Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Je moet het maar durven
(houdt niet zo van het model verder)
Joolien schreef:Haha ja echt gemeen
Gisteren en vanmorgen was een aflevering met een presentatrice die uiteindelijk een custom made Mark Zunino laat maken, maar ik ben zo benieuwd hoe die er uiteindelijk uit zietIk heb net teruggespoeld maar daarin wordt alleen haar voornaam genoemd en daarop kan ik m niet vinden
Vind dat Mark Zunino trouwens wel mooie jurken heeft.
Fiebie schreef:Joolien schreef:Haha ja echt gemeen
Gisteren en vanmorgen was een aflevering met een presentatrice die uiteindelijk een custom made Mark Zunino laat maken, maar ik ben zo benieuwd hoe die er uiteindelijk uit zietIk heb net teruggespoeld maar daarin wordt alleen haar voornaam genoemd en daarop kan ik m niet vinden
Vind dat Mark Zunino trouwens wel mooie jurken heeft.
Daar was ik dus ook heel benieuwd naar![]()
Maar volgens mij was dat ontwerp meer een mermaid ontwerp?

Echt bizar, en dat allemaal voor 1 dag! 
alleen bij bruidspaar was de tafelzitting aangehouden. Sammie schreef:Hmm op de laatste bruiloft waar ik was is iedereen door elkaar gaat zitten want niemand was t met de schikking eens. Maar dat kwam ook omdat partners niet naast elkaar gezet waren.alleen bij bruidspaar was de tafelzitting aangehouden.
Sammie schreef:Hmm op de laatste bruiloft waar ik was is iedereen door elkaar gaat zitten want niemand was t met de schikking eens. Maar dat kwam ook omdat partners niet naast elkaar gezet waren.alleen bij bruidspaar was de tafelzitting aangehouden.
Maar we hebben een van tevoren opgesteld menu waarbij de gasten een menulijst opgestuurd hebben gekregen naar hun emailadres. Dat hebben ze ingevuld en dus is het handig voor de catering etc dat ze weten waar iedereen zit, zodat het geen gepuzzel zal zijn met het opdienen van het eten