Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:08

Zitosh schreef:
Het kan iedereen overkomen. Mijn buurjongen deed een poging tot maar hield op toen ik het afwees en mijn date van vrijdagavond heeft geen vinger naar me uitgestoken of het was z'n hand op m'n bil/knie en bij het afscheid niet eens een poging tot zoenen al had ik de indruk dat hij wel wou :P

Ik heb ook absoluut erg veel dates gehad met perfect goudeerlijke en lieve kerels hoor. Die me niet eens verkeerd aankeken en echt wachtten op mijn signalen. Dit specifieke geval leek er ook zo eentje te zijn, we hebben de hele avond op de bank in de woonkamer van zijn studentenhuis zitten drinken en het leek allemaal goed. Ik was op een gegeven moment behoorlijk dronken, hij wou graag naar z'n kamer, mee ingestemd en vanaf daar is het gewoon fout gegaan. Je weet nooit hoe iemand is en dat is waarom ik persoonlijk echt nooit meer bij iemand thuis af zou spreken.

Alja

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-16 23:23

Ik spreek de eerste 10 keer ook liever in het openbaar af.. Om dat soort dingen idd voor te zijn.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 00:07

Lang niet gemeld, wel mee gelezen.. over privé afspreken, handig om dat even te bewaren. Maar zelfs later kan het nog raar worden.. Heb nu een guy afgewezen omdat hij op de tweede date toch wel heel pushy werd. En nu ben ik autistisch en heb ik een plaat voor mijn kop en een hoop meer. :') Toen ik meldde dat hij op een gegeven moment in herhaling viel en dat het wel een beetje saai werd voor al mijn vrienden die screenshots mee mochten lezen werd het stil. _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 00:48

Ik heb geen screenshot gehad maar goed.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 08:13

Hahaha, okee okee, ik heb je al gepb't.. :')

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 08:16

Ik heb ook met meerdere afgesproken en dat ging goed. Met eentje bijna een jaar gehad :)

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 08:41

Emma heftig dat je zo iets mee hebt moeten maken :(:)
Ik snap dat iedereen er anders mee om gaat. Ik probeer mezelf niet door angst te laten leiden (en doordat ik zoiets nog niet mee heb gemaakt lukt mij dat een stuk makkelijker dan bij diegene die het wel is overkomen) maar ik houd het wel in mijn achterhoofd. Een eerste date bij iemand thuis zou ik ook nooit doen denk ik. 2e date heb ik wel gedaan bij deze.
Ik ga soms ook iets teveel uit van de 'goedheid' van de mensen..

Courses gefeliciteerd! Superleuk.

Ik heb vanavond dateeeeeee <3
Ik dans nu al door het huis heen :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 10:40

Courses wat leuk zeg, gefeliciteerd! En Kelly dat klinkt ook heel geslaagd!

Sjee Emma heftig zeg! Is de persoon in kwestie nog aangegeven oid? Veel sterkte iig met het verwerken..
Ik denk altijd wel goed na of ik bij iemand thuis langs ga maar sowieso niet voor een eerste date bij iemand thuis en ik laat altijd iemand weten waar ik ben. Dan nog kan er natuurlijk wat gebeuren maar ik hoop het niet te hoeven meemaken...

Ooeehh Queelens helemaal hyper!! Wat gaan jullie voor leuks doen?

Heb nou na zondag m'n gym := date nog niet gesproken..btje weird vindt ik dat wel. Nou is het ook wel een beetje een 'weird' exemplaar dus ik kan hier nog niet zoveel conclusies uit trekken maar goed vrouwen zijn met dit soort dingen nou eenmaal een beetje eh apart.

Heb misschien aankomend weekend ook een date met iemand anders, een iets normaler en makkelijker exemplaar (daarom voor mij dus ook niet zo woest aantrekkelijk, ik ben zelf ook echt raar geloof ik :') )

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:23

Pfoe Emma...dat is niet niks joh :( Sterkte met het verwerken inderdaad :(:)

Ik wil een derde date met Tindermeneer. :D Maar wil deze keer dan iets gaan doen...niet bankhangen, niet ergens wat gaan drinken....hebben jullie leuke date ideeën?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:27

Iets doen?
Samen gymmen is toch ook wat doen?

