en op zn gat zitten zoals die zelf zegt. Dus prima ik vermaak me wel alleen. Hoop snel dat mn rijbewijs in de pocket is dan ben ik al helemaal onafhankelijk. Top.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 07:35

Ga anders met zn allen samen op reis :j

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 08:16

Aan dat ik dacht dat ik wel naar school zou kunnen fietsen want "dat haal ik wel" maar nu ben ik doorweekt tot op het bot en begint mijn examen over 5 minuten en hoop ik dat mijn moeder nog optijd is om droge kleding te brengen-

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 08:24

Het weer. In andere landen kan ik prima tegen warm weer, maar hier, pft.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 08:47

Dat ik gisteren mijn propedeuse verloren heb op 1 fout teveel. ;(

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 08:59

Dat mijn broek en sokken helemaal doorweekt zijn en voor de rest van de dag nog moet werken |(

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:01

Dat de app van 'Jouw Zorgtoeslag' het niet doet.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:07

Waar blijft de bus van 1 over negen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:08

Volgende onweersbui en wil zo naar de moestuin.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:16

Chiave schreef:

Ooohhh wat poedersuiker zeg.. :(:) Hier is het nog even in spanning wachten of ik hem wel of niet heb. Ga ook echt huilen als dat niet zo is.. -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:30

Dat ik me vorige week over mijn enorme tandartsangst heen heb gezet, voor het eerst in 10 jaar en dat mijn (superlieve) tandarts net begonnen is met de herstelwerkzaamheden...

...en dat er nu een stuk van mn kies afbreekt. Er zat al een gaatje, en dat wordt nu wss een wortelkanaalbehandeling -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-19 09:38

Dat ik in een bouwput woon. Aan een kant een schuurmachine, aan de andere kant een klopboor. Heb een werkdag van 11 uur voor de boeg, heb mijn energie zo hard nodig.. ;(

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 09:41

Aan dat een ei koken zo fiets lang duurt -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-19 09:45

Oh, nog een ergernis. Ik volg masterclasses bij de horecabond en en tot nu toe 3 van de 4 keer die we gehad hebben iemand meegenomen op reis, 2 keer met mijn auto en een keer samen met de trein.

Nu app ik hem al 2 dagen terug of we maandag a.s. voor de laatste masterclass wellicht met zijn auto kunnen gaan omdat de mijne door de apk moet maar de garage zo vol zat dat hij te laat gerepareerd word en ik dan dus zonder auto zit.

GEEN antwoord. NIKS.

Kan ik zo boos om worden. Ik huur verdomme wel weer een auto. Wordt ook nog lastig want heb pas 5 maanden mijn rijbewijs.

Doe je ook eens wat voor een ander.

kimberly1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 10:33

xPabloBokt schreef:
Oh, nog een ergernis. Ik volg masterclasses bij de horecabond en en tot nu toe 3 van de 4 keer die we gehad hebben iemand meegenomen op reis, 2 keer met mijn auto en een keer samen met de trein.

Nu app ik hem al 2 dagen terug of we maandag a.s. voor de laatste masterclass wellicht met zijn auto kunnen gaan omdat de mijne door de apk moet maar de garage zo vol zat dat hij te laat gerepareerd word en ik dan dus zonder auto zit.

GEEN antwoord. NIKS.

Kan ik zo boos om worden. Ik huur verdomme wel weer een auto. Wordt ook nog lastig want heb pas 5 maanden mijn rijbewijs.

Doe je ook eens wat voor een ander.

Heeft de garage geen leenauto voor je beschikbaar?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 10:38

Dat ik vandaag tot 11 op school zit :+

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 10:43

__Sannne schreef:
Chiave schreef:

Ooohhh wat poedersuiker zeg.. :(:) Hier is het nog even in spanning wachten of ik hem wel of niet heb. Ga ook echt huilen als dat niet zo is.. -O-

Ik duim voor je! De curricula zijn zo pittig tegenwoordig... -O-

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:27

Dat familie eend de snelweg overstak vanochtend, zie de kuikentjes nog tuimelen vanwege de autos die voorbij rijden ;( hoop zo dat ze het allemaal hebben overleefd.

