Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:31

Zwarte tanden?? neee...

Mijn gebit is niet goed ofzo (snel gaatjes) maar zwarte tanden, jakkie!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:38

Nee mij ook een brug te ver. Ook met gaten in het gebit, ik bedank!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 11:44

Mijn ex is echt al jaaaaaren niet bij de tandarts geweest, ben benieuwd wanneer hij een keer een hele dag in de stoel moet liggen daardoor.
Ik ga trouw 2x per jaar

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:21

Ik kom mijn date weer tegen op tinder haha.. (met swipen). Vind het wel grappig om nog te swipen, like eigenlijk niet meer. Betekent dit dat hij ook nog aan het swipen is of ookal blijft zijn account actief maar doet hij er nooit meer wat mee, dat ik hem ook gewoon tegen kom.

Hij date niet met anderen hoor, dat weet ik wel zeker, maar ben wel benieuwd hoe dat eigenlijk gaat

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:22

@Jildau: dat is echt heel naar. :( Maar het omgekeerde is ook niet "chill". Zo heb ik een goede vriendin verloren omdat haar man absoluut niet wil dat ze andere mannen ziet. We hebben nog wel een paar keer clandestien afgesproken (op zich best spannend: je zit doodgewoon thee te drinken en het voelt alsof je die vent met wilde seks aan het bedonderen bent), maar nu heeft ze al een jaar niets laten horen.

Het lijkt me normaal dat je elkaar vertrouwt in een relatie. En dat je het vertrouwen van de ander niet beschaamt...

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:26

DanielleB schreef:
Ik kom mijn date weer tegen op tinder haha.. (met swipen). Vind het wel grappig om nog te swipen, like eigenlijk niet meer. Betekent dit dat hij ook nog aan het swipen is of ookal blijft zijn account actief maar doet hij er nooit meer wat mee, dat ik hem ook gewoon tegen kom.

Hij date niet met anderen hoor, dat weet ik wel zeker, maar ben wel benieuwd hoe dat eigenlijk gaat

Betekent gewoon dat zijn account nog actief is.

Gelukkig niet zo erg als Badoo waar het tijden duurde voor een inactieve account verdween. Kwam teamgenote ooit tegen die al 2 jaar relatie had :+ (en had alleen blauwe maandag op Badoo gezeten daar voor)

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:29

Wow, stond dat nog zo lang actief?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:34

Ik ben diegene zonder auto (heb wel een rijbewijs) maar ik pak morgen bijv gewoon de trein naar hem toe :) nu woont hij wel in een stad Maarja dan nog... hij heeft een auto dus even ophalen station wat verderop zal ook geen probleem zijn gok ik.

Maar hoe serieus is t met jou date Danielle? Want je hebt het er al een tijdje over toch? Hoeveel dates al?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:38

Uhm sinds 30 januari date ik alleen met hem en hij als het goed is alleen met mij hahah.. Hij gaf het zelf ook aan hoor van ik wil niet met 2 tegelijk daten. Hebben elkaar nu zo'n 7/8x gezien en heeft 2/3x bij mij geslapen. Mijn ouders weten er een beetje van en die van hem ook, dus wel redelijk serieus inmiddels.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:44

DanielleB schreef:
Uhm sinds 30 januari date ik alleen met hem en hij als het goed is alleen met mij hahah.. Hij gaf het zelf ook aan hoor van ik wil niet met 2 tegelijk daten. Hebben elkaar nu zo'n 7/8x gezien en heeft 2/3x bij mij geslapen. Mijn ouders weten er een beetje van en die van hem ook, dus wel redelijk serieus inmiddels.

Klinkt positief!!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:47

Tandartsen, laat me niet lachen.
Ex ging ook jaren niet naar de tandarts. Jaar terug kreeg hij ineens mega veel last van een tand en nu heel veel behandelingen later (tanden getrokken en wat wortelkanaalbehandelingen verder) is hij nog niet klaar :') . Eigenwijs is ook wijs, maar dan moet je niet zielig gaan doen zodra het dus zover komt dat de helft eruit moet.

Bij mij en date gaat het nog goed, gezellig. Maar merk dat ik soms moeite heb met het minder appen dan voorheen. Met ex appte ik 24/7 letterlijk, en hij is niet zo'n apper. Vind ik overigens helemaal prima, lekker rustig, maar uit gewoonte/gewenning begin ik dan onzin te appen en dat is soms lastig. Moet mezelf er bewust van maken wat wel en niet nodig is om te appen.
Laatst bijgewerkt door Colien op 08-03-17 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:48

DanielleB schreef:

Nou das idd mooi :)
Hopelijk groeit het uit tot iets moois!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:52

Hahah nou ik ben benieuwd wanneer ik hoor dat mijn ex dat allemaal "voor de kiezen" krijgt :P
Overigens heb ik zelf ook al een wortelkanaalbehandeling gehad, mja.. Ik heb gewoon altijd wel iets hahah!

Ik herken het, met mijn ex appten we over alle domme dingen en bijna de hele dag door.
Mijn date is ook totaal niet apperig (wisselt ook wel per dag) maar heel veel berichten is het niet, wel standaard goedemorgen/slaap lekker. Begin er nu wel aan te wennen, zelfs dat ik niet eens denk om iets te appen, maar vond het eerst ook wel lasting hoor.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:58

Ik begin te twijfelen over mijn date, hij is super lief, bijna iets te lief :') en in het echt hebben we het heel gezellig samen, maar op app irriteer ik me echt aan hem haha, hij appt mij echt elke dag en meestal zegt die niet zo veel, alleen van hoe gaat het, wat doe je, ga je nog wat doen, en dan elke dag opnieuw, ontzettend irritant. En zo ontzettend jammer, want buiten de app om is die gewoon ontzettend leuk en gezellig en heb ik dat probleem helemaal niet. Nu heb ik ook sowieso niet zo veel met appen, maar toch moet je ook daar wel een leuk gesprek kunnen hebben toch?

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 12:59

DanielleB schreef:
Wow, stond dat nog zo lang actief?

Zou me niks verbazen dat de profielen gewoon niet verdwijnen :')

Ik ben ook slecht in weinig appen. Gelukkig genoeg groepen om in te spammen ter vervanging van :+

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 13:00

Heeft er nog iemand goede tips om een gesprek te openen? Ik vind het jammer dat je soms veel matches hebt maar niemand iets zegt. Met een gewone Hey hoe is het krijg je ook heel vaak geen reactie..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 13:02

Pascalle90 schreef:
Heeft er nog iemand goede tips om een gesprek te openen? Ik vind het jammer dat je soms veel matches hebt maar niemand iets zegt. Met een gewone Hey hoe is het krijg je ook heel vaak geen reactie..

Veel matches? Wasda :+

Een opmerking over de foto's?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 13:03

Dani199764 schreef:
Ik begin te twijfelen over mijn date, hij is super lief, bijna iets te lief :') en in het echt hebben we het heel gezellig samen, maar op app irriteer ik me echt aan hem haha, hij appt mij echt elke dag en meestal zegt die niet zo veel, alleen van hoe gaat het, wat doe je, ga je nog wat doen, en dan elke dag opnieuw, ontzettend irritant. En zo ontzettend jammer, want buiten de app om is die gewoon ontzettend leuk en gezellig en heb ik dat probleem helemaal niet. Nu heb ik ook sowieso niet zo veel met appen, maar toch moet je ook daar wel een leuk gesprek kunnen hebben toch?

Herkenbaar, alleen dan net andersom. Ik ben degene die continue appt en hij niet. Zodra ik een avondje met werken merk ik dat het ook veel "leuker" is. Dan ben ik niet bezig met appen, als ik tijd over heb stuur ik een keer een appje maar meer niet. "Verveling" is gewoon funest en dan begin ik met appen wat gewoon vet overbodig is. Ben me er bewust van, maar nu nog omkeren. Vriendinnen zijn nu vooral de pineut van mijn app-woede :')

DanielleB schreef:
Hahah nou ik ben benieuwd wanneer ik hoor dat mijn ex dat allemaal "voor de kiezen" krijgt :P
Overigens heb ik zelf ook al een wortelkanaalbehandeling gehad, mja.. Ik heb gewoon altijd wel iets hahah!

Ik herken het, met mijn ex appten we over alle domme dingen en bijna de hele dag door.
Mijn date is ook totaal niet apperig (wisselt ook wel per dag) maar heel veel berichten is het niet, wel standaard goedemorgen/slaap lekker. Begin er nu wel aan te wennen, zelfs dat ik niet eens denk om iets te appen, maar vond het eerst ook wel lasting hoor.

Goedemorgen en slaaplekker appt hij niet eens :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 13:04

Pascalle90 schreef:

Ik begon (die ene keer dat ik begon) gewoon met "Hoihoi" of "Goedenmiddag/avond"

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 13:06

@Dani: spreek hem er gewoon over aan. In het begin kreeg ik van mijn vriend ook de meest saaie en nutteloze berichtjes. Ergerde mij dood en heb hem dat ook gezegd. Sinsdien of nuttige vragen opmerkingen of gewoon een " goeiemorgen ik denk aan je" of "veel plezier met wat je van plan bent".

xchey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 13:21

Pascalle90 schreef:

stom is dat hè, ik was benieuwd naar dus ik heb even geteld bij mij, ik heb 42 matches (dat is niet van 1 middagje hoor :+ ) en maar 11 hebben er iets gezegd.. maar goed, er hoeven maar een paar leuke bij te zitten natuurlijk <<)
Ik zou zelf wel wat origineels zeggen, hey hoe is het reageer ik zelf ook haast nooit op omdat dat vaak niet echt het begin van een leuk gesprek is, dat wordt vaak zo standaard.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 14:19

Pascalle90 schreef:

Reageer vaak op iets uit het profiel.. Waar ik nu mee app had oa in z'n tekstje 'meet strangers' staan, dan begin ik het gesprek heel fout met 'hello stranger'. :+

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 14:30

Robijntjah schreef:
Goof schreef:
Allemachtig, wat een eikel.

Als je het hele verhaal weet zakt helemaal je broek af. Ik dacht serieus dat dit soort mannen alleen in films voorkwamen. Goed hard m'n neus gestoten zeg maar.
Hij is ook degene van een van m'n vorige posts over iets met de moeder van z'n toenmalige vriendin. Liefde maakt blind maar toch nooit meer zo!

Oh het was dus echt de moeder van zijn vriendin, de paasei, lekker figuur :=.... That's a world class asshole :j. Heel goed dat je daar vanaf bent, go you!

Voor Jildau hetzelfde, weet je, je komt er uiteindelijk toch altijd beter uit, je groeit ervan en als je ervoor open staat kom je zoveel mooiere mensen tegen :j. Je krijgt op je pad wat je nodig hebt om te groeien en ontwikkelen en juist die slechte ervaringen maken je alleen maar mooier.

Wat de huizen betreft nooit gedoe gehad hier gelukkig, ik heb mijn huis op mn 20e gekocht, dus mijn ex is bij mij ingetrokken en kon dus ook weer zo vertrekken. Ben nu net verhuisd naar een huurhuis, maar dat is ook zo'n geval van, staat op mijn naam en ik zeg dat echt niet op, heb zo'n fijn huis nu, hier blijf ik echt tot mijn dood wat mij betreft :j <3.

Ik ga trouwens ook wel eens jaren niet naar de TA, maar ik heb gewoon een goed gebit. Hij weet het zelf ook, als de assistente vraagt of ik een nieuwe afspraak wil maken zegt ie ook gewoon, neuhh, dat doet ze zelf wel weer, dat hoeft toch niet :').

@sure_lee, wat supercute! Echt, ik hoop zo dat het gewoon echte liefde is voor jullie, het is in ieder geval nu al leuk :):) <3!

Die app frustratie kan ik soms ook hebben, indd vooral als ik me verveel of gefrustreerd ben, ik had er afgelopen weekend nogal last van :'). Lente zit in de lucht enzo, dus heb maar wat geregeld, dan word ik meteen meer zen :')

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 14:48

Ik ben ook een nutteloze apper! Soms leg ik mijzelf de verplichting op om een bepaalde tijd niet te antwoorden zodat ik niet overkom als een zielig tutje dat niets te doen heeft de hele dag 8-)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:03

Als jullie op dit tempo doorgaan dan heb ik geen man aan het einde van het topic _O-