Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ad0rey0u schreef:Wat een hilarisch topic dit
Ik heb ook wel een domme
Wij hadden vroeger een kat, en die was opeens weg. Ik was een jaar of 4/5. Omdat mijn oma net was overleden en ik daar nogal verdrietig over was, wouden mijn ouders dat niet vertellen en vertelden mij dat onze kat verliefd was geworden op een andere kat, en daar wou gaan wonen zodat ze altijd samen konden zijn.
Wil je geloven dat ik ergens pas op mijn 18e erachter kwam dat dat dus een lariekoek verhaal wasHoe naïef kun je zijn
Edit; die kat was onder een auto gekomen trouwens, vonden m'n ouders een beetje teveel van 't goede na het overlijden van mijn oma
Kwanyin schreef:ad0rey0u schreef:Wat een hilarisch topic dit
Ik heb ook wel een domme
Wij hadden vroeger een kat, en die was opeens weg. Ik was een jaar of 4/5. Omdat mijn oma net was overleden en ik daar nogal verdrietig over was, wouden mijn ouders dat niet vertellen en vertelden mij dat onze kat verliefd was geworden op een andere kat, en daar wou gaan wonen zodat ze altijd samen konden zijn.
Wil je geloven dat ik ergens pas op mijn 18e erachter kwam dat dat dus een lariekoek verhaal wasHoe naïef kun je zijn
Edit; die kat was onder een auto gekomen trouwens, vonden m'n ouders een beetje teveel van 't goede na het overlijden van mijn oma
Wij hadden vroeger kippen. En iedere winter gingen de kippen gezellig naar de grote boerderij bij een vriendelijke oude boer, waar ze heel veel ruimte hadden en heel gelukkig waren samen met de andere kipjes. Ik mocht ze wel nooit gaan bezoeken, dat zouden we wel eens ooit doen maar de boer had niet zo graag bezoek.
Ja, we aten opvallend veel kip achteraf bekeken
Keedie schreef:Ook toen ik een weekendje naar Luxemburg ging en op de trein stond te wachten, en ergens door m'n muziek hoorde; ' De trein naar nieuw oost indie blabla' tenminste ik dacht dat ik dat hoorde en m'n moeder dol blij smste dat je met de trein naar Oost Indie kan
Kwam er dus op dat moment achter dat het een of andere Halte was voor Den Haag, De Laan van Nieuw Oost Indie geloof ik
Loetie84 schreef:![]()
Deze is duidelijker, maar weet niet welk merk auto dit dan is... Weet je in ieder geval waar je op moet letten
(bij deze zit de tankdop dus LINKS)