Talisa schreef:Prachtig leren jasje Eleionomae (pfff wat een naam!)
Haha ik reageer ook op Ele of Froukje

Gaaf jurkje ninz! Zou m zelf combineren met een leuk biker jasje of colbertje met studs en een paar stoere zwarte biker laarsjes er onder.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ninz schreef:Heb een beetje in een impuls dit jurkje gekocht:
http://www.hm.com/nl/product/12436?article=12436-B
iemand enig idee hoe ik dit leuk zou kunnen combineren hahaha?
liespower94 schreef:Oeh gewaagd jurkje! qua schoenen zou ik voor een fancy kleur gaan zoals knalgeel of juist voor stylish met zwarte pumps eronder, niet glimmend hoor!
Qua jasje zou je met de kleurende schoenen een matchend jasje kunnen dragen of het juist heel zakelijk kunnn houden met een zwart jasje!
Leuke accesoires erbij and you are ready to go
Marije__ schreef:Meehhhh... ik wacht al een paar dagen op een H&M pakket, welke vandaag dan eindelijk geleverd zou worden tussen 15.00 en 18.00 .. Inmiddels nog geen pakketje gezien, keek ik net bij de verzendstatus, is de T&T code helemaal niet meer online.. alsof het pakketje al is bezorgt...
Dinniej schreef:Dat jurkje met die tijger kan juist heel goed met een longsleeve eronder.Ik heb hem ook.
Ik zou er alleen geen panty onder doen, want hij is heel kort.
ninz schreef:Dinniej schreef:Dat jurkje met die tijger kan juist heel goed met een longsleeve eronder.Ik heb hem ook.
Ik zou er alleen geen panty onder doen, want hij is heel kort.
haha zou je misschien eens een foto willen posten, van hoe jij hem draagt? ben wel benieuwd eigenlijk hoe het uitziet!
oeeh heel kort klinkt wel erg, heb hem zelf in een 34 besteld..
xSaarSaar schreef:Kreeg net een mailtje van DocMartens dat de adresgegevens niet compleet waren. Of ik ze opnieuw wilden geven en mijn pakketje kwam wat later.