Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
take_one schreef:Ik heb helaas heel vaak afgezegd waardoor ik er weer weken uit was.. tip.. doe dat nooit.
Het beste is dat je elke week gewoon vollop les hebt, dan vergeet je ook niets.. nou heb ik zoveel lessen gehad voor niks.
Pluutje schreef:take_one schreef:Rondvlucht, misschien heel blond maar wat moet ik me daarbij voorstellen?
In een klein vliegtuigje. De instructeur als piloot. We vertrokken vanaf Hilversum en hebben een rondje gemaakt, o.a. over Pampus gevlogen.
Mandyy schreef:take_one schreef:Ik heb helaas heel vaak afgezegd waardoor ik er weer weken uit was.. tip.. doe dat nooit.
Het beste is dat je elke week gewoon vollop les hebt, dan vergeet je ook niets.. nou heb ik zoveel lessen gehad voor niks.
Ik heb een aantal keer 3-3,5 week niet gereden, als ik daarna ging rijden dan ging het juist beter.
Pluutje schreef:take_one schreef:Rondvlucht, misschien heel blond maar wat moet ik me daarbij voorstellen?
In een klein vliegtuigje. De instructeur als piloot. We vertrokken vanaf Hilversum en hebben een rondje gemaakt, o.a. over Pampus gevlogen.
take_one schreef:Serieus? Nou ik was er altijd even uit dan.
Als ik 2 dagen ofzo achter elkaar heb gaat het perfect!
Pluutje schreef:Ja, gewoon voor de lol(in het begin was het ook nog wel leuk
). Mijn instructeur doet dat gewoon als hobby. Hij maakt ook wel luchtfoto's (die hij verkoopt maar ook bijv. van rotondes/kruispunten e.d. die hij soms tijdens de les laat zien) en neemt dus soms mensen mee. Er zijn nu ook foto's gemaakt van ons bij het vliegtuigje die waarschijnlijk op de website komen
Het heeft dus niets met rijles te maken, heeft hij als een soort extratje in het pakket gedaan en dat was het meest volledige/voordelige pakket dus heb ik die maar genomen, niet omdat ik zo graag die rondvlucht wilde
take_one schreef:Ik reed eerst bij een andere rijschool, daar moest ik bijna elke dag rijden.. maar vond de instructeur niets waard.
Vroeg om een andere maar dat vonden ze onzin, een hoop gezeur en gezeik en ben toen naar een andere rijschool moeten gaan.
Helaas is deze rijschool niet zo groot (alleen man en vrouw).. dus kan ik helaas niet vaker dan 1 keer in de week.. ooit gelukkig wel vaker.
Ben er allang tevreden over dat ik nu wel goed les krijg.