Ahjoh, voordat het echt hier is, is die bui toch alweer uit elkaar gevallen. Het bewijs daarvan is nu al te zien op Buienradar. Maar het kan natuurlijk wel zijn dat zich vanuit die bui nieuwe buien ontwikkelen.
Elsskippy
Geplaatst: 03-07-10 14:15
Annash:Laten we het hopen het is overal zo droog en warm. Ik hoop dat het morgen wat is afgekoelt moet nog naar concours Aalten.
kehdra
Geplaatst: 03-07-10 14:16
en zo te zien op BR krijgt groningen weer geen drup natuurlijk
ik kom me hier ook melden. Ik ben best wel een weerfanaat. Het is hier, veluwe, bloodyhot. Net nieuwe fietsen opgehaald, was geen pretje in de winkel, nu rustig binnen bijkomen. Enne laat de buien maar komen.
Ik woon ook in het oosten, doetinchem precies en kan vertellen dat in de meeste gewvallen de regen langs ons gaat ...ik wil even kwijt dat de regen hier zeer welkom is. Heb net een tweede ventilator aangeschaft..
Met alle ramen tegen elkaar open, en gordijnen dicht tegen de zon, is het hier in huis prima te doen! Helaas dalijk tegen een warme muur aanlopen als ik naar bbuiten ga, dan bevriezen in de AH, en weer door het warme buiten, naar mijn koele huis... Ik ga nog eens verkouden worden...
Groningen heeft heel hard water nodig!!!
Morris
Geplaatst: 03-07-10 14:25
binnen 26.4 en buiten 31.6 hebben jullie ook weerstationnetjes?
Annash
Blogger
Geplaatst: 03-07-10 14:26
Ik denk dat heel het land wel water nodig heeft, waarvan de oostelijke kant het meest (als je NL in tweeen splitst) omdat de temperaturen landinwaarts hoger zijn geweest en er volgens mij nog meer zon is geweest.
@ Morris: ja, hier is het 32,4. Uiteraard netjes in de schaduw gemeten, zoals 't hoort.