Nou, op zich vind ik het "elektrische" niet zo erg, maar het klit enorm. Overigens heb ik dat er wel voor over. Ik gooi het gewoon in een vlecht en heb er geen last meer van.
Anoniem
Geplaatst: 03-12-13 21:17
Omg het wordt echt slecht donderdag, echte najaarsstorm, of misschien wel eerste winterse storm met windstoten van 130 kmpu op de wadden en sneeuw. Houd de weerberichten dus goed in de gaten!
Marcella
Geplaatst: 03-12-13 21:17
Alblasserdam droog en zonnig in de auto onderweg naar Hooge Zwaluw en bij de Papendrechtse brug werd het steeds mistiger. In Hooge Zwaluwe was het een hele kleine wereld in ieder geval (mistig met miezer). En terug was weer de Papendrechtse brug over en weg mist.
djuulsie
Geplaatst: 03-12-13 21:21
Joolien schreef:
Omg het wordt echt slecht donderdag, echte najaarsstorm, of misschien wel eerste winterse storm met windstoten van 130 kmpu op de wadden en sneeuw. Houd de weerberichten dus goed in de gaten!
Wordt donderdag echt een dag om rekening mee te houden? ik ga vanaf de zomer naar een school waarvoor ik een groot halfuur met de scooter moet en waar het best een gedoe is om met het ov te komen.
Maar nu heb ik er ook niks aan als ik naar huis moet en het toch best slecht weer schijnt te zijn..
Vaak moet je zoiets dan gewoon een keer ondervonden hebben, maar het vervelende is dat mijn ouders ook een paar daagjes weg zijn.