Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:http://www.nu.nl/nieuws/2266641/aow-gee ... lders.html
Pvv heeft alweer de aow breekpunt laten vallen. Bewijst maar weer dat hij niet kan waarmaken wat hij heeft gezegd..
Gaat goed zo, geloof me maar.. Nog een paar maanden en dan gaan we weer stemmen.
Nessah schreef:Hij was zo ontzettend stellig over aow, het was een heel duidelijk punt bij de pvv.. En nu vroeg in de ochtend wordt het weg gewuifd. Ik vind dat wel meer dan water bij de wijn.
Maar goed, we zullen zien hoe dit afloopt
sologirl schreef:Ik vind niet dat ik moet lijden onder de mensen die geen f*** uitvoeren. Prestatiebeurs lijkt me ook niks. Sommige mensen moeten keihard werken voor een 6. Sommige halen een 8 met niks doen. Het systeem zoals het nu is, vind ik prima. Veranderd dan de tien jaar in acht jaar, en zorg ervoor dat je maximaal twee keer kan wisselen van opleiding.
Tallie1979 schreef:Dat noemen ze inderdaad water bij de wijn.. Wel veel water bij weinig wijn, dat dan weer wel
Tallie1979 schreef:Nessah schreef:Hij was zo ontzettend stellig over aow, het was een heel duidelijk punt bij de pvv.. En nu vroeg in de ochtend wordt het weg gewuifd. Ik vind dat wel meer dan water bij de wijn.
Maar goed, we zullen zien hoe dit afloopt
Als ik tegen een muur van andere partijen aanloopt en momenteel niet anders kan als iets laten vallen, dan laat ik ook iets vallen, zo lang ik dan maar in de coalitie kan..
Dat noemen ze inderdaad water bij de wijn.. Wel veel water bij weinig wijn, dat dan weer wel
Citaat:De term kiezersbedrog wordt bijvoorbeeld gebruikt:
als een kandidaat, na te zijn verkozen, de functie van volksvertegenwoordiger weigert te aanvaarden.
als iemand met een gekozen functie relatief korte tijd na het aanvaarden van die functie zijn of haar zetel opgeeft om ander werk te gaan doen.
als een volksvertegenwoordiger besluiten steunt, die strijdig zijn met zijn of haar voor de verkiezingen ingenomen standpunten en beloften, vooral als die politicus bij de verkiezingen actief stemmen heeft geworven met dat standpunt.
Nessah schreef:Klopt, ik vind het allebei kiezersbedrog. Gelukkig heb ik op geen van beide gestemd.
Citaat:Het is logisch dat partijen wat water bij de wijn willen doen om in een coalitie te komen,... zullen ze allemaal wel een beetje doen en ik vind het ook niet meer dan logisch.
Betekend natuurlijk niet dat daarmee de mening daarover ook direct bijgedraaid is en men overal 'ja en amen' op gaat zeggen