Drukke dromen, al een paar dagen en slecht slapen. Maar ik slaap nog wel gelukkig. Ik begin ziek te worden nu; kan ik ècht niet gebruiken op het moment.
Ook hier ruk geslapen al ben ik nog steeds blij met mijn droomsap, dan kom ik in ieder geval in slaap...
Muze
Geplaatst: 14-12-24 10:03
Ik slaap al dagen slecht. Onze hond ook trouwens, maar dat zal wel toeval zijn..
Mo_86
Geplaatst: 14-12-24 10:08
Muze schreef:
Ik slaap al dagen slecht. Onze hond ook trouwens, maar dat zal wel toeval zijn..
Nah denk het niet. Zo’n transitie naar weerwolf is niet niks, die zal daar vast al best druk mee zijn, met de (mentale) voorbereiding.
Zonder gekheid, zou me niet verbazen als dieren er ook last van hebben. Als het al effect heeft op de zee en op ons, dan vast ook op dieren.
Hier ook een slechte nacht, veel gedroomd en vaak wakker geweest. M’n man klaagde ook al en bij hem viel meteen het kwartje toen ik zei dat t bijna volle maan is. En dat terwijl hij me vroeger uitlachte haha.
Alja
Geplaatst: 14-12-24 10:10
Prairy schreef:
Ook hier ruk geslapen al ben ik nog steeds blij met mijn droomsap, dan kom ik in ieder geval in slaap...
Droomsap? Is dat met alcohol? Of ook geschikt voor jeugdige slechte slapers?
Ja ik herken het wel. Vooral de kat denkt dan vaak dat ie een weerwolf wordt, afgaand op de extra hoeveelheid geluid ie rond die tijd produceert. En als we echt pech hebben gaat ie dan ook rondjes rennen, dat is altijd heel fijn als je toch al niet goed slaapt. De hond is ook vaak wel wat onrustiger.
Het is inderdaad niet voor iedereen. Google het maar en neem dan je eigen beslissing.
Ik neem ook maar heel weinig, zeker niet de aanbevolen hoeveelheid van volgens mij 4ml, ik denk dat ik ergens tussen 1-2 zit. Als ik te veel neem word ik de dag erna ook niet wakker/gezellig. Soms wat hoofdpijn bij te veel. Maar niet slapen is ook niks. Ik neem het ook eigenlijk alleen een paar dagen voor volle maan, of een uurtje voor ik ga vliegen.
Het maakt bij mij wat slaperig maar vooral een stiller hoofd.
Een paar van mijn katten hebben ook de kriebels vaak ja, wat meer tikken of de gekke 5 minuten.
Zondag op maandag was vreselijk. Ik kon maar niet in slaap komen. Hoorde veel mensen in mijn omgeving die daar last van hadden (ook genoeg die altijd sceptisch zijn over volle maan). Vannacht gelukkig weer goed geslapen
Ja zondag op maandag idd ook weinig slaap gehad maar vorige nacht weer ingehaald. Geloof dat ik t weer gehad heb voor deze maand, nu weer een maand bijtanken.
Lucia88
Geplaatst: 07-01-25 06:36
Ik ben geloof ik alvast maar weer begonnen. Zie dat t nog wel een paar dagen duurt voor t volle maan is, maar de vorige keer deed ik ook op tijd mee. Dat m'n man ziek was hielp ook niet mee, ik sliep maar op de bank. Maar alsnog best een tijd wakker.
Mando
Geplaatst: 07-01-25 07:04
Ooo het duurt nog 7 dagen.
Ik heb eindelijk een goede nacht gehad dus ik zie er naar uit om over 4 of 5 dagen mezelf hier weer te melden
Fijn dat ik niet de enige ben maar het lijkt ook alsof ik altijd rond deze tijd in de maand een issue heb om over te malen als ik wakker ben, dat helpt ook niet. Al is t privé of werk oid, t is altijd wat en met n week vaak opgelost of losgelaten...
Prairy
Geplaatst: 07-01-25 19:28
Ik heb vannacht een slaapapneu onderzoek, dus ik zit helemaal onder de plakkers en het meet apparaat is net een bommetje op mijn buik met allemaal touwtjes eraan Gelukkig wel thuis, maar ik hoop dat ik überhaupt nog wat kan slapen...
Ik zei dat van volle maan tegen de verpleegster die me aan het bestickeren was, ze had er nog nooit van gehoord maar ging er eens op letten, of ze meer klachten hadden met volle maan.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar Prairy. Ik heb er weer een paar onrustige nachten opzitten. Van de huisarts slaaptabletten gekregen waar ik al heel lang mee doe maar af en toe pak ik er toch echt wel één in zo’n periode.