Dat er een hond is met de naam maakt het natuurlijk nog geen honden naam. Ik ken ook genoeg honden met de naam Kim of Linda.
Ik kwam de naam Milo tegen toen ik de meisjesnaam Mila zag en dat was dan dus de makkelijke variant. Ik vind het een mooie naam en hoor hem hier bijna nooit.
Jindai
Geplaatst: 13-11-13 15:46
Ik zou het ook als "Mailo" uitspreken en hoewel ik het best een leuke naam vind, zijn er idd een hoop honden die zo heten.......
Ook ik maak meteen een link met die naam als 'hondennaam'.. Zou 'm zelf niet gebruiken, maar da's echt gevoelskwestie.. Vind het echt een hondennaam geworden omdat hij zoveel gebruikt wordt als hondennaam
Ik zou het ook uitspreken als Mailo.. Vind de 'engelse' benaming mooier als dat je er meer nederlands tegenaan gooit zoals 'Mielo' bv.. vind ik dan niks
Maxim(e) vind ik ook een no-go, sowieso alle uniseks namen... Ik wil gewoon graag weten met wat ik geconfronteerd ga worden als ik een naam lees. Dominique, Rob(b)in, Nicky en Sem vallen dus ook af.
Mylo vind ik wel leuk, op z'n Engels uitgesproken dus, maar ik zou het wel met een I spellen. Is trouwens inderdaad het hondje uit The Mask, haha. Mila vind ik dan weer niets aan.
Matt(h)ias en Linn vind ik wel mooi maar Linn gaat een trauma krijgen van haar naam moeten spellen want iedereen schrijft natuurlijk gelijk Lynn op De andere vind ik niks.
Iorrr
Geplaatst: 14-11-13 10:53
Leuk topic, helemaal als je in verwachting bent en een niet veel voorkomende naam zoekt
Mijn dochter heet overigens Merle, dus als iemand suggesties heeft
Op mijn stage kwam ik ook een aantal namen tegen die nieuw voor mij waren; D.yce Lee (zus heet E.asy May), Sweder, Malaayka, Anemoon, Yael en de gecombineerde naam Hannah-Sophie.