Aan het weer Aan mensen waarvan ik verwachtte dat ze mij gister wel zouden feliciteren en dat dit bij een groot deel niet gebeurd is En aan dat ik op school zit tot half6 incl zware tas
Dat mijn bestelling van een online dierenwinkel is gecanceld omdat het niet meer in het aanbod zit. Haal het dan van de site af! Nu kan ik nergens dat voer vinden (althans, niet ergens waar het de dag erna geleverd word) en moet ik dus op de fiets springen en ander voer gaan halen. (Ik ga er niet dood van, en ja het was een slechte timing want ik had eerder moeten bestellen, maar ik erger me er toch aan.)
Dat je iemand appt om wat te vertellen en dat diegene dan drie dagen later reageert alsof er maar een uurtje tussen zat... Maar ondertussen wel online is en op anderen reageert. Nou nee dan hoef ik het ook niet alsnog te vertellen.
Pieter25
Geplaatst: 30-09-15 17:34
Derde slappe band van het jaar met de auto.. what the hell
Aan dat mijn moeder niet gewoon "dankjewel" kan zeggen maar altijd iets zegt in de richting van "goed gezien", word daar echt boos en verdrietig van...
Aan dat m'n stem half weg is en ik vanavond wéér les moet geven. Aan dat ik nog niks heb gehoord van de woningsbouw over wanneer ik de sleutel krijg. Aan dat ik nog niks heb gehoord over m'n sollicitatiegesprek en nu alles dus nog heel onduidelijk is. Aan dat m'n stagebegeleidster op vakantie is, maar ik wil wat met haar overleggen. Aan mezelf, omdat ik bezig moet met m'n scriptie.
Zo, hier ben ik lekker van af en nu ga ik weer vrolijk verder.
Shiawase
Geplaatst: 01-10-15 17:35
Aan een nieuw matras wat beroerd ligt. Soms is het toch niet handig om iets via internet te bestellen.
Weeral het weinige werk hier op kantoor. Collega's die zelf een goeie werkrelatie opblazen en dan mij daar de schuld van geven. Het gebrek aan de wekelijkse repetitie van de harmonie vanavond, omdat we die gisteren al gehad hebben. Het is geen vrijdag zonder repetitie
Aan mensen die op (bijv.) Snapchat een filmpje sturen van zichzelf waarin ze dan steeds duckface afwisselen met zo'n neppe glimlach. Ben je nou een super hot model (*kuch* Nick Bateman *kuch*) dan mag je me sturen wat je wil. Maar zolang je nog niet in ene Nick bent veranderd hoef ik je hoofd echt niet te zien terwijl je jezelf zo toetakelt.