Het afrijstress en rijles topic deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:45

Ik heb ook geen idee. := En dat op zondag? :+

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:45

take_one schreef:
Danku! :D

Hoelang zou het ongeveer duren denk je als ik me nu aan zou melden?
Word natuurlijk lekker druk zo in de zomer.. :=

Zijn hier veel mensen die ook al op mogen? :D

wachttijd is toch wel snel 6 weken al..

Ja ik mag ook bijna :D

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:46

Ik heb helaas heel vaak afgezegd waardoor ik er weer weken uit was.. tip.. doe dat nooit. :roll:
Het beste is dat je elke week gewoon vollop les hebt, dan vergeet je ook niets.. nou heb ik zoveel lessen gehad voor niks. :D

take_one

Re: Het afrijstress en rijles topic deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:47

6 weken minimaal? Nou als ik het maar voor de zomer haal dan ben ik de gelukkigste vrouw op aarde. :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:47

take_one schreef:
Ik heb helaas heel vaak afgezegd waardoor ik er weer weken uit was.. tip.. doe dat nooit. :roll:
Het beste is dat je elke week gewoon vollop les hebt, dan vergeet je ook niets.. nou heb ik zoveel lessen gehad voor niks. :D

Ik heb een aantal keer 3-3,5 week niet gereden, als ik daarna ging rijden dan ging het juist beter. :+

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:48

take_one schreef:
Rondvlucht, misschien heel blond maar wat moet ik me daarbij voorstellen? :o

In een klein vliegtuigje. De instructeur als piloot. We vertrokken vanaf Hilversum en hebben een rondje gemaakt, o.a. over Pampus gevlogen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:48

Pluutje schreef:
take_one schreef:

In een klein vliegtuigje. De instructeur als piloot. We vertrokken vanaf Hilversum en hebben een rondje gemaakt, o.a. over Pampus gevlogen.

Wat is het nut er van en wat moet jij dan doen? :+
Heb er nog nooit van gehoord. :n

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:49

Mandyy schreef:
take_one schreef:

Ik heb een aantal keer 3-3,5 week niet gereden, als ik daarna ging rijden dan ging het juist beter. :+

Serieus? Nou ik was er altijd even uit dan. :D
Als ik 2 dagen ofzo achter elkaar heb gaat het perfect!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:49

Pluutje schreef:
take_one schreef:

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord, waarom moet je dat doen? :D

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:50

take_one schreef:
6 weken minimaal? Nou als ik het maar voor de zomer haal dan ben ik de gelukkigste vrouw op aarde. :D

Ja hier wel.. omgeving rotterdam

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:51

Dat moet niet hoor :D Ik had een speciaal pakket genomen (jubileumpakket) en daar zat het bij in ;) Ik zat samen met een ander meisje achterin, een jongen zat voorin en mocht ook even zelf sturen.

Mandyy

take_one schreef:
Serieus? Nou ik was er altijd even uit dan. :D
Als ik 2 dagen ofzo achter elkaar heb gaat het perfect!

Ik heb nog nooit twee dagen achter elkaar gereden, dus weet niet hoe dat is.
Had het één keer wel gepland staan, maar na 15 minuten rijden moest ik wisselen met m'n instructeur en bracht hij me thuis (weg te glad).

Mandyy

Pluutje schreef:
Dat moet niet hoor :D Ik had een speciaal pakket genomen (jubileumpakket) en daar zat het bij in ;) Ik zat samen met een ander meisje achterin, een jongen zat voorin en mocht ook even zelf sturen.

Een soort extra dus? Wat eigenlijk niets met rijles te maken heeft?

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:53

rondvlucht...
Zou ik ook wel willen weten waarom.... Kan me er nix bij voorstellen. Ook niet waarom het nuttig zou zijn?

