Tis echt goed weer nu. Lekker fris en niet te heet en ik voel echt alweer z'n herfstsfeertje. Laatst wandelde ik met de hond in de regen, die kleuren waren allemaal zo mooi en allemaal blaadjes op de grond en regen. Was echt heerlijk.
Gut... zit ik helemaal te bekijken hoe ik een mooie OP kan maken, helemaal in voorbereiding van de komende seizoenen, zie ik dat we binnen 2 maanden een topic vol hebben...
Akecheta
Geplaatst: 29-08-12 00:04
Het koelt toch wel snel af 's-avonds zeg. Had het gewoon frisjes. Ik wil toch nog wel een paar dagen heerlijke heel warm weer. En dan vooral deze week, want ik heb nu nog vakantie...
quartel
Geplaatst: 29-08-12 05:12
wauw.....wat een boel sterren vanmorgen
Het is alles behalve koud nu al.........dat beloofd fijne dingen voor vandaag
@agossie Maak jij het nieuwe weer topic dan? van mij mag je hoor,ik weet toch niet hoe dat moet. Blauwe lucht met schapenwolkjes,nog een klein beetje fris,maar heerlijk weer zo. Het zal vanmiddag wel weer erg warm worden.Gistermiddag werd er 27 graden aan gegeven langs de weg.
Ik maar er geen groots spectakel van, no worries! Terug naar het weer: Wat een heerlijk weertje gisteren! Vandaag lijkt hetzelfde te worden. Prima weer, maar het hoeft voor mij ècht niet warmer te worden!
Anoniem
Geplaatst: 29-08-12 12:36
Als je gewoon mijn OP kopieert voor de linkjes en er zelf wat nieuwe onzin in brabbelt is t goed En volgens mij moet de op titel hetzelfde blijven, maar dan deel 25 uiteraard
Het is warm! 25 graden in de schaduw. Morgen 18 graden,heerlijk.
Eliine
Geplaatst: 29-08-12 14:41
Vanmorgen in Rotterdam was het echt heerlijk, lekkere zon maar niet heel warm. Hier thuis is het een beetje aan het betrekken nu, maar nog steeds aangenaam weer