[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 18:32

Picassox schreef:
LETS schreef:
En heb mezelf een cadeau beloofd voor als ik al m'n tentamens haal over 3 weken; een mooie leren tas. Jullie nog suggesties? Dus ik ga nu weer aan de studie :D

Een Cowboysbag! :)) Ben ik altijd helemaal verliefd op! Ik ben inmiddels aan het sparen voor m'n derde Cowboysbag :o

Ik heb laatst mijn eerste besteld, hij was 50% korting dus voor maar €60. Toen kon ik hem niet laten staan :o

Spruit

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 07:36

Goeie! Die zijn inderdaad erg mooi!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 13:34

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:55

Hoi,

Ik heb pas een beige Chino besteld bij H&M maar nou vroeg ik me af, wat leuk is om erop te dragen? Kom maar op met voorbeelden ik ben benieuwd. :D

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:13

LETS schreef:
http://images.omoda.nl/img/04be695249e7 ... 203003.jpg

<3
Heb deze gisteren van m'n moeder gekregen, echt super lief. Twijfelde tussen deze of met hak, maar ik loop toch niet 24/7 op hakken (ik loop heel hard haha, gaat beter op platte schoenen :') ).

En heb mezelf een cadeau beloofd voor als ik al m'n tentamens haal over 3 weken; een mooie leren tas. Jullie nog suggesties? Dus ik ga nu weer aan de studie :D

Die zijn echt geweldig! Het is dat ze zo duur zijn, anders stonden ze ook bij mij in de kast :D .
Ik vind die met hak trouwens een stuk minder.. Ik ben gek op hakken, maar hier past het niet bij.

En die cowboybags <3 , maar helaas hetzelfde verhaal wat geld betreft..

Nolita, een (lichte) beige chino kan eigenlijk bijna alles bij! Ik zou zelf iig voor strakke shirtjes kiezen. Los onder en los boven vind ik niet mooi.

Ik zit nu weer in een fase dat ik geen geld heb voor kleren en dus af en toe maar accessoires koop ter compensatie :D .
Mini bestelling bij nelly.com:
Afbeelding

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:43

Noliita schreef:
Hoi,

Ik heb pas een beige Chino besteld bij H&M maar nou vroeg ik me af, wat leuk is om erop te dragen? Kom maar op met voorbeelden ik ben benieuwd. :D

Voorbeeldfoto's heb ik niet, maar ik draag die van mij meestal zo:
-Gestreept hempje of shirtje
-Gestreept topje of shirtje met zwarte blazer
-Rood topje met zwarte blazer
-Strapless zwart of rood topje
Of witte topjes, rode blazer, rood shirtje. Het kan allemaal :)

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:34

Waaaaar is die Cowboysbag met 50% korting? :oo

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 11:51

Picassox schreef:
Waaaaar is die Cowboysbag met 50% korting? :oo

Nou idd wil ik ook wel weten. Ik wil nog heel graag een zwarte sheffield hebben.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 17:34

Hallo allemaal!

Ik heb een vraag, en ik hoop heel erg dat jullie mij kunnen helpen.
Een vriendin van mij heeft gewoon een normaal figuur als je haar zo ziet, maar toch heeft ze een probleem met het kopen van broeken.

Haar taille/heup is normaal maar haar bovenbenen zijn dikker waardoor ze eigenlijk geen spijkerbroek oid past. Nu heeft ze dus altijd een soort training/stretchbroek aan maar dat wil ze niet (meer). Ze wil ook een normale broek aan kunnen, spijkerbroeken etc.
Weten jullie misschien waar ze kan gaan kijken? Welk merk o.i.d.? Ze heeft al veel geprobeerd maar niets past.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen. :)

De meeste broeken die zijn dus te wijd in de taille, en dat is uiteraard lelijk. ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 19:49

Misschien bij het Jeans Centre? Daar hebben ze heel veel verschillende spijkerbroeken, ook voor afwijkende modellen, zeg maar :)

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 20:26

misschien de men at work? ik heb dit ook gehad en vond de broeken van ceciel erg fijn!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 20:33

Levi's Curve ID? Heeft ze dat wel eens geprobeerd? Klinkt als een marketingstunt, maar het werkt echt. En zijn nog mooie broeken ook :)

edit: Trouwens, heb dat Marni jurkje van H&M binnen, VERSCHRIKKELIJK :') Heb maat 38 besteld maar het lijkt wel maatje olifant zo wijd. En dan ook nog tot m'n knie, model oma zeg maar.. Heel jammer.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 21:04

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 21:12

Ik vind zoiets heel erg leuk, maar zou me ook netjes erin voelen. Terwijl dat helemaal niet nodig is. Leuk voor de zomer.

