Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:En toch heb je iemand misschien meer met een vrolijke goedemiddag! Met bijbehorende glimlach.
ingvdh schreef:Maar wat heeft het voor zin om iemand na jaren nog uit te lachen over een verloren rechtszaak
.
Gini schreef:Ach, laat karrij ook gewoon haar zegje doen. In dit topic werden ook vaker flauwe dingen gepost van wat TS zou moeten doen. Dat wilt niet zeggen dat TS of andere Bokkers dat effectief zouden doen. Dat is gewoon even een woordelijke loutering van negatieve gevoelens en dat moet kunnen. Ook karrij mag dat kunnen.
Ik vraag me echt af hoe het komt dat na alles wat al gezegd werd in dit bijna 100 pagina tellende topic de uitspraak van karrij nu ineens zo verkeerd schiet?
BOTtraining schreef:Is het niet zo dat in hoger beroep de rechter alleen kijkt of er technische dingen aan de zaak toch niet kloppen? Dat je dus niet de zaak compleet opnieuw houdt voor een nieuwe rechter, maar dat op basis van de uitspraak en geleverde gegevens er misschien iets in het voordeel van de ander kan werken dan het nu gedaan heeft?
pmarena schreef:Oh hier grappen we wel eens over een beetje arsenicum in de koffie
DuoPenotti schreef:En hier zijn we juist bang omdat de buren op leeftijd raken dat ze gaan verhuizen. En je niet weet wat je terugkrijgt.
Zijn zo fijn aan alle kanten.
Zo jammer te lezen dat het vaak anders is.
pmarena schreef:Ik ben voor iedereen een prima buur, ben bereid met heel erg veel rekening te houden, een helpende hand te bieden, een praatje noem het maar op, alleen voor die direct naast me wonen niet meer. Daar is te veel voor gebeurt. Een wild vreemde zal ik nog helpen maar die naast me, nooit meer.Ik vind het ook erg kleinzielig en zuur klinken, waardoor ik dan het gevoel krijg van je lijkt zelf ook niet echt gezellig-buren-materiaalMaarja niet iedereen hoeft alles op dezelfde manier te doen toch en onrecht en frustratie kunnen veel met een mens doen
daantjuhhh schreef:Dat heb ik dus nu aan beide kanten.
Ik had aan beide kanten echt hele leuke buren.
We lopen de vloer niet plat. Maar ik kan echt goed met ze.
2 weken terug is de ene kant verhuist en volgende week gaat de andere kant.
Vind het echt oprecht heel jammer en heel spannend.