waxmeltsenzo schreef:O ik lees nu scent chips.
Ik vind allerlei merken die soja was gebruiken beter dan scent chips die geuren meestal ook echt langer
Ah dus eigenlijk raad je aan om bij jou te bestellen...

Nee gekheid, was het sowieso al van plan!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waxmeltsenzo schreef:O ik lees nu scent chips.
Ik vind allerlei merken die soja was gebruiken beter dan scent chips die geuren meestal ook echt langer
Stamper schreef:waxmeltsenzo schreef:O ik lees nu scent chips.
Ah dus eigenlijk raad je aan om bij jou te bestellen...![]()
Nee gekheid, was het sowieso al van plan!maar vind het zonde als de geur er na 1 a 2 x al gewoon weg is.
Yv_ schreef:Wat zonde Stamper!
@WME, in een eerdere post zag ik melts van WME voorbij komen, maar weet niet of ze met haar andere posts ook die melts bedoelt.
Ik heb Winter Garden aangezet. Vind 'm nog niet zo lekker, sorry. Heb 'm zelfs even naar de gang verbannen en die van de gang hier neergezet. Nu brandt hier Gletscher van PearlMania. Lekker fris ook.
Nah, ik zag mijn electrische brander al even een maand later komen, had een "gezellige" rekening op de mat omdat ik een flitspaal over het hoofd had gezien. Gelukkig viel die onder de datum troubles en mag-ie mee met de hoop van de zaak
.
Dus mijn keus is op deze brander gevallen.
https://karamissione.scentsy.co.uk/Buy/ ... W-CONT-204
Vind het wel flink geld zeg, maar dan betover ik 'm gewoon ff als kerstcadeautje voor mezelf. Had heel snel antwoord van die Kara en... en... deze maand gratis verzending
. Dus als mensen nog Scentsy's willen proberen... Nu is de kans! Ben er alleen niet uit of ze november of december bedoelt, dus ga haar nog ff terugmailen.
waxmeltsenzo schreef:Het ligt er wel aan wat je verwacht de bedoeling is dat je ze brand de kleintjes geven dus gemiddeld 4-6 uur af sommige langer. de grote veel langer. Maar als ze eenmaal uit geweest zijn geuren ze de tweede keer wel minder. daarom dat breken van een grote gewoon vaker wordt gedaan. In mijn ruime kamer brand ik een hele grote savonds en smorgens gaat hij weer aan en daarna de kliko in.
Het is dus niet zo dat je 1 zo,n blokje keer op keer kunt gebruiken.
Yv_ schreef:Volgens mij heeft Scentsy alleen maar elektrische! En ze kan er indien gewenst gewoon een EU plug bij doen.
Hahahaha dat is dan weer het voordeel van alleen op kantoor zitten. Kun je alles doen behalve werken.
Die is inderdaad ook wel heel mooi!
Ik wil eigenlijk die witte, maar gezien hij voor mn tv moet komen, vraag ik me af of 13 cm erg handig is. Die steen vind ik ook prachtig neutraal en die is 9 cm. Hoe meer ik er zie hoe meer ik ga twijfelen, erg he!
Oh en volgens mij heb ik op google ook een paar foto's gezien van de warmers zonder snoer, dus wellicht zitten ze met accu oid... Kan het alleen nergens terug vinden..
Leuke bestelling Nikita! Al een favoriet ertussen gevonden?
waxmeltsenzo schreef:Zijn die fijn want ik heb daar net naar zitten kijken en wilde er toch 2 bestellen.
Maar twijfel gewoon.
Ik kan ook 1 zo,n stopdinges en 1 zo 1 doen bijvoorbeeld. Maar ik mis dan wel echt het lampje.