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 11:33

Gymmen hebben we al gedaan...been there done that :') Altijd leuk als extraatje natuurlijk, maar even iets anders ondernemen is ook leuk toch :j

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:38

Middagje dierentuin? Zwemmen? Een lekkere wandeling maken?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:44

Lougino schreef:
Courses wat leuk zeg, gefeliciteerd! En Kelly dat klinkt ook heel geslaagd!

Sjee Emma heftig zeg! Is de persoon in kwestie nog aangegeven oid? Veel sterkte iig met het verwerken..
Ik denk altijd wel goed na of ik bij iemand thuis langs ga maar sowieso niet voor een eerste date bij iemand thuis en ik laat altijd iemand weten waar ik ben. Dan nog kan er natuurlijk wat gebeuren maar ik hoop het niet te hoeven meemaken...

Ooeehh Queelens helemaal hyper!! Wat gaan jullie voor leuks doen?

Heb nou na zondag m'n gym := date nog niet gesproken..btje weird vindt ik dat wel. Nou is het ook wel een beetje een 'weird' exemplaar dus ik kan hier nog niet zoveel conclusies uit trekken maar goed vrouwen zijn met dit soort dingen nou eenmaal een beetje eh apart.

Heb misschien aankomend weekend ook een date met iemand anders, een iets normaler en makkelijker exemplaar (daarom voor mij dus ook niet zo woest aantrekkelijk, ik ben zelf ook echt raar geloof ik :') )

Dan zou ik gelijk denken dat ie enkel en alleen op een privè gymsessie uit was!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 12:52

Anders gewoon uit eten Macchiato als jullie dat nog niet gedaan hebben? En dierentuin is ook leuk idee!

Zou kunnen hoor Ken, ook prima overigens, en daarnaast ik heb zelf ook niks laten horen dus tjsa wie is dan de schuldige haha. Maar heb altijd zo'n hekel aan het zoals ik noem 'grijze gebied' van wat zijn we nou van elkaar?

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 14:13

Iets wat jullie leuk vinden Machiato :))
Wij gaan vanavond uit eten. Verder zien we wel. Rondje lopen of ergens drankje doen ofzo..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-16 19:19

Ohhhh dierentuin is leuk als date! Wat doen zonder dat je direct liters zweet :') en beestjes kijken is altijd goed :))

Wat vreselijk Emma :\ Alleen maar heel goed dat je je ervaring hier deelt! Ik heb meerdere keren hier afgesproken, maar dan wisten vriendinnen er van, die wisten hoe laat hij hier zou zijn en wanneer ik zou appen of het oké was, en dat ik zou appen als hij weer weg was. En gehorige appartementen, als ik de buren hoor gymmen ( ^) ) dan horen zij mij wel schreeuwen. Sowieso zorg ik er altijd voor dat ik niet dronken word op een eerste date.

Issueman zemelt wat door. Hij is nog steeds helemaal fan, wil graag afspreken maar ik ben er al klaar mee :o Ik heb het enórm druk met m'n werk, daarnaast de paarden en vriendinnen. En hij bedoelt het allemaal zooooo goed en zoooooo lief en zoooooo aardig en ik denk alleen maar 'dude. Grow a pair.' Da's best heel erg eigenlijk, want an sich is er echt niets mis met hem... Ik krijg het gewoon niet warm van hem. En bij de gedachte dat ik hem aan vrienden moet voorstellen krijg ik buikpijn _O-

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 01:51

Hmm berdien dat klinkt als; gaat m niet worden.
Mijn date was weer <3

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 09:56

Ohh jij hebt gewoon iemand nodig die geen softie is Berdien :))

Leeuk Queelens! :D

Mijn andere match die me had laten zitten hoor ik weer sinds eind vorige maand. Hij voelde zich afhankelijk van mij worden en sloeg in paniek :+ Praten erover vond hij eng maar hij vond dat ik zijn excuses waardig was.. Hij wilt nu eerst z'n opleiding afmaken en is daardoor voor een aantal weken geen dating material := Ga er niet speciaal op wachten maar zou wel fijn zijn om die ook een keertje te zien.. Die vond ik echt 'wauw' :')

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 10:52

Leuk Queelens!! Op naar date 3.

