ik had een regenbroek gekocht... en die ben ik dus na 2 dagen kwijt geraakt... die kun je dus niet gewoon in je mandje laten zitten... dag geld maar gok dat ik er zo weer een nieuwe ga halen... al schijnt de zon nog.
Hier staat de kachel nu toch echt aan, de kachel gaf 18 graden aan en mijn weerstation binnen 19 graden. Hij kan zo weer uit want t wordt buiten nu richting de 20 graden.
De regen komt er al aan, goed te zien op de Europese radar. Sterkte iedereen
als het goed is krijgen we hier in groningen niet zo veel regen , dus daar ga ik dan ook vanuit. ik wou de kachel ook al wel aan, maar nu blijkt dat de kachel stuk is.
Hier nog steeds droog en bewolkt. Niet uber grijs ofzo!!
ik denk dat het allemaal wel weer mee valt... Opgeblazen gedoe... XD
Veulen84
Geplaatst: 25-08-14 16:52
Hier regent het al even. Maar het meeste moet nog komen denk ik.
Gaat het nog mooi weer worden of is de zomer voorbij? Stalhouder heeft het al over winterstalling (en prijs)...
gohya
Geplaatst: 25-08-14 16:59
Hier ook heel zachte regen,en dat wil ik graag zo houden als er dan toch regen moet vallen. Vanavond trainen, geen zin om zeiknat te worden. Het gaat nog wel mooi worden,in Sept. maar ik denk wel dat de Herfst vroeg begint en de Winter ook.
ik zag het ook dat het wel weer mooi weer gaat worden. Ik hoop dat we een lang na zomer hebben en en korte herfst. Als eenmaal de winter is mag het ook goed vriezen van mij!!
quartel
Geplaatst: 25-08-14 17:28
Wat is het toch gatverdamme koud zeg Wel droog....dat dan weer wel maar bah.....alsof de winter zich al aankondigd.
Elke keer in de morgen heel vroeg, schijnt de zon vol op. Maar zo na 9 uur wordt het bewolkt en blijft het bewolkt. Soms ook weer laat in de avond als de zon weer onder aan het gaan is gaan de wolken weer weg. Dit heb ik al een paar dagen achter elkaar gezien. Weet iemand hoe dit komt? Of is dit gewoon toevallig?
Marcella
Geplaatst: 25-08-14 18:47
Vanmiddag heerlijk gereden in de bak en maar iets van 5 druppels gevoelt. Wel eind ochtend/begin middag paar kleine buitjes gehad.