Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marjolein_el schreef:Ik ben net terug, weer veeel te veel gekocht, had niet eens meer genoeg op m'n pas staan dus vriendin moest het zelfs voorschieten.Dus dat betekend de komende maand niet uitgaan en geen kleding kopen.
![]()
Was wel loeidruk, uur in de rij gestaan. Maar ach, dat wisten we van te voren. Het was alleen wel bloedheet in die winkel, echt niet te harden!
Ik heb een bikini, trui, blousje, BH (die echt heerlijk zit, niet verwacht!), en een heel mooi jurkje gekocht.
het valt me trouwens wel op dat ze wat duurder zijn geworden!
Juul schreef:marjolein_el schreef:Ik ben net terug, weer veeel te veel gekocht, had niet eens meer genoeg op m'n pas staan dus vriendin moest het zelfs voorschieten.Dus dat betekend de komende maand niet uitgaan en geen kleding kopen.
![]()
Was wel loeidruk, uur in de rij gestaan. Maar ach, dat wisten we van te voren. Het was alleen wel bloedheet in die winkel, echt niet te harden!
Ik heb een bikini, trui, blousje, BH (die echt heerlijk zit, niet verwacht!), en een heel mooi jurkje gekocht.
het valt me trouwens wel op dat ze wat duurder zijn geworden!
Was dat in Zaandam? Daar werkt de airco volgens mij niet meer. De laatste keer ben ik na 10 minuten weer gevlucht
Balou_k schreef:Rotterdam is hel!!!
Zo'n drie kwartier in de rij gestaan, hartstikke bebouwd en ontzettend veel mensen.
Kleren lagen echt op een grote hoop en ik ben ook regelmatig over kledingstukken heen gelopen .
Heb wel een leuk jurkje, bikini top, korte broek, bh's en ondergoed ^^
Volgende week donderdag naar Hoofddorp tot nu toe was het daar altijd rustig en netjes opgeruimd, goed geordend.
Wil nog een of twee korte broekjes en een jurkje ofzo..
^^
Foto's volgen!