Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvankaxx schreef:Wat leuk Neverland!
En fijn taartje dat hij toch nog wat uitleg heeft gegeven
Wij hebben gister een vakantie geboekt! Vond het wel spannend omdat het natuurlijk pas over 5 maanden is, maar eigenlijk heb ik niks om over te stressen omdat het gewoon heel goed tussen ons gaat.
CarinaR schreef:Herkenbaar hoor. Wij hebben ook de vakantie al geboekt.
Gaan in augustus een week naar Luxemburg. Met zn 6e. We hebben beide 2 kinderen dus dat wordt een ultieme test haha.
lovelyfiefy schreef:Yvankaxx schreef:Wat leuk Neverland!
En fijn taartje dat hij toch nog wat uitleg heeft gegeven
Wij hebben gister een vakantie geboekt! Vond het wel spannend omdat het natuurlijk pas over 5 maanden is, maar eigenlijk heb ik niks om over te stressen omdat het gewoon heel goed tussen ons gaat.
O super leuk!
Snap het wel zeker omdat het nog even duurt.
Waar gaat de reis heen?
Neverland schreef:Oh wat leuk! Veel plezier! Ik zag dat er zo'n speed date avond redelijk in de buurt werd gehouden over een paar weken... Misschien dat ik me in moet schrijven.![]()
In ieder geval zie ik waarschijnlijk mijn Tinder date volgende week weer (duurt lang). Gaan we een serie kijken...
lovelyfiefy schreef:Neverland schreef:Oh wat leuk! Veel plezier! Ik zag dat er zo'n speed date avond redelijk in de buurt werd gehouden over een paar weken... Misschien dat ik me in moet schrijven.![]()
In ieder geval zie ik waarschijnlijk mijn Tinder date volgende week weer (duurt lang). Gaan we een serie kijken...
Ik zou als ik jou was even lekker bij die tinderdate blijven![]()
Ik ben heel erg benieuwd naar de blind date, bedacht me net ook dat het ook gewoon iemand kan zijn die ik ken
MarcoBorsato schreef:Meeeen je! Wat tof!!! Ik kom straks wel even door de ruit spieken en 2 duimen opsteken om het lekker ongemakkelijk te maken!
lovelyfiefy schreef:Ik heb een blind date morgen![]()
Ik vraag me momenteel even af waarom ik me hier ook alweer voor heb ingeschreven
prulletje schreef:lovelyfiefy schreef:Ik heb een blind date morgen![]()
Ik vraag me momenteel even af waarom ik me hier ook alweer voor heb ingeschreven
Dat ging snel! Leuk ook van die kroeg dat ze dat doen. Als er een huwelijk komt wil MarcoBorsato vast wel een deuntje komen zingen.
Hoe was de date?
Olympia, benieuwd hoe de tweede date gaat bevallen!
prulletje schreef:lovelyfiefy schreef:Ik heb een blind date morgen![]()
Dat ging snel! Leuk ook van die kroeg dat ze dat doen. Als er een huwelijk komt wil MarcoBorsato vast wel een deuntje komen zingen.
Hoe was de date?
Olympia, benieuwd hoe de tweede date gaat bevallen!