Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
FNews schreef:Ik zoek ook nog een jurkje voor van de zomer aangezien ik geen passende korte broek kan vinden.
Ik heb geen brede schouders, amper voorgevel maar wel een buikje en brede heupen waardoor een jurkje boven wel goed zit maar bij mn heupen te klein is.
Wie heeft er tips qua modellen?
mayniac_val schreef:Who cares?
Ik ga in ontzettend felle kleuren naar mijn werk (op een middelbare school) en de enige die daar commentaar op hebben zijn mijn onwijs saaie collega's.
DewiRox schreef:Ik vind van die pyama/stoffen broeken best heel netjes zitten bij wat stevigere mensen, als ze gewoon in de goede maat worden gekocht en lekker losjes vallen. Je hebt ze in wat egalere kleuren of met prints.
Dan een leuk hemdje/ shirtje erop, eventueel met een wat losser vallent vestje.
Doubtless schreef:DewiRox schreef:Ik vind van die pyama/stoffen broeken best heel netjes zitten bij wat stevigere mensen, als ze gewoon in de goede maat worden gekocht en lekker losjes vallen. Je hebt ze in wat egalere kleuren of met prints.
Dan een leuk hemdje/ shirtje erop, eventueel met een wat losser vallent vestje.
Echt? Dat vind ik dus alleen mooi staan bij meiden die ontzettend dun of afgetraind zijn. Die broeken zijn zó niet flatterend.
Mooie jurk Sanne!
Liesje1611 schreef:Aangezien ik ontzéttend kieskeurig ben met leuke bikini's..
Iemand linkjes met degenen die jullie leuk vinden? Ik heb helaas niet zoveel geld over, 20 tot 30 euro maximaal, en ik denk in een wat rustiger kleurtje (heb al 1 met drukke bloemenprint)
Zit te denken aan een smaragdgroene bikini oid, maar die kan ik bijna niet vinden.En aangezien ik niet zo'n grote cupmaat heb, staat bandeau misschien het mooiste? Mn bloemenprintje-bikini is al pushup dus dat wil ik liever niet.
Man o man, het jaarlijkse bikinidilemma..