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:53

_Denise schreef:
take_one schreef:

Ow kijk aan, ik woon maar in een boerengat dus dan zal het hier vast en zeker meevallen.
Al weet je het natuurlijk maar nooit. :))

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:55

_Denise schreef:

take_one schreef:
Ow kijk aan, ik woon maar in een boerengat dus dan zal het hier vast en zeker meevallen.
Al weet je het natuurlijk maar nooit. :))

Haha ik woon ook maar in een gehucht... Heenvliet. Vlakbij spijkenisse en dat is weer vlakbij rotterdam.

take_one

Ik reed eerst bij een andere rijschool, daar moest ik bijna elke dag rijden.. maar vond de instructeur niets waard.
Vroeg om een andere maar dat vonden ze onzin, een hoop gezeur en gezeik en ben toen naar een andere rijschool moeten gaan.
Helaas is deze rijschool niet zo groot (alleen man en vrouw :D ).. dus kan ik helaas niet vaker dan 1 keer in de week.. ooit gelukkig wel vaker.
Ben er allang tevreden over dat ik nu wel goed les krijg. :)

Pluutje

Ja, gewoon voor de lol :D (in het begin was het ook nog wel leuk :+ ). Mijn instructeur doet dat gewoon als hobby. Hij maakt ook wel luchtfoto's (die hij verkoopt maar ook bijv. van rotondes/kruispunten e.d. die hij soms tijdens de les laat zien) en neemt dus soms mensen mee. Er zijn nu ook foto's gemaakt van ons bij het vliegtuigje die waarschijnlijk op de website komen :\ Het heeft dus niets met rijles te maken, heeft hij als een soort extratje in het pakket gedaan en dat was het meest volledige/voordelige pakket dus heb ik die maar genomen, niet omdat ik zo graag die rondvlucht wilde ;)

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:01

Pluutje schreef:
Ja, gewoon voor de lol :D (in het begin was het ook nog wel leuk :+ ). Mijn instructeur doet dat gewoon als hobby. Hij maakt ook wel luchtfoto's (die hij verkoopt maar ook bijv. van rotondes/kruispunten e.d. die hij soms tijdens de les laat zien) en neemt dus soms mensen mee. Er zijn nu ook foto's gemaakt van ons bij het vliegtuigje die waarschijnlijk op de website komen :\ Het heeft dus niets met rijles te maken, heeft hij als een soort extratje in het pakket gedaan en dat was het meest volledige/voordelige pakket dus heb ik die maar genomen, niet omdat ik zo graag die rondvlucht wilde ;)

ahaaaa.. Dan snap ik het :D
Lijkt me op zich wel leuk om te doen toch :P

_Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:02

take_one schreef:
Ik reed eerst bij een andere rijschool, daar moest ik bijna elke dag rijden.. maar vond de instructeur niets waard.
Vroeg om een andere maar dat vonden ze onzin, een hoop gezeur en gezeik en ben toen naar een andere rijschool moeten gaan.
Helaas is deze rijschool niet zo groot (alleen man en vrouw :D ).. dus kan ik helaas niet vaker dan 1 keer in de week.. ooit gelukkig wel vaker.
Ben er allang tevreden over dat ik nu wel goed les krijg. :)

Ik rijd ook bij een hele kleine rijschool.. Alleen hij geeft les en zn vrouw doet de boekhouding :P
Ik vind het wel fijn :)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:07

Ik rij ook bij een eenmansbedrijfje :D Ik heb gelukkig een hele goede klik met de instructeur en het is dan ook altijd gezellig in de auto. Wat wel minder is, is dat hij best veel klanten heeft/had waardoor ik niet iedere week les kon hebben. Gelukkig heb ik komende weken steeds 2 keer per week les, dus dat probleem is ook "opgelost".

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:11

Ik wilde in eerste instantie niet bij een eenmansrijschool maar ben er uiteindelijk wel bij terecht gekomen (op de website bleek niet echt duidelijk hoeveel instructeurs er waren maar het sprak me verder wel aan). Opzich ben ik blij met mijn keuze, maar hij is in de tijd dat ik leste ook niet op vakantie geweest en heeft maar 1 keer een les afgezegd. Je kunt natuurlijk ook minder geluk hebben als de instructeur ziek wordt, op vakantie gaat o.i.d.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:12

Ik rij bij de grootste rijschool van Amersfoort, ze hebben 19 instructeurs.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:13

Hmm ik had bedacht dat ik al geslaagd zou zijn als dit topic vol was.. Niet zo snel praten jullie :+

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:15

Mandyy schreef:
Ik rij bij de grootste rijschool van Amersfoort, ze hebben 19 instructeurs.

Dat zijn er echt veel :wow: Mijn rijschool heeft 4 instructeurs