Moest er gewoon een traantje om laten in de auto :o

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:39

Ahhhh Spikkelfire dat is inderdaad een sneu beeld. Van die onschuldige kleine eendpropjes die mama de snelweg over moeten volgen.. :\

Ik erger me aan het feit dat ik dus blijkbaar een soort van overspannen ben en dingen die ik eigenlijk heel graag wil doen niet kan doen. Of nouja het kan wel, maar het brengt meteen een huilbui met zich mee dus handig is het niet :evaw: Stom gedoe.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:40

Benauwd plakkerig weer. -O-

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:54

SpikkelFire schreef:
Dat familie eend de snelweg overstak vanochtend, zie de kuikentjes nog tuimelen vanwege de autos die voorbij rijden ;( hoop zo dat ze het allemaal hebben overleefd.

:(:)

Dat ik een enorm blauw oog heb door een knietje van een paard en vrijdag het personeelsfeest is #)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:57

SpikkelFire schreef:

Brr dit heb ik helaas ook een keer moeten aanschouwen.. Gelukkig reed mijn vriend, want ik heb als een klein kind zitten huilen in de auto :=.

Ik irriteer me aan een gigantische muggenbult die nu vervelend zit te doen omdat ik door het typen dat dat ding steeds aanraak en ik daardoor nog meer jeuk krijg.

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:32

Jessica_1998 schreef:
charrr91 schreef:
Aan het vieze, smerige, stinkende afval rond de ondergrondse afvalcontainers in de woonwijk, wat extra gaat stinken met dit warme weer. Dat het plastic eens in de 2 weken wordt opgehaald en er mensen zijn die er een dag na het ophalen alweer plastic zakken neergooien, wat er dan lekker 2 weken ligt.. Dat de buurtkatten het afval reuze interessant vinden en de troep opentrekken, zodat de hele buurt bezaait ligt met afval.. Dat we hier laatst een brief van hebben gehad van de gemeente en dat niemand zich er iets van aantrekt. Dat ik al 2 keer contact heb opgenomen met de gemeente en dat ze NIKS laten weten! -:(- Het is hier net een vuilnisbelt soms.. :n

[ [url=m/iU2WeE.png]Afbeelding[/url] ]

Dit maar precies dit!
[ [url=m/068IK5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen zijn het hier in elk geval vogels die alle zakken open maken

Wooow... :oo Dacht dat het hier een zwijnenstal was maar dat is nog heilig vergeleken met dit..

porcelain

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 15:42

Jessica_1998 schreef:
charrr91 schreef:
Aan het vieze, smerige, stinkende afval rond de ondergrondse afvalcontainers in de woonwijk, wat extra gaat stinken met dit warme weer. Dat het plastic eens in de 2 weken wordt opgehaald en er mensen zijn die er een dag na het ophalen alweer plastic zakken neergooien, wat er dan lekker 2 weken ligt.. Dat de buurtkatten het afval reuze interessant vinden en de troep opentrekken, zodat de hele buurt bezaait ligt met afval.. Dat we hier laatst een brief van hebben gehad van de gemeente en dat niemand zich er iets van aantrekt. Dat ik al 2 keer contact heb opgenomen met de gemeente en dat ze NIKS laten weten! -:(- Het is hier net een vuilnisbelt soms.. :n

[ [url=m/iU2WeE.png]Afbeelding[/url] ]

Dit maar precies dit!
[ [url=m/068IK5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen zijn het hier in elk geval vogels die alle zakken open maken

Jeetje, zó asociaal.
Ik erger me hier ook regelmatig aan buurtgenoten die de PMD zakken gewoon naast de bakken neergooien terwijl er in (de achterste, ja dat wel) bak nog gewoon plek is.

En als je soms ziet wat mensen bij PMD gooien. Stukken pizza?!? |o

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 15:57

De persoon naast me die smakgeluiden zit te maken, omdat ze een filmpje kijkt van een hondje die water drinkt. _-:(