Oh jee Berdien dat klinkt wel heel erg issue.. heb je hem al ingelicht dat je het niet ziet zitten verder? Lijkt me lastig om dat bij deze man op zo'n manier te brengen dat tie er niet volledig van over z'n toeren raakt.

Had je al een keer gedate met die match Zitosh? Als hij echt zo wauw is, is het het wachten wel even waard :-)

Ik zie door de matches/dates het bos even niet meer pfff...gewoon vrijgezel zijn zonder gedoe is soms toch zoveel makkelijker!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 11:10

hij is wel eerlijk Zitosh! is wat voor te zeggen

nou berdien, is zou het afkappen, voordat hij een enge stalkende creep gaat worden

leuk queleens!

mijn tinderman was zoooo lief gister. vader zei wat dingen waar hij gelijk in heeft maar die voor mij geen optie zijn (iets met geld en paard verkopen). was ik chagerijnig. tinderman heeft dat prima opgelost <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 11:29

Nee nog niet, ik reageer wel minder op al z'n appjes. Hij zit zelf ook al weer op Tinder gelukkig :))

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 11:35

Berdien schreef:
Nee nog niet, ik reageer wel minder op al z'n appjes. Hij zit zelf ook al weer op Tinder gelukkig :))

waarom ben je niet gewoon duidelijk naar hem toe als je er zelf allang uit bent?
kan me voorstellen dat dit voor hem helemaal niet leuk is!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 11:36

Ik ben nu echt in de war...Tinderkerel doet op de app enigszins afstandelijk en vlakjes...maar toen ik vroeg wat hij zaterdag deed toen zei hij eerst van: dat wordt lastig, maar vervolgens wel zeggen dat hij toch wel hoopt mij eerder te zien....

Zijn mannen nu zo raar? Ik krijg er een beetje een vervelend gevoel bij dat het hem toch alleen om de seks ging....
Eigenlijk wil ik dus voor vrijdag een seks-vrije date plannen...kijken of hij dan nog steeds geïnteresseerd is daarna :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 11:57

Nou Alja, hij weet dat ik razend druk ben én dat mijn hoofd naar alles behalve daten staat. Dat hij vervolgens hardnekkig vast blijft houden dat hij me zo ontzettend leuk vindt, dat ik zo knap ben ( ha :') ) en dat hij me alsnog gaat veroveren, dat is dan niet meer mijn probleem...

Vervelend Macchiato :(:) Seksvrije date is dan wel een idee :j

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 11:58

Daarom zou ik ook nooit op een eerste date gymmen, om dit soort dingen te overkomen :') Heb altijd het idee dat ze je dan al binnen hebben gehengeld en minder moeite hoeven te doen, omdat ze weten dat vrouwen (niet allemaal, maar de meesten) afhankelijk daarvan worden. Naast dat zijn mannen gewoon raar :D Ik sta er gelukkig al nuchter in en vind het allemaal prima. Als ze interesse hebben, dan hollen ze maar achter mij aan :P. Als ze niks meer laten weten, ga ik er ook geen moeite voor doen. Het moet wel van twee kanten komen hoor :j

En dat verhaal op de vorige pagina. Jeetje... :(:) Dat is ook een reden dat ik nooit thuis zal afspreken in het begin. Als ik binnenkort ga daten, zijn al mijn vriendinnen er (stiekem, zonder dat hij het weet :)) ) bij.