Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:32

Batlow schreef:
Nou zo vaak staan ze er niet tussen, tenminste ik ben nog nooit in mijn leven een neppen advertentie tegengekomen tijdens het zoeken van een product.

Dat jij ze niet vaak tegen komt wil niet zeggen dat ze er niet zijn. ;)
Vandaag al 2 enkel hier in dit topic genoemd en dan wat er nog meer op staat..

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:45

niek_aaron schreef:
dreigt er net 1, dat ze maatregelen gaat nemen als ik t pakketje niet direct opstuur.....vanmorgen geld ontvangen en t lag al ingepakt klaar....
heb t geld teruggeboekt en gemaild dat ik geen zaken wens te doen met mensen die gaan dreigen.... -:(-

hahaha wat zal ze balen.

En verder mensen, zullen we weer ontopic gaan en de kabouters in het kaboutertopic bespreken?

Aestrith

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 17:48

Batlow schreef:
ik zoek een aquarium, wat zijn die krengen toch duur he

ik heb net een aquarium op marktplaats gezet, die is niet heel goedkoop, maar zitten alle toebehoren wel bij.

als je interesse hebt, ik heb hier ook nog een aquarium zonder toebehoren, alleen een glazen bak zonder lichtkap, 30 x 50 cm, die mag ook wel weg voor niet zo veel, stuur maar een pbtje als het je wat lijkt!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:26

Dav schreef:
Batlow schreef:
Nou zo vaak staan ze er niet tussen, tenminste ik ben nog nooit in mijn leven een neppen advertentie tegengekomen tijdens het zoeken van een product.

Dat jij ze niet vaak tegen komt wil niet zeggen dat ze er niet zijn. ;)
Vandaag al 2 enkel hier in dit topic genoemd en dan wat er nog meer op staat..

Ja 2 stuks, poeh er staan miljoenen advertenties op marktplaats, de neppen advertenties zullen marktplaats echt niet overnemen........ Ik heb ook nergens gezegd dat ze er niet zijn, maar dat je zo ook bijna niet toevallig kan tegenkomen, alleen als je er gericht naar zoekt.
overdrijven ken ook eeej!

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:27

Aestrith schreef:
Batlow schreef:
ik zoek een aquarium, wat zijn die krengen toch duur he

ik heb net een aquarium op marktplaats gezet, die is niet heel goedkoop, maar zitten alle toebehoren wel bij.

als je interesse hebt, ik heb hier ook nog een aquarium zonder toebehoren, alleen een glazen bak zonder lichtkap, 30 x 50 cm, die mag ook wel weg voor niet zo veel, stuur maar een pbtje als het je wat lijkt!

Ik zoek van 1 meter, ik heb nu 60 cm, maar wil toch weer groter haha, ben van aqua 40 naar 60 en nu naar een meter... Ik heb veel vissen, die platy's gaan maar door.... Wil de mannekes en vrouwkes scheiden, en dan wil ik liever een grotere erbij hihi

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 18:54

bijna een nieuw topic *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Vjestagirl

Re: Rare mensen op marktplaats deel 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:11

Oeh oeh oeh... Best triest dat het nodig is :P

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:15

Vjestagirl schreef:
Oeh oeh oeh... Best triest dat het nodig is :P

Ja best wel eigenlijk haha

_aapjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 19:30

toen mijn huidige pony te koop stond kwamen er natuurlijk mensen kijken. we hadden een afspraak gemaakt met iemand dus addres enz doorgegeven dus ze zou volgende week komen. ineens belt ze zo op van ja ik ben een kwartiertje van jullie stal enz terwijl we helemaal niet hadden afgesproken aan de tel klonk ze ook heel raar elke keer aan het overleggen met iemand .Worden we ineens gebeld door stalhulp ja er staat een vreemd imand voor je paard zn box nou 3x raden wie daar stond heel raar typje met cap onder haar arm die dacht echt dat ze kon komen rijden/poetsen alles dus mn moeder zo van ja dit is niet de afspraak dus je kan nu niet rijden enz. dus we hadden hem ff uit de stal gehaald deken af enz en toen zij ze ik vind het helemaal niet erg dat ik niet kan rijden hij is zo lief... :+ uuhhhuu (we denken gwn zo'n handelaar typje) en daarna nooit meer wat gehoord.

nou reageer hoe je wil ik zou er geen woorden voor hebben hahaha

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 00:29

Wie maakt de nieuwe?

Kan hem evt morgen wel maken, maar dan moeten jullie rustig aan doen vannacht :D

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 01:08

Sorry maar iehw.....Een gebruikt matras! Denk eens na wat jij allemaal op je matras hebt gedaan..Dat zullen anderen mensen ook vast doen! bah nee hier komen er echt alleen maar gloednieuwe matrassen in hoor!

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 01:14

Dat idee heb ik ook altijd van een hotel bed bah
Daar slapen heel veel verschillende mensen pp

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:21

Ik had een paar weken geleden een luieretui verstuurd als brievenbuspost, verkocht via marktplaats. Deze is helaas nooit aangekomen, diverse keren gemailt met de koper. Maar tot nu toe heeft ze niets ontvangen, nu stuurt ze me een hele boze mail....Wat zouden jullie doen? De helft van het geld terug storten of?

JosineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:32

Kimberly, vervelend. Ik heb dat eens gehad met een boekje, maar dat was maar 4 euro (+2,50 verzendkosten). Verzenden per post is op eigen risico en die vrouw begon heel raar te reageren, dus die heb ik niets teruggestort. Afhankelijk van hoe het contact is geweest en wat het kost kan je iets terugstorten. Van het bedrag gaan in ieder geval de verzendkosten af. Dan kan je een deel terugstorten, maar ik zet er vaak bij op eigen risico, en doe dat dus niet.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:42

Ik vraag het mensen altijd, of ze gewone pakketpost of verzekerd verzenden willen. Dan mogen ze zelf kiezen, en kan ik altijd aangeven dat zij degenen zijn die er geen extra geld aan uit wilde geven.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 11:05

Ik heb nu een printer te koop staan, kreeg een bod van 10 euro (dus echt voor een prikkie), maar ik ging akkoord want ik moet er vanaf! 2 all-in-one printers + een dymo printer in 1 kamer vind ik een beetje teveel van het goede ;) Dus ze vroeg of ze hem vandaag op kon halen, tussen 14:30u en 18:00u. Ik mailde terug, 14:30u kan nog wel, maar ik moet om 14:45u de deur uit om een kindje uit school te halen, dus als je later bent heb je het risico dat je voor een gesloten deur staat. Kreeg ik terug dat ze niet wist of ze 's middag wel kon komen, dus dan zou ze begin van de middag mailen. Ben heel benieuwd of ik hem vanmiddag verkoop, of dat hij toch weer terug online moet! Ze kwam in elk geval wel oprecht geïnteresseerd over...

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 11:10

Ik heb thuis ook nog een printer staan die eigenlijk weg moet. Alles zit er verder nog bij. Alleen is dat zo'n oud ding dat ik denk dat we dat niet meer verkocht krijgen x)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 14:22

Ik zet standaard in mijn advertentie dat verzenden op risico is van de koper. Ik geef wel altijd gelijk een T&T-code door zodra ik deze heb.

Oh.. en ik haal al helemaal geen advertenties van internet af voordat het ook daadwerkelijk verzonden of afgehaald is :n Zou ik bezig blijven met de ruim 109 advertenties die ik er op heb staan :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 14:41

My gosh, heb je serieus meer dan 100 advertenties erop staan?!

Nou, de printer is opgehaald hoor! Hele leuke meid, zij blij en ik weer 10 euro rijker ;)

JosineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 14:43

Haha, Jessandhope, dan ben ik wel erg nieuwsgierig wat jij allemaal te koop hebt, vond mijn 60 advertenties al veel, haha! Maar ik haal ze er ook pas af zodra ze ook echt verkocht zijn (soms zelfs wat later omdat ik gewoon lui ben :o )
joyce, fijn dat het gelukt is!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 14:47

Waar ik me ook wel eens aan kan ergeren is dat veel mensen maar de helft van de mail leest. Dan heb ik bv 2 vragen gesteld en krijg ik er op 1tje antwoord :Y)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 14:55

ik zet ze altijd braaf op gereserveerd tot het echt verkocht is, dan hoef ik hem niet opnieuw te maken en zien de mensen waar ze aan toe zijn ;) (gewoon bij de prijs)
Laatst een grote zadelkamer opruiming van vriendin, had ik ook ong. 120 advertenties voor haar gemaakt :') maar da's echt geen pretje, je zoekt je een ongeluk welk bitje je ook alweer verkocht hebt.. :D

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 15:00

Nayomie: Of je krijgt een heel ander antwoord en je weet nog niks...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 15:10

Of dat ja. Heb ik ook zo nu en dan := Best storend, want dan kan je een mailtje terug sturen en heb je de volgende dag antwoord :Y)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 15:15

nieuwe op is klaar *\o/*