Helemaal ingesneeuwd... niet normaal wat veel ! (zw.pr.utr) ziet er voorlopig ook niet uit dat het stopt..
geertje3
Geplaatst: 17-12-10 12:04
het is hier nog geheel droog. wel heel grijs in de lucht. volgens piet gaat hier ongeveer 5 cm vallen of iets meer. als ik naar buienradar kijk dan hebben we het vandaag droog, en valt er vannacht een klein beetje. we zullen het wel zien. voor iedereen die er last van heeft, succes met alles wat jullie gaan ondernemen
Daar stond mijn vriend in en hij was niet blij, A15 was vanochtend al afgesloten.
Hier is ook bijna geen doorkomen aan met die sneeuw , kan zo wel een paar foto's maken voor de mensen die het leuk vinden
DewiRox
Geplaatst: 17-12-10 12:09
Hier sneeuwt het ook al vanaf 4/5 uur vannacht aan een stuk door, en geen kleine vlokjes, nee hele bergen met sneeuw! Er ligt hier denk ik al zo'n 8 cm op de tafels en stoepen waar nog niet gelopen is. Gelukkig is de hoefsmit net langs geweest voor sneeuwbeslag, dus kan zo lekker gaan stappen in de sneeuw.
Als de buienradar klopt dan krijgen wij ook nog een flinke lading sneeuw!
IndyVanity
Geplaatst: 17-12-10 12:12
Hier omgeving rotterdam ook echt super veel sneeuw! en het blijft maar doorgaan.. wat ben ik blij dat ik vandaag niet met de trein hoef
Faringo
Geplaatst: 17-12-10 12:12
Hier alleen maar sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw. Wat gisteren regen was is nu gewoon sneeuw.
Inderdaad omgeving Rotterdam....hier zou wel eens 20cm kunnen gaan vallen.......een collega is al 2,5 uur onderweg van Spijkenisse naar Capelle a/d IJssel en die is er nog niet.
poeh poeh, ik ga zo maar lopen naar het winkelcentrum want moet een pakketje verzenden
Kaka
Geplaatst: 17-12-10 12:15
Eerst de auto zo'n beetje uit moeten graven, vervolgens een 360 gemaakt bij het afrijden van een stoepje, daarna amper op de snelweg kunnen komen en ik kon de A5 niet vinden vanochtend, grote witte waas voor mijn ogen. Charming, 2 uur over een stuk doen waarover ik normaal 25 minuten doe. Ben er wel weer klaar mee. Volgens Buienradar blijft het ook gewoon sneeuwen de rest van de dag.
* deadpanlook *
Iris82
Geplaatst: 17-12-10 12:15
Haha, we zitten alweer op pag 99! Is iemand al een mooie OP aan het maken voor het volgende deel?