Ik zie volgens mij wel dat niet overal een vachtje in het slofje zit.
Dat is even opletten met bestellen.
Nog moeilijk kiezen uit de kleuren
MizzMontana
Geplaatst: 03-09-17 18:41
Ik had hier laatst gezegd dat ik het merk aden anais niet ken, ben ik net de was aan het opvouwen, zie ik dat mijn lievelings afdroogdoek voor de baby daarvan is
Cemlys
Geplaatst: 03-09-17 18:55
Die schoentjes van donsje zijn leuk!
Ja a&a kunnen onmogelijk niet de favo doeken zijn!
Niwla
Geplaatst: 03-09-17 19:09
Donsje is leuk zeg!
Gister nog even geslaagd voor m'n zoontje bij de prenatal.
ik heb ondertussen al zoveel leuke dingen gezien (en gekocht ) Punt is alleen dat het hier al snel de spuigaten uit loopt qua kosten... soms wil je nog wel eens een keer slikken als je iets moois ziet dat prijzig is, maar hier moet dat bijna altijd x2, dus dan is wegklikken soms verstandiger dan slikken, haha
Heeft Zara de kinderkleding ook in de winkel liggen of alleen online? Ik kom echt nooit in een stad waar een Zara zit, maar mss is dat een keer de moeite waard dan.
Gewoon in de winkel meestal op de bovenste verdieping op de mannenafdeling
Kwam er voor gup graag. Maar nu hij tussen de baby en de kinderafdeling valt qua maat vind ik het een stuk moeilijker. Wordt gelijk zoveel "volwassener" Hij is nog maar 2 en al die kleding is echt al voor jongentjes die veel ouder zijn qua look. Voor de baby heb ik al leuke dingen gezien op de babyafdeling
Ik bestel het online. Daar hebben ze ook meer dan in de winkel. Moet wel zeggen dat ik dan denk oh leuk dat bestel ik, en vervolgens het niet draag omdat het na een paar keer wassen wel echt minder wordt. Bestel wel altijd de biologische shirtjes van ze.