OOO...wat ben ik blij dat we er hier zo goed afkomen! Er is wel wat gevallen, maar lang niet zo veel als in sommige provincies! Er staat .....nog.......niets onder water en ik hoop dat dat ook zo blijft. Wat een ellende zeg als ik dat zo lees! Zag vanmorgen ook de beelden op tv en dat was best heftig. Sterkte voor iedereen die onder water staat, het blijft nog even kl*te weer volgens knmi. Momenteel miezert het een beetje hier.
MickeyenVici
Geplaatst: 13-07-11 08:36
In Tilburg was ook veel gevallen dat is hier vlakbij!
Jeetje wat n regen zeg! Ben aan t werk niemand komt omdat hun haar toch weer gelijk inzakt ! Nu zit er maar 1 vrouwtje moet zo weer met der watergolfje door die plensbui op dr feiets
Hier regent het vanaf gisteravond half 8 en het is nog niet droog geweest. Vooral die wind is erg,flinke windstoten zitten erbij zeg.
Cyntje
Geplaatst: 13-07-11 10:14
Ik typte gisteren nog zo mooi dat wij net langs die buienlijn zaten,... klapt het stroom er hier af... straatlantaarns ook,... nou das ook geen pretje... Na een uur zat het er gelukkig al wel weer op, maarja
BertBaley
Geplaatst: 13-07-11 10:18
Heerlijk nederland, echt helemaal geweldig die zomers hier...........................
Het is zomer in Nederland en wat doet het regenen!
Nou liever dit weer 2 daagjes dan die hitte in Italié of wat dacht je van de droogte in Somalië? Nee ik heb niets te klagen over het weer,we hebben lange tijd toch redelijk mooi weer gehad? Nu hebben we even een dipje,en weet wel dat het land dit water zo hard nodig heeft.
Het lijkt me toch dat we niet mogen klagen na al die droogte die we gehad hebben.
Al met al hebben wij gisteren wel mazzel gehad: de ergste buien zijn langs ons gegaan. Weilanden stonden niet eens blank vanochtend!
Isapaardje
Geplaatst: 13-07-11 11:47
Hier zitten we op de droge zandgrond van Brabant en er kan niet snel te veel water vallen. Denk dat de boeren hier echt blij zijn met dit weer. Het was veel en veel te droog vanaf maart tot ver in mei; gewassen deden niets, hooiopbrengst was magertjes. Dat wordt nu mogelijk allemaal goed gemaakt. Hoewel in een naburig dorp de vorige keer na dat noodweer, alle graangewassen plat op het land lagen, dus dat is ook niet helemaal de bedoeling ... maar verder kijkt het wel mooi groen nu.
Maar eh ... zit je in een tentje nu in Nederland op de camping, kan ik me indenken dat je zacht loopt te vloeken als de BBQ het enige is waar je probeert je eten mee klaar te krijgen en je tent te klein is voor een luifel of afdak.
Ik zie de weersvoorspellingen, tijd voor vakantie?
quartel
Geplaatst: 13-07-11 12:03
hihi, ik kom net van stal en er is nu ponykamp...... 2 van de 3 tenten waren weg gewaaid Uit voorzorg lagen de kids gelukkig al binnen te slapen. Mijn paard loopt in de wei aansluitend waar de tenten stonden en staat nu heel dapper de plat liggende tenten te bewaken Af en toe waait er een stukje op.........doodeng
Ze staan bij ons op klei en meestal is het dan glibberen en glijden als het nat is...... Gelukkig valt het op stal erg mee......nog wel.....
Lekkage viel gelukkig erg mee en de riolering heeft de straten weer helemaal droog getrokken Ach, het is weer even goed tegen het stof he?
Leslie90
Geplaatst: 13-07-11 12:12
Waar blijft de zomer? Ga denk ik maar emigreren naar Spanje
Nou ik bn nlij as k zo op vakantie ben in turkije!
gohya
Geplaatst: 13-07-11 13:11
Leslie90 schreef:
Waar blijft de zomer? Ga denk ik maar emigreren naar Spanje
Uh het is al een poosje zomer,maar ook in de zomer heb je regen. Wees blij dat we niet het weer hebben in Italië. Wat is nou een paar daagjes regen? straks hebben we weer de zon en rond de 23 graden. Mooiere zomer kunnen we niet hebben,ideale zomer dit.