Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DanielleB schreef:Ik kom mijn date weer tegen op tinder haha.. (met swipen). Vind het wel grappig om nog te swipen, like eigenlijk niet meer. Betekent dit dat hij ook nog aan het swipen is of ookal blijft zijn account actief maar doet hij er nooit meer wat mee, dat ik hem ook gewoon tegen kom.
Hij date niet met anderen hoor, dat weet ik wel zeker, maar ben wel benieuwd hoe dat eigenlijk gaat
DanielleB schreef:Uhm sinds 30 januari date ik alleen met hem en hij als het goed is alleen met mij hahah.. Hij gaf het zelf ook aan hoor van ik wil niet met 2 tegelijk daten. Hebben elkaar nu zo'n 7/8x gezien en heeft 2/3x bij mij geslapen. Mijn ouders weten er een beetje van en die van hem ook, dus wel redelijk serieus inmiddels.
DanielleB schreef:Uhm sinds 30 januari date ik alleen met hem en hij als het goed is alleen met mij hahah.. Hij gaf het zelf ook aan hoor van ik wil niet met 2 tegelijk daten. Hebben elkaar nu zo'n 7/8x gezien en heeft 2/3x bij mij geslapen. Mijn ouders weten er een beetje van en die van hem ook, dus wel redelijk serieus inmiddels.
Dani199764 schreef:Ik begin te twijfelen over mijn date, hij is super lief, bijna iets te liefen in het echt hebben we het heel gezellig samen, maar op app irriteer ik me echt aan hem haha, hij appt mij echt elke dag en meestal zegt die niet zo veel, alleen van hoe gaat het, wat doe je, ga je nog wat doen, en dan elke dag opnieuw, ontzettend irritant. En zo ontzettend jammer, want buiten de app om is die gewoon ontzettend leuk en gezellig en heb ik dat probleem helemaal niet. Nu heb ik ook sowieso niet zo veel met appen, maar toch moet je ook daar wel een leuk gesprek kunnen hebben toch?
DanielleB schreef:Hahah nou ik ben benieuwd wanneer ik hoor dat mijn ex dat allemaal "voor de kiezen" krijgt
Overigens heb ik zelf ook al een wortelkanaalbehandeling gehad, mja.. Ik heb gewoon altijd wel iets hahah!
Ik herken het, met mijn ex appten we over alle domme dingen en bijna de hele dag door.
Mijn date is ook totaal niet apperig (wisselt ook wel per dag) maar heel veel berichten is het niet, wel standaard goedemorgen/slaap lekker. Begin er nu wel aan te wennen, zelfs dat ik niet eens denk om iets te appen, maar vond het eerst ook wel lasting hoor.
Pascalle90 schreef:Heeft er nog iemand goede tips om een gesprek te openen? Ik vind het jammer dat je soms veel matches hebt maar niemand iets zegt. Met een gewone Hey hoe is het krijg je ook heel vaak geen reactie..
Pascalle90 schreef:Heeft er nog iemand goede tips om een gesprek te openen? Ik vind het jammer dat je soms veel matches hebt maar niemand iets zegt. Met een gewone Hey hoe is het krijg je ook heel vaak geen reactie..
Robijntjah schreef:Goof schreef:Allemachtig, wat een eikel.
Als je het hele verhaal weet zakt helemaal je broek af. Ik dacht serieus dat dit soort mannen alleen in films voorkwamen. Goed hard m'n neus gestoten zeg maar.
Hij is ook degene van een van m'n vorige posts over iets met de moeder van z'n toenmalige vriendin. Liefde maakt blind maar toch nooit meer zo!