Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

luxx schreef:Targaryen schreef:En hier de pro's. Lijken me zwaarwegendere reden dan die paar gekken die gaan schrijven omdat ze het wel spannend vinden.
http://www.writeaprisoner.com/why-write ... fault.aspx
Wij van wc eend adviseren wc eend.
Vind dat jullie overigens erg onbeschoft reageren, jullie hebben een open topic op een openbaar forum, ik plaats beschaafde en vriendelijke reactie's, dat jullie het niet met mij eens zijn geeft je nog niet het recht om mij te schofferen.

Quellian schreef:Maak je niet te druk Mavelle
Ik schrijf -zoals je in dit topic hebt kunnen lezen- ook met een gevangene. Maar wees eerlijk, zou jij met een Michelle Michaud willen/kunnen schrijven?
Edit: typfout.

Helaas zit ik nu nog op vakantie in Turkije, maar moeders heeft een foto van de envelop doorgewhatsappt. Spanneeeendd...

Je kunt vast niet wachten tot je naar huis kan
Spannend hoor!
No problemo, al was mijn moeder wel blij dat hij in de USA zit en dat vind ik op zich ook wel fijn hoor. Ik heb hem nooit in het echt gezien en iemand kan zich op internet en in brieven heel anders voordoen natuurlijk.
Je gebruikt de vertalen.nu en hoppaa je leert jezelf engels aan op een erg leuke manier!
deze komt van writeaprisoner.com!"
lief mens

Superlieve brief. Schrijft 'ie: sorry for my handwriting, terwijl het echt een goed te lezen handschrift is. Ik ben héél blij dat ik geschreven heb
Morgen zal ik een brief terugschrijven naar hem.