Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tenshi schreef:Ik ben dan ook wel nieuwsgierig Nouska, of dat altijd aangegeven wordt? Wel belangrijk voor het wel of geen zorgen moeten maken
Suus___ schreef:Ik kijk altijd op eBay zelf of t is geshipped heb pas 1 keer een mail gehad dat t verstuurd was
Suus___ schreef:Jij?
Wellicht hk? Want t gaat zo hard dan kunnen we wat langer doorkletsen
Chrissie schreef:Suus___ schreef:Jij?
Wellicht hk? Want t gaat zo hard dan kunnen we wat langer doorkletsen
Ik heb liever geen HK omdat ik geen tijd heb om alles bij te lezen en wil het liever alleen bij Ebay houden. Volgens mij bestaat er zelfs een hk topic maar is deze leeg gelopen.
Donkerblauw schreef:Same here. Hier op LZP kunnen we gewoon on-topic blijven, in een HK gaat 't toch al snel offtopic, en is het minder 'aantrekkelijk' om daar mee te lezen.
Wacht nog op een 3 armbandjes en een kettinkje die vorige week op de post zijn gegaan in China. Hopelijk komen ze snel binnen.
ShannonJuul schreef:Aaah weer 2 pakjes binnen!
Deze: http://www.ebay.com/itm/170819838221?ss ... 4986wt_922
En deze: http://www.ebay.com/itm/120871294167?ss ... 1497.l2649
Keurig verpakt en precies als op de foto
Citaat:This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problem by filing a claim through our resolution center.
LynnDenise schreef:Delivery time is approx. 7 to 25 business days (excluded Saturday & Sunday, Public Holiday) to most US/UK/AU destinations .
Please contact us if you don't receive it over above 4 weeks, we will solve this problem in very short time.
Dus na 4 weken zou je contact op mogen nemen?
LynnDenise schreef:Delivery time is approx. 7 to 25 business days (excluded Saturday & Sunday, Public Holiday) to most US/UK/AU destinations .
Please contact us if you don't receive it over above 4 weeks, we will solve this problem in very short time.
Dus na 4 weken zou je contact op mogen nemen?