[HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 20:40

Dankje , Rocy!

Is uiteindelijk het beste , zie er alleen tegenop dat ik waarschijnlijk een nacht een hele nacht blijven moet...

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:41

Takkiemuis: Euhm..... er is hier iets misgegaan geloof ik! :+
Ik had een postzegel op de sneeuw geplakt, maar er ligt nu nog alleen een postzegel en geen sneeuw meer. -O-
Sorry!!

Wel vervelend dat je die ingreep moet ondergaan, aan de andere kant zal het wél opluchten!
Die nacht helpen wij je er wel door heen! toch?? (moet je wel een laptop meenemen natuurlijk!)
Kun je al snel terecht?

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:44

Morgen komt er, volgens de weerberichten, wéér 4 tot 8 cm hier te liggen.

Zelfs ík ben het nu wel een beetje zat hahaha.

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 13:58

Ach NatassJa; er komen nog dagen genoeg dit jaar dat we géén witte wereld hebben!
Nog even en dan komen de sneeuwklokjes, krokussen etc. weer boven. Komt best goed.
Ik hoop alleen dat de weg wél een beetje begaanbaar blijft :o

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 13:42

Hier in Den haag is het op dit moment drama. Eerst sneeuw en nu ijzel. De straten zijn spiegelglad...

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 14:33

Ja, daar heb je gelijk in Apochewinta :o

Hier ook al de hele dag ijzel. Spekglad overal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-13 19:05

@Apochewinta , -O- helaas pindakaas dan :(

Nou vandaag eerste rondje ziekenhuis , volgende week 2 onderzoeken dacht ik om me na te kijken of ik verder gezond ben. Dan is dat klaar en een week van te voren pas krijg ik te horen dat ik aan de beurt ben.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:09

Hoe is het in het ziekenhuis gegaan TM?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:17

Dinsdag wprdt ik geopereerd! ,nu weer een poedersuiker dag te pakken ;:+

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:21

In Spanje is de kou weer terug, behalve dan waar ik woon :D er is weer sneeuw voorspeld in heel veel streken, hier regent het ondertussen.

Sterkte TM! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:36

Sounds good!

Dankje , vannacht overgeven en diaree. Nu.naar de huishoudbeurs en dan ben ik gesloopt straks : +

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 11:45

maar wel misschien juist even afleiding! veel plezier daar

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:23

Het ziet er naar uit dat hier eindelijk de lente een beetje gaat komen :D *\o/*

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 22:31

Ohh dit topic ook weer gevonden!! :D ik was jullie gewoon kwijt!! :O alles goed hier? Het mag amij wel weer zomer worden! Ben er klaar mee! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:20

Is dat zo?

Vandaag geopereerd! , alles gaat prima behalve dat ik n het z huis overnachten moet x.x

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:25

Ladybird schreef:
Ohh dit topic ook weer gevonden!! :D ik was jullie gewoon kwijt!! :O alles goed hier? Het mag amij wel weer zomer worden! Ben er klaar mee! :P

Ik ben er ook wel klaar mee! Ben nu ziek, in m'n keel lijken wel scheermesjes te zitten, de w.c is écht m'n allerbeste vriend nu... -O-

Kan niet wachten tot het weekend is! Lekker zon en weer aangename temperaturen! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 00:37

Hopelijk ben ik dan weer wat te been! Lekkere boswandeling ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:31

Uit een ander topic mijn avontuur := , ben nogal een persoon die luchtig is en overal de humor van inziet :P :

Eerste wat ik bij mijn ouders deed was slapen want het was een gekkenhuis vannacht op de afdeling , overal piepers en demente buurvrouw die aan het paniekeren en gillen was.Zit nu op laptop dus kan al uitgebreider reageren , ik kreeg mijn maandelijse periode dus met moeite mijn bed voor het eerst uit om 2 uur en met een shotje morfine naar de po. Afvegen doet ook nog zeer :') , om 7 uur kwamen ze infuus eraf halen ik sliep nog half toen ik gerommel voelde. Felle licht aan en ik was wakker , buurman nog even mee gekletst en rustig aan me aankleden en tas pakken lekker ontbeten :). Gister middag was ik nog compleet van de kaart op dit tijdstip :') , ging ook niet zoals het moest gister :P. Werdt rond 2en weggebracht rond half 5 weer bij gebracht , was even wat gedoe want geloof dat er een man miste die voor mijn operatie nodig was :') Dus voor de operatie lag ik in de OK te kletsen met 2 leuke dokters , was ook zo weg 2 keer diep in ademen door een kapje (nadat ze me volgens mij via infuus ook al wat gegeven hadden)en de wereld draaide en voor ik het weet was ik wakker %). Was even goed harry in de warry wist niet waar ik was en moest goed kijken _O- , gelukkig herkende ik de vrouw die mijn infuusnaald geprikt had :):) . En binnen no time lag ik weer op de kamer , en dat tochtje ben ik (compleet) kwijt := . Op de kamer van buurvrouw nog een extra deken gekregen :* lieve vrouw :D , en nog even gesoesd man was nog vrij ver van de wereld _O-. Lekker wazig verhaal maar zo ervaar ik het :') , de heenweg weet ik nog wel O:) . Werdt zo in mijn bed weggereden in de lift naar beneden , voorbereid door de dames daar maar de terugweg is oncompleet *zucht*. Nu lekker relaxen in bed want heb al geprobeerd te zitten maar wordt wat kortademig op een stoel , katten vinden het allemaal maar raar :P. Zo hehe heel verslag maar was allemaal zo oncompleet :)) , de morfine pomp was echt chill +:)+ (die van buurman deed het niet :(:) , en ik s'nachts om te slapen drukken en dan zag je hem bijna jaloers kijken := )

Nu kijken of ik zin in warm eten heb , mijn schouder doet nog pijn ook allleen maar mijn rechtse :7

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 01:14

Jeetje wat 'n verhaal hahaha, is het wel gelukt, de operatie?!

Apochewinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 09:11

Gelukkig TakkieMuis dat alles achter de rug is! toch altijd spannend :o
En nu maar lekker opknappen en weer gauw in de benen :+

Ik ben écht wel gek op de winter, maar dit grijze gedoe, daar wordt ik wel een beetje moedeloos van, eerlijk gezegd. Gisteren geprobeerd met verkleumde vingers aan te singelen; dat viel even niet mee. Als je maar bezig blijft, gaat het wel, maar de kou die in je botten gaat zitten.... pfff! - tot zover mijn geklaag :D

Vandaag maar een half dagje werken; vanmiddag komt de osteo naar paardlief kijken. Ben heel benieuwd wat daar uit komt!
En nu weer op naar het archief! Jippie! :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 12:14

Jep alles is prima gegaan , en was eenmaal thuis kapot en heb eerst een paar uur geslapen :P

Ja wil ook gauw wat doen , maar eerst maar rustwn. Vandaag niet veel last meer , dus van het weekend er maar effe uit.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:44

gelukkig is alles goed gegaan takkie muis, hoelang met je revalideren nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 13:49

Ik moet het 2 weken rustig aan doen , maar heb genoeg te doen volgende week. Eens zien hoe dat gaat...

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 19:10

Alle zieken weer beter en aangesterkt? :)
Dit weekend naar Madrid geweest en het was het laatste weekendje sneeuw :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-13 19:14

Hmm dinsdag naar woningstichting hopelijk krijg ik het huisje..... , kan niet van de hechtingen afblijven dus hangen paar draadjes :') . Bijna geen pijn meer aan mijn buik , beetje irri de draadjes in mijn navel :7

Leuke pic!