Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 11:55

Oh bah, kakkerlakken...
Kun je daar niet beter iemand voor laten komen?

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 12:00

Als ik nog eentje tegenkom ga ik inderdaad iemand inschakelen om ze weg te laten halen. Ben gewoon vies van mijn eigen appartement. Zou een nieuw begin zijn voor ons, maar op deze manier hoeft het van mij toch niet.

Confession, ik word altijd razend van mensen die dat vinden dat de hele wereld moet weten dat ze kauwgom in hun mond hebben. Smakken, bellen blazen, jakkes.

Ook vond ik het vanmorgen te hard regenen aangezien ik al meer als een week ziek ben, heb daarom besloten dat zoontje lief vandaag een vrije dag had :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 12:17

Shettepret schreef:
Ik ben als de dood voor meikevers....
En zo erg dat ik echt wel kan huilen van ellende als ik alleen al een dode of alleen een kont of vleugel van zo'n ding zie liggen op straat. 'S Avonds gaan de gordijnen dicht want dan vliegen ze tegen mijn ramen..
Ze zijn walgelijk.
Mei is een hel voor mij.... |(

Ja!!! In het Griftpark in Utrecht stikt het altijd echt de moord van die beesten. Zit je rustig, word je ineens belaagd door 20 van die dingen := Ik vind ze ook echt doodeng

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 12:21

Ik app veel met een jongen. Maar als ouders vragen met wie ik app. Dan zeg ik dat ik met mijn beste vriendin app _O-

Want als ik met haar app, dan lach ik ook altijd.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 12:26

Haha dat doe ik ook Michelle :')

Dit topic is zo hilarisch om te volgen _O- Kan nu zo snel geen confessions bedenken maar ik ga er over nadenken :))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:02

Ik vind het treurig als ouders dezelfde kleding dragen als hun kinderen: wil je er zelf dan graag uitzien alsof je 2 bent of wil je dat je kind eruit ziet alsof hij/zij 40 is :+

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:04

Ik stap vanmorgen in de auto, geen sleutel. Vriend gebeld, had die de sleutel nog in zijn zak, anderhalf uur autorijden verderop. :=
Ik lopen mopperen maar in stilte hoopte ik dat ik daardoor een gedwongen rustdag thuis had _O-
Helaas was er een reservesleutel

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:05

vuurneon schreef:
Ik vind het treurig als ouders dezelfde kleding dragen als hun kinderen: wil je er zelf dan graag uitzien alsof je 2 bent of wil je dat je kind eruit ziet alsof hij/zij 40 is :+

Oh mijn mams en ik zijn schuldig :') Maar ik ben 19, das alweer een ander verhaal :))

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:09

Smee__ schreef:
vuurneon schreef:

Oh mijn mams en ik zijn schuldig :') Maar ik ben 19, das alweer een ander verhaal :))

Ik deel ook deels mijn moeders smaak dus ook wij komen wel eens thuis met hetzelfde kleding stuk, maar dat is geen opzettelijke keuze omdat wij het niet van elkaar wisten haha. Kind van 2 koopt niet de eigen kleding :')

De anwb mensen vind ik ok hilarisch: je kent ze wel, man en vrouw die erbij lopen als een tweeling _O-

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:11

Oh nee wij hebben wel vaak dat de één iets koopt en de ander denkt oh leuk. Maar dan wel vaak in een andere kleur oid. Maar kan er niet zo mee zitten ofzo :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:12

Als je wat ouder bent en niet meer in 1 huis woont is het geen probleem, maar een moeder met haar kleuter in dezelfde outfit... nee, niet mijn ding.

Hetzelfde geldt voor stelletjes die dezelfde jassen hebben.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:14

Ik heb dat met ouders die tweelingen in precies dezelfde kleren hijsen, ik vind dat echt verschrikkelijk. Een tweeling wordt al genoeg als eenheid gezien.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 14:10

melody7 schreef:
Ik heb dat met ouders die tweelingen in precies dezelfde kleren hijsen, ik vind dat echt verschrikkelijk. Een tweeling wordt al genoeg als eenheid gezien.

Dat vind ik ook zo verschrikkelijk!

Ik heb ook een hekel aan mensen die 24/7 hun oortjes om hun oren hebben 'hangen' en de hele tijd muziek op hebben staan :') (In de oren is nog erger) Vind dat vreselijk onsociaal en het zit toch voor geen meter? Dan denk ik echt praat je nou met mij of luister je muziek?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 14:20

Mn zusje en ik hadden altijd dezelfde kleding aan als kind en we waren geen eens een tweeling :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 15:40

Vind de stal uitmesten soms leuker dan het rijden op mijn bijrijdpaard :') :=

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:01

Als mensen fouten maken in de trant van 'beter als mij' heb ik stiekem al niet zoveel zin meer om de daadwerkelijke boodschap te bekijken, puur omdat ik me zo erger aan deze veelgemaakte en - naar mijn mening - echt wel domme fout. Als je gewoon de zin aanvult met een werkwoord (hij is beter als mij is?!?) merk je toch vanzelf dat het niet klopt?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:03

"Hij is beter dan mij is" is ook geen goede Nederlandse zin...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:05

Steeph schreef:
"Hij is beter dan mij is" is ook geen goede Nederlandse zin...

Hij is beter dan ik ben wel :Y) Dat bedoelt ze.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:06

Dan zou haar zin ook "hij is beter als ik ben" moeten zijn, anders is er niks te vergelijken.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:07

Ze geeft toch als voorbeeld het foute zinnetje zodat je kan lezen dat het niet bekt? :+ Ik snap je punt niet.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:09

Steeph schreef:
Dan zou haar zin ook "hij is beter als ik ben" moeten zijn, anders is er niks te vergelijken.

haar punt is ook dat die zin niet klopt :+

En ze bespreekt de dan/als kwestie én de mij/ik kwestie tegelijkertijd.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:10

Het punt is dat als je dat zou toepassen in de gewone taal er nog niks van klopt, en dat er mensen zijn die dit aoort dingen gewoon niet horen/zien.

(Dankje Jennifuur, je was me net voor)

Dan = vergrotende trap
als = vergelijking
Leer het dan meteen goed aan.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:15

Het punt is dat iedereen fatsoenlijk ABN zou moeten kunnen spreken :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:16

Het ezelsbruggetje voor deze veelgemaakte fout is de zin langer maken. Dat probeert ze te zeggen. Ik snap niet wat er niet klopt, sorry.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:17

_sharonnn schreef:
Het punt is dat iedereen fatsoenlijk ABN zou moeten kunnen spreken :+

AN. :')