Muzefee, die heb ik hier ook gezien! Indrukwekkend he. We hebben gechased maar helaas trok de bui vrij snel alweer weg.
Jah had 'm op m'n telefoon toen ik tegen half 8 naar stal ging ook nog, daar was 'ie mooi te zien en een uurtje geleden toen ik naar huis ging was 'ie echt gaaf!
Hier ook gele lucht..paar druppels nu, het leek alsof de regen bij de lek bleef hangen helaas is ie er nu over :-( (zw.prov.utr)
NatasjavE schreef:Geen onweer, geen regen, de vogeljes zingen prachtig buiten.Kan ik dit nog terug nemen. In de verte begint het nu te weerlichten.
NatasjavE schreef:NatasjavE schreef:Geen onweer, geen regen, de vogeljes zingen prachtig buiten.Kan ik dit nog terug nemen. In de verte begint het nu te weerlichten.
Hier nog steeds niks.Maar keek net op de rader en daar stond dat het rond 12 uur hier moet zijn.Hoop het niet.
Ik lig in bed. Het begint met onweren enweerlichten. Ben heel bang Heb veel ervaring met blikseminslach en bliksem bol in je huiskamer
Ik was begin van de avond in Brabant. Onweer/hagel/regen Pfoe. Vervolgens richting Utrecht gereden. Buien waarschijnlijk ingehaald Nu begint het hier
Het schijnt hier rond 23:00u te gaan regenen en te onweren. Ben benieuwd. Al ga ik nu slapen en lig ik vast in een heule diepe slaap.
begint hier ook flink te flitsen, hele dag super weer gehad. maarja ik slaap niet zo lekker met onweer haha