Hier dreigt het wel ontzettend, maar nog geen regen / onweer. Mag wel, het is benauwd zeg! Ik was net op de fiets naar de supermarkt en dat was in een korte broek met een hemdje gewoon lekker .
Hier ook behoorlijk benauwd, klam weer, donkere wolken komen af en toe voorbij en het waait met vlagen best behoorlijk.. Ben benieuwd of er nog regen komt, zou wel goed zijn voor de tuin..
MarrieLeen
Geplaatst: 08-05-13 16:27
Het begint hier nu te dreigen, te waaien en de lucht heeft een hele rare kleur. Op de Buienradar is een flinke rode pit te zijn rond Almelo, hopelijk trekt die hier langs!
(En daar was de eerste flits.. En nu regent het heeeeel hard.. )
Het is raar onweer, volgens mij zit het vrij hoog. Ik zie vaag de flitsen, en de donder volgt vrij snel, maar niet enorm hard. *klopt af, hopelijk word ik zo niet ineens opgeschrikt met een enorme klap *
Nou hier heeft t net geregend maar t is nog niks afgekoeld, heb het idee dat t alleen maar benauwder is geworden
Marcella
Geplaatst: 08-05-13 17:18
Begin middag een hoosbui in Dordrecht gehad. Gelukkig al aan het werk bij laatste adres van die dag. Onderweg van Dordrecht (sterrenburg) naar Alblasserdam ter hoogte van Papendrecht nog een buitje gehad en tegen de tijd dat ik weer thuis was. Was ik weer droog.
En voor de rest nog steeds vies benauwd.
tine10
Geplaatst: 08-05-13 17:31
Het lijkt nu serieus te regenen. En, op een mooi tijdstip. Was net klaar met springles en met paarden terugbrengen naar de wei. Hehehe, eindelijk. Nu in 3 minuten al evenveel gevallen dan gisteren.
Oei, ik zie de lucht alweer lichter worden.... hmmmmm Het is alweer gestopt.... Maar goed, dit hebben we er toch even bij gelukkig.