Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Oh, nog een ergernis. Ik volg masterclasses bij de horecabond en en tot nu toe 3 van de 4 keer die we gehad hebben iemand meegenomen op reis, 2 keer met mijn auto en een keer samen met de trein.
Nu app ik hem al 2 dagen terug of we maandag a.s. voor de laatste masterclass wellicht met zijn auto kunnen gaan omdat de mijne door de apk moet maar de garage zo vol zat dat hij te laat gerepareerd word en ik dan dus zonder auto zit.
GEEN antwoord. NIKS.
Kan ik zo boos om worden. Ik huur verdomme wel weer een auto. Wordt ook nog lastig want heb pas 5 maanden mijn rijbewijs.
Doe je ook eens wat voor een ander.
SpikkelFire schreef:Dat familie eend de snelweg overstak vanochtend, zie de kuikentjes nog tuimelen vanwege de autos die voorbij rijdenhoop zo dat ze het allemaal hebben overleefd.
Moest er gewoon een traantje om laten in de auto
SpikkelFire schreef:Dat familie eend de snelweg overstak vanochtend, zie de kuikentjes nog tuimelen vanwege de autos die voorbij rijdenhoop zo dat ze het allemaal hebben overleefd.
Moest er gewoon een traantje om laten in de auto
Jessica_1998 schreef:charrr91 schreef:Aan het vieze, smerige, stinkende afval rond de ondergrondse afvalcontainers in de woonwijk, wat extra gaat stinken met dit warme weer. Dat het plastic eens in de 2 weken wordt opgehaald en er mensen zijn die er een dag na het ophalen alweer plastic zakken neergooien, wat er dan lekker 2 weken ligt.. Dat de buurtkatten het afval reuze interessant vinden en de troep opentrekken, zodat de hele buurt bezaait ligt met afval.. Dat we hier laatst een brief van hebben gehad van de gemeente en dat niemand zich er iets van aantrekt. Dat ik al 2 keer contact heb opgenomen met de gemeente en dat ze NIKS laten weten!Het is hier net een vuilnisbelt soms..
![]()
[ [url=m/iU2WeE.png]Afbeelding[/url] ]
Dit maar precies dit!
[ [url=m/068IK5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen zijn het hier in elk geval vogels die alle zakken open maken
Jessica_1998 schreef:charrr91 schreef:Aan het vieze, smerige, stinkende afval rond de ondergrondse afvalcontainers in de woonwijk, wat extra gaat stinken met dit warme weer. Dat het plastic eens in de 2 weken wordt opgehaald en er mensen zijn die er een dag na het ophalen alweer plastic zakken neergooien, wat er dan lekker 2 weken ligt.. Dat de buurtkatten het afval reuze interessant vinden en de troep opentrekken, zodat de hele buurt bezaait ligt met afval.. Dat we hier laatst een brief van hebben gehad van de gemeente en dat niemand zich er iets van aantrekt. Dat ik al 2 keer contact heb opgenomen met de gemeente en dat ze NIKS laten weten!Het is hier net een vuilnisbelt soms..
![]()
[ [url=m/iU2WeE.png]Afbeelding[/url] ]
Dit maar precies dit!
[ [url=m/068IK5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen zijn het hier in elk geval vogels die alle zakken open maken