Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:16

Die is leuk! Staat je ook super tof

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:23

Wauw wat een mooie jurk! Waar is ie van?

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad bij The Stone en ga daar in de vakantie werken als verkoper :D
Lijkt me erg leuk om mensen kledingadvies te geven.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:30

Ik zoek ook nog een jurkje voor van de zomer aangezien ik geen passende korte broek kan vinden.
Ik heb geen brede schouders, amper voorgevel maar wel een buikje en brede heupen waardoor een jurkje boven wel goed zit maar bij mn heupen te klein is.

Wie heeft er tips qua modellen? :o

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:44

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:45

Who cares :+ ?
Ik ga in ontzettend felle kleuren naar mijn werk (op een middelbare school) en de enige die daar commentaar op hebben zijn mijn onwijs saaie collega's.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:49

FNews schreef:
Ik zoek ook nog een jurkje voor van de zomer aangezien ik geen passende korte broek kan vinden.
Ik heb geen brede schouders, amper voorgevel maar wel een buikje en brede heupen waardoor een jurkje boven wel goed zit maar bij mn heupen te klein is.

Wie heeft er tips qua modellen? :o

Ik blijf fan van mijn lieve vertrouwde skaterdress, die kleedt sowieso heel mooi af. :+ Plus je hebt ze in alle denkbare kleuren en printjes.

mayniac_val schreef:
Who cares :+ ?
Ik ga in ontzettend felle kleuren naar mijn werk (op een middelbare school) en de enige die daar commentaar op hebben zijn mijn onwijs saaie collega's.

_O- _O-

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:53

chanelle14 schreef:
Wauw wat een mooie jurk! Waar is ie van?

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek gehad bij The Stone en ga daar in de vakantie werken als verkoper :D
Lijkt me erg leuk om mensen kledingadvies te geven.

Hij is van de H&M! :D

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:03

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:05

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:10

merrylegs schreef:
Imke1998 schreef:
En natuurlijk weer uit de voorraad. :+

http://www.asos.com/Motel/Motel-Eastern ... id=2467393

de h&m heeft momenteel ook een skaterrokje van die lengte met bloemenprint <<)

Had er inderdaad een leuke gezien. Hij is alleen niet in mijn maat te krijgen, dus ik denk dat ik nog even moet wachten, haha. :')

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:14

en net even bij de forever 21 gekeken, daar alleen al vind ik minstens drie skaterrokjes met bloemenprint, dus als je echt niet kunt wachten :D

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:23

DewiRox schreef:
Ik vind van die pyama/stoffen broeken best heel netjes zitten bij wat stevigere mensen, als ze gewoon in de goede maat worden gekocht en lekker losjes vallen :). Je hebt ze in wat egalere kleuren of met prints.

Dan een leuk hemdje/ shirtje erop, eventueel met een wat losser vallent vestje.

Echt? Dat vind ik dus alleen mooi staan bij meiden die ontzettend dun of afgetraind zijn. Die broeken zijn zó niet flatterend.

Mooie jurk Sanne!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 21:33

Natsuki gewoon aandoen naar school! Heb ongeveer dezelfde kleur en doe hem ook gewoon naar school aan :D Valt lekker op tussen die saaie pieten

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 18:56

Aangezien ik ontzéttend kieskeurig ben met leuke bikini's.. :=
Iemand linkjes met degenen die jullie leuk vinden? Ik heb helaas niet zoveel geld over, 20 tot 30 euro maximaal, en ik denk in een wat rustiger kleurtje (heb al 1 met drukke bloemenprint)
Zit te denken aan een smaragdgroene bikini oid, maar die kan ik bijna niet vinden. :o En aangezien ik niet zo'n grote cupmaat heb, staat bandeau misschien het mooiste? Mn bloemenprintje-bikini is al pushup dus dat wil ik liever niet.
Man o man, het jaarlijkse bikinidilemma.. :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:03

Doubtless schreef:
DewiRox schreef:
Ik vind van die pyama/stoffen broeken best heel netjes zitten bij wat stevigere mensen, als ze gewoon in de goede maat worden gekocht en lekker losjes vallen :). Je hebt ze in wat egalere kleuren of met prints.

Dan een leuk hemdje/ shirtje erop, eventueel met een wat losser vallent vestje.

Echt? Dat vind ik dus alleen mooi staan bij meiden die ontzettend dun of afgetraind zijn. Die broeken zijn zó niet flatterend.

Mooie jurk Sanne!

Hier lopen best wel wat stevigere dames in die broeken, opzich als ze leuk gecombineerd zijn kan het best vind ik. Het zit gewoon netjes, misschien kleed het niet super af, maar als het gewoon 'leuk' staat.

Misschien komt het ook wel doordat ik zelf 3 van die broeken heb en ze echt heerlijk vind. Na een dag zon koel ik altijd zo af, dan op een zomeravond lekker zo'n broek aan.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:07

Liesje1611 schreef:
Aangezien ik ontzéttend kieskeurig ben met leuke bikini's.. :=
Iemand linkjes met degenen die jullie leuk vinden? Ik heb helaas niet zoveel geld over, 20 tot 30 euro maximaal, en ik denk in een wat rustiger kleurtje (heb al 1 met drukke bloemenprint)
Zit te denken aan een smaragdgroene bikini oid, maar die kan ik bijna niet vinden. :o En aangezien ik niet zo'n grote cupmaat heb, staat bandeau misschien het mooiste? Mn bloemenprintje-bikini is al pushup dus dat wil ik liever niet.
Man o man, het jaarlijkse bikinidilemma.. :D

Ik heb deze van de H&M in het paars http://m.hm.com/nl/product/25639?article=25639-B#mediaType=FASHION_FRONT

Voor broekje en topje samen 10 euro kwijt.
De maten zijn alleen wat vreemd. Heb normaal broek maat 34 maar van het bikini broekje maat 36. En ik heb een kleine B cup en van het bikini topje maat 38.

dees20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:29

Bij de hunkemoller hebben ze leuke bikini's! Die kobalt blauwe is zo mooiiii!

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:05

Hier zei toch laatst iemand dat die skaterdresses zo'n beetje iedereen staan?
Nou, ik kan jullie vertellen, ik heb er vandaag een paar aangepast bij de H&M, en ik lijk
er 10x zo breed in. :')

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:14

Bij mij ligt het eraan hoe 'wijd' hij zegmaar vanzelf valt, als hij meer tegen mijn heupen aanvalt is het echt erg, want dan ziet het er niet uit, anders omzeilt het mijn heupen en lijk ik smaller. :D

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:32

chanelle14 schreef:
Hier zei toch laatst iemand dat die skaterdresses zo'n beetje iedereen staan?
Nou, ik kan jullie vertellen, ik heb er vandaag een paar aangepast bij de H&M, en ik lijk
er 10x zo breed in. :')

Nou twijfel ik toch of ik skaterdresses ga passen :(

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:46

Naja, ik ben van boven best wel smal, maar mijn heupvetjes zijn huge, en die jurk maakte het alleen maar erger.

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:57

En ik heb hetzelfde probleem. Eerst was ik ook niet echt van de jurkjes, maar ik kan echt geen korte broek vinden. Alles is strak of kort. Maar ik wil van de zomer wel met blote beentjes naar buiten :)

UnderIlse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 22:12

Jeetje, wat hebben sommige mensen hier een leuke smaak! :o. Ik lees al een tijdje mee, en wilde me eigenlijk melden nu in het topic! Voor aankomende zomer heb ik zo veel leuks, wat ik nog wil kopen.

Natsuki: Nee hoor ik vind m niet te fel, leuk juist!
Sanne: Wat een gave jurk! Staat je heel mooi.

Ten eerste heb ik een vraagje, weet iemand waar je deze kopen kan? Het is een omslagdoek eigenlijk, waar je een jurkje van kan maken.. Is van zomer 2013 eigenlijk. Afbeelding

Daarnaast ben ik opzoek naar een kortje jumpsuit voor deze zomer. Iemand een leuk idee?

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 23:14

weet iemand een leuk kortje jurkje voor in de zomer , graag wel betaalbaar en dus niet wat honderden euros kost , had gisteren gekeken sommigen prijzen. :?