Zitosh schreef:Het kan iedereen overkomen. Mijn buurjongen deed een poging tot maar hield op toen ik het afwees en mijn date van vrijdagavond heeft geen vinger naar me uitgestoken of het was z'n hand op m'n bil/knie en bij het afscheid niet eens een poging tot zoenen al had ik de indruk dat hij wel wou
Ik heb ook absoluut erg veel dates gehad met perfect goudeerlijke en lieve kerels hoor. Die me niet eens verkeerd aankeken en echt wachtten op mijn signalen. Dit specifieke geval leek er ook zo eentje te zijn, we hebben de hele avond op de bank in de woonkamer van zijn studentenhuis zitten drinken en het leek allemaal goed. Ik was op een gegeven moment behoorlijk dronken, hij wou graag naar z'n kamer, mee ingestemd en vanaf daar is het gewoon fout gegaan. Je weet nooit hoe iemand is en dat is waarom ik persoonlijk echt nooit meer bij iemand thuis af zou spreken.

Toen ik meldde dat hij op een gegeven moment in herhaling viel en dat het wel een beetje saai werd voor al mijn vrienden die screenshots mee mochten lezen werd het stil.

date nog niet gesproken..btje weird vindt ik dat wel. Nou is het ook wel een beetje een 'weird' exemplaar dus ik kan hier nog niet zoveel conclusies uit trekken maar goed vrouwen zijn met dit soort dingen nou eenmaal een beetje eh apart.
Sterkte met het verwerken inderdaad
Maar wil deze keer dan iets gaan doen...niet bankhangen, niet ergens wat gaan drinken....hebben jullie leuke date ideeën?

Alleen maar heel goed dat je je ervaring hier deelt! Ik heb meerdere keren hier afgesproken, maar dan wisten vriendinnen er van, die wisten hoe laat hij hier zou zijn en wanneer ik zou appen of het oké was, en dat ik zou appen als hij weer weg was. En gehorige appartementen, als ik de buren hoor gymmen (
) dan horen zij mij wel schreeuwen. Sowieso zorg ik er altijd voor dat ik niet dronken word op een eerste date.
Ik heb het enórm druk met m'n werk, daarnaast de paarden en vriendinnen. En hij bedoelt het allemaal zooooo goed en zoooooo lief en zoooooo aardig en ik denk alleen maar 'dude. Grow a pair.' Da's best heel erg eigenlijk, want an sich is er echt niets mis met hem... Ik krijg het gewoon niet warm van hem. En bij de gedachte dat ik hem aan vrienden moet voorstellen krijg ik buikpijn
Praten erover vond hij eng maar hij vond dat ik zijn excuses waardig was.. Hij wilt nu eerst z'n opleiding afmaken en is daardoor voor een aantal weken geen dating material