Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:52

Samiyah schreef:
Nouja ik vind je kind verschonen op een plek waar op dat moment mensen op een paar meter afstand zitten te eten wel heel erg vies := Moet zeggen dat mijn eetlust dan ook snel weg is :')

Yup, hetzelfde hierzo. xd Ik vind het overal prima, desnoods openbaar op een bankje maar niet bij een eetgelegenheid, dat is gewoon vies. xd

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:53

Musiess schreef:
Ik had gister een klant die ahar babay midde in het restourant wilde verschonen.
En ze werd nog booos dat het niet mocht.. aangezien het niet lekker is voor de andere gasten..
Toen iwlde ze get in de keuken op het aanrecht doen.. sorry mevrouw... wij hebben nieteens een wc voor klanten.. Laatstaan een baby schoonmaak hoekje..

U kunt even naar de V&D want die hebben het wel

Zie ik in de Efteling ook heel vaak.. En dan precies op de plekken waar je nog niet eens een halve minuut hoeft te lopen om bij een verschoonding te komen... Lekker fris ook op diet tafels en idd zéker als er ook mensen zitten te eten. Gatsie.

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 12:44

Urielle schreef:
Ik denk niet dat het hier zo is Optiwolk, als er verkeerd gevuld is (dus er ligt iets soortgelijks op het schap wat eigenlijk ergens anders hoort) krijg je ook echt nooit je gelijk. Heb nog nooit een winkel getroffen die zo sportief was het artikel aan de foute prijs mee te geven en daarna de prijskaartjes aan te passen.

Ik wel.. ik had dat ooit bij de sportwinkel. De krant had hun advertentie verkeerd geplaatst, waardoor het leek of de sportkleding 2 halen 1 betalen was. Kreeg het toen uiteindelijk toch mee met de korting..

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 14:58

_lauraaa_ schreef:
in de winkel waar ik werk geld ook de prijs die op de schoen/kleren staat. Het kan zijn dat we afprijzingen vergeten zijn eraf te halen. Dan heeft de klant geluk.

Alleen vorig jaar een vervelende klant die dacht hier misbruik van te maken. We waren net een stuk met afprijzingen aan het ombouwen. Er stonden nieuwe schoenen op de planken (met de goede prijskaartjes eraan) maar boven de plank stond nog de prijs van de schoenen die we net van de plank hadden gehaald. Dit was natuurlijk een veel goedkopere prijs en imo ook niet logisch. Er was duidelijk dat we niet klaar waren, aangezien er een aantal dozen op de grond stonden, en mijn collega daar nog bezig was. Mevrouw kwam aan de kassa en ik vertelde haar de prijs. Dit klopte niet aangezien er volgens haar een andere prijs boven hong. Werd ze ook nog boos toen ik haar vertelde dat die prijs niet klopte en dat ze nog bezig waren met het om te bouwen.

Hing :o

Sja, stinkende klanten.
Genoeg gehad in de zomer, ook al stond de airco lekker op 21 graden bij ons, als het buiten vlotjes richting 30° gaat is bh's passen een plakkerig werkje.
Gelukkig zorgde de airco voor frisse lucht.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:10

Boself schreef:
Yup, hetzelfde hierzo. xd Ik vind het overal prima, desnoods openbaar op een bankje maar niet bij een eetgelegenheid, dat is gewoon vies. xd

Sure, ga in de winter bij -5 en sneeuw op een buitenbankje je baby verschonen. :') Krijg je ook de RvK op je dak...

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:24

Blue_Eyes schreef:
Boself schreef:

Sure, ga in de winter bij -5 en sneeuw op een buitenbankje je baby verschonen. :') Krijg je ook de RvK op je dak...

Dan ga je naar huis of neem je je kind niet mee......

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:31

Alleen thuis, denk niet dat de RvK dat beter vindt := En dan nog niet gesproken over voedingen enzo die nodig zijn. Ik ga me iig ook echt geen jaar opsluiten omdat ik misschien ergens moet verschonen, beetje van de zotte imo :o
Naar huis gaan, misschien wel, maar ik laat mijn kind ook niet in een vuile pamper tot we thuis zijn :n

Urielle

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:33

Ik had het trouwens met mijn schoonmoeder over dat gebeuren bij de Aldi.
Die zei: 'Oooooh, maar vorige keer had ik daar 1dingetje nodig, krijg ik toegesnauwd in het plat Antwerps 'Volgende keer een kar pakken he madam!'
:=

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:33

AnoukS_ schreef:
Ohhhh leuk! ik ben al tijden aan t proberen door deel I te komen, maar heb zo weinig tijd haha..:D

Ik werk bij de Ah, en wordt er momenteel helemaal gestoord, door de -jawel- super bekende voetbalplaatjes..
elke keer weer als ik vraag: Wilt u de voetbalplaatjes ook mee?
krijg ik weer t antwoord: anders kom ik het huis niet in, oid.

Nouja, dat is 1 keer leuk:P maar daarna niet meer.

Verder idd de standaardopmerkingen: Krijg ik het terug van de belasting/hang het maar boven je bed/nee zo'n mooie meid als jij wordt er vast blijer van etc etc etc..:P

Opmerking die ik ook vaak hoor: Goh, word je niet helemaal gek van dat gebliep. Als je savonds in bed ligt hoor je het vast nog doorgaan. :P

Ook hebben ze erge moeite met mijn naam.
Op onze naamkaartjes staan alleen de voorletters en achternaam. Gaan ze eeuwig raden over hoe je heet enz..:P Alles met een A afgaan. Heb wel s gehad, dat iemand er echt niet over uit kon, dus ik zeg zo: ik heet Anouk. Hij daarna weer verder raden.. Heeft er zon 10 minuten gestaan, te verwonderen over t feit dat ie t maar niet wist.. :P

Ik ken ht :/

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:34

ievie schreef:
Urielle schreef:
Ik denk niet dat het hier zo is Optiwolk, als er verkeerd gevuld is (dus er ligt iets soortgelijks op het schap wat eigenlijk ergens anders hoort) krijg je ook echt nooit je gelijk. Heb nog nooit een winkel getroffen die zo sportief was het artikel aan de foute prijs mee te geven en daarna de prijskaartjes aan te passen.

Ik wel.. ik had dat ooit bij de sportwinkel. De krant had hun advertentie verkeerd geplaatst, waardoor het leek of de sportkleding 2 halen 1 betalen was. Kreeg het toen uiteindelijk toch mee met de korting..

In dekamarkt wel hoor

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:36

Niet echt een rare opmerking maar een gewoonte van sommige klanten waar ik me vreselijk aan kan irriteren.
Klanten die hun winkelkarretje bij de kassa laten staan en niet buiten netjes terugzetten, staat dan lekker in de weg.
Of klanten die te lam zijn hun mandje uit te pakken en het maar met mandje en al op de band pleuren, wordt nog vuil aangekeken als ik vraag of ze het mandje zelf willen uitpakken, nou dan doe ik dat en vraag ik of de klant het mandje dan wel onder de kassa kan zetten omdat ik daar niet bij kan en anders wordt het een rommel achter de kassa en dat kan bij de meesten ook nog niet eens..
Dat waren even mijn frustraties :')

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 19:56

Kwam een man bij mij aan de kassa (lidl).
Had wat boodschapjes en een doos waar een plastic zak in lag, helemaal uitgespreid op de bodem.
vertrouwde het niet helemaal. Hij was iets te opvallend met dat doosje uit m'n zicht houden, ik til het zakje op. Daar lag een non food pakket onder (iets van kleren).
Man herhaalde een aantal keren dat die dat vergeten was. Ja natuuuuurlijk meneer, kan gebeuren hoor. :+ Ik ben ook niet dom hoor, je vergeet niet dat er een pakket kleren onder dat plastic zakje verstopt zit.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 10:33

maralyn schreef:
Ghe ghe, moest vandaag even naar men werk, wat heen brengen.

Ik loop snel ff langs de knaagdieren, om te kijken of alles goed is. Ff langs het voer.
Komt er een man naar me toe lopen.
"kun je me helpen"
Ja natuurlijk meneer

Hij had een probleem met een ruifje voor zijn cavia.
Na 10 minuten, 4 verschillende methoden en ruiven te laten zien.
Waren we er uit wat hij er in wou hebben.

hij bedankte mij vriendelijk en liep naar de kassa.

Mn baas kwam naar me toe:

"Je bent niet aan het werk, maar toch ook wel! Maar ik kan je niet voor die 10 minuten betalen"

Keek m lachend aan.......
Tjaa

Ik loop ooik wel eens door t winkel centrum heen:
Heej jij bent het meisje van de welkoop.

LOL

ik werk bij de boerenbond en daar doe ik dat ook wel is xD boerenbond is volgens mij hetzelfde als welkoop ;)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 10:34

Boerenbond is het zuidelijke broertje van Welkoop..
Zelfde winkel, andere naam..

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 18:47

Had ik vandaag een klant.

Ze moest 4,58 afrekenen.
zei ik dat wordt 5 euro
Keek ze me verbaasd aan, toen zei ik onee grapje
dat wordt 4,58.
Toen was ze boos.
Nou ik vind het geen grapje hoor zei ze.

Fouten maken is menselijk toch :') ??

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 18:52

Ik had van de week een hele leuke. Er kwam een oudere mevrouw. Ze komt elke week om sigaretten en de rest van de boodschappen. Ze kwam bij mij aan de kassa en had 4 appelflappen dus ik zei, ow u gaat lekker appelflappen eten. Toen zei ze, Ja, dat eet ik als ontbijt :') Ik word toch niet meer dikker nu ik 89 ben! _O-

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:00

Mistymuis schreef:
Had ik vandaag een klant.

Ze moest 4,58 afrekenen.
zei ik dat wordt 5 euro
Keek ze me verbaasd aan, toen zei ik onee grapje
dat wordt 4,58.
Toen was ze boos.
Nou ik vind het geen grapje hoor zei ze.

Fouten maken is menselijk toch :') ??

Waarom zei je dan niet: "oh nee, foutje"
Ik kan me er ergens wel wat bij voorstellen dat ze boos word, foutje kan gebeuren, maar geef dan ook toe dat het een foutje is en geen grapje.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 20:42

_coquette_ schreef:
Ik had van de week een hele leuke. Er kwam een oudere mevrouw. Ze komt elke week om sigaretten en de rest van de boodschappen. Ze kwam bij mij aan de kassa en had 4 appelflappen dus ik zei, ow u gaat lekker appelflappen eten. Toen zei ze, Ja, dat eet ik als ontbijt :') Ik word toch niet meer dikker nu ik 89 ben! _O-

ow jaloers op dat dametje! Alles wat is eet, komt er 3 x bij -O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 15:11

Ooh ik heb dat in de Jumbo ook weleens gezegd zei ik per ongeluk het bedrag. Alleen ik zei dan grapje als ik hoger zei dan het was.

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 23:18

een man werd boos op mij omdat wij een klantenpas hadden...

Ik: wilt u een klantenpas?
meneer : nee..
ik: oke
en toen begon er toch een verhaal over waarom de klantenpas een slecht idee was.
ik gwn heel begrijpelijk doen, bij hem merkte ik al snel kon je geen weerwoord geven.
Meneer: wat is eigenlijk een voordeel aan de klantenpas.
Ik uitleggen..
Meneer: Maar dat loop ik dan allemaal mis!
ik: Maar meneer u wilde geen klantenpas...
En toen had ik het gedaan...
of ik er wat aan kan doen dat wij een klantenpas hebben...

uiteindelijk was ik de draad kwijt en vergat zijn wisselgeld terug te geven :+ Bedrijfsleider stond al die tijd naast me maar hielp me niet xD. Toen hij de kassa open moest maken voor mij stond hij nog een hele tijd met de kassa te klooien. uieindelijk moest ik bijdehand doen en zeggen wat de code was om de kassa te openen :D

Sammielola13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 13:50

Vakkenvuller bij albert heijn..
Komt er een klant vragen om iets wat niet meer in de schappen staat,
Ik even