Nu mailt er iemand of ik mijn DS wil ruilen voor een playstation 2

Als ik had willen ruilen, dan had ik dat wel in de adv. gezet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:En degene die verwachtte dat de koper wel zou bellen met 9 minuten te laat, want "10 minuten is óók te laat"... kom op zeg, als iemand van verder weg komt moet je altijd een beetje speling houden, het is soms moeilijk in te schatten hoe lang je er precies over doet, het verkeer zit natuurlijk altijd tegen etc. Bij Joyce_eddy was ik ook een paar minuten later dan het tijdstip dat we afgesproken hadden, ik kwam ook van verder weg, erg prettig dat zij daar helemaal niet mee zat![]()
Maar goed, ik las ook dat deze persoon uiteindelijk helemáál niet op is komen dagen, da's wel heel vervelend natuurlijk. Zit je dan met je goeie gedrag (en kostbare tijd)...
Ghostattack schreef:Ik ga ook niet meer op haar reageren mocht ze toevallig nog contact opnemen. Nieuwe advertenties staan erop
Citaat:ik woon d.v.m werk sinds 1 maand in brussel, als u hem wilt komen bezichtigen kan dat in brussel anders zou ik het toestel moeten verzenden, als u dit een probleem vind
hoor ik dat graag van u zodat we voor verdere oplosingen kunnen kijken
Citaat:Hallo ****,
Ik vind het een nogal rare vraag om 35 euro extra over te maken. Ik zal me dan ook aan de eerste afspraak houden, dat was eerst 50, na ontvangen van het pakketje de rest om zo het bedrag compleet te maken.
Ik begin het een beetje een raar verhaal te vinden, van een t&t code op de mail krijgen heb ik nog nooit gehoord, maar ik ga ervan uit dat je te vertrouwen bent, zoals gezegd en dat ik de t&t code vandaag nog ontvang zoals beloofd.
Groeten ****