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 21:13

Ik vind 'm leuk, maar inderdaad wel een beetje netjes ogen. Misschien met wat leuke accesoires dat het wat vlotter eruit komt te zien?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 21:26

LETS schreef:
Levi's Curve ID? Heeft ze dat wel eens geprobeerd? Klinkt als een marketingstunt, maar het werkt echt. En zijn nog mooie broeken ook :)

edit: Trouwens, heb dat Marni jurkje van H&M binnen, VERSCHRIKKELIJK :') Heb maat 38 besteld maar het lijkt wel maatje olifant zo wijd. En dan ook nog tot m'n knie, model oma zeg maar.. Heel jammer.

Curve ID hoor ik hele goede dingen over! Vriendin van me heeft hetzelfde probleem, en die past de Bold Curve broeken perfect! (Andere broeken scheurt ze simpelweg uit :') )

En jammer van dat Marni-jurkje zeg! Hij zag er erg leuk uit...

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:08

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:12

Mereltje schreef:
pinuts schreef:
wat vinden jullie van dit http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/produ ... en/86103/2 ik heb hem nu binnen maar ben er nog niet helemaal over uit.. voelt beetje te netjes ofzo

Leuk! (zeker voor de C&A := )
Vind hem niet te netjes hoor, gewoon casual :)

Leuk jurkje inderdaad! Vind hem ook zeker niet te netjes, gewoon leuk voor overdag :)
Ben wel benieuwd naar hoe de kwaliteit is? Die valt mij bij de C&A altijd zo tegen...

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:13

Leuk jurkje!
Maar de kwaliteit is vaak wel minder.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:20

_joellover_ schreef:
misschien de men at work? ik heb dit ook gehad en vond de broeken van ceciel erg fijn!

Lous schreef:
Misschien bij het Jeans Centre? Daar hebben ze heel veel verschillende spijkerbroeken, ook voor afwijkende modellen, zeg maar :)

LETS schreef:

Dankjulliewel!! :D
Ik ga met d'r zoeken. :j

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:26

Trouwens, wat ik me afvroeg: Dragen jullie wel eens van die maxi-jurken?
Ik heb er zelf één (ooit gekocht voor onze examenstunt met Woodstock-thema), en ik ben er eigenlijk wel weg van. Het zit heerlijk, staat me leuk.... Probleem is alleen dat ik 'm buiten mijn huis/tuin niet draag.
Nu had ik laatst een paar soortgelijke jurken gepast (wel allemaal verschillende modellen), en die stonden eigenlijk wel erg leuk. Oftewel: De maxi-jurk and I are meant to be.
Maar nu dus de vraag: Wat vinden jullie van dit soort jurken? Kunnen die wel op een 'normale' dag? Ik zou 'm zelf namelijk niet zo graag 'gewoon' dragen... Zouden jullie het raar vinden als iemand in zo'n jurk zou verschijnen? (Ik zie ze namelijk ook niet zo vaak, behalve bij moslima's.)

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:33

Ik vind ze niet leuk maar iedereen zijn eigen smaak! :)
Zou er niet raar van opkijken als het een mooie dag is en met leuke schoenen en accessoires. Maar je moet je er wel in thuis voelen!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:36

Haha, ik zal je eerlijk zeggen: Ik vond ze ook vreselijk, maar toen ik er één aanhad was ik verkocht! :') :+

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 23:37

Het zit denk ik ook wel heel erg lekker!

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 00:32

Maxi-jurken zijn juist heel erg leuk vind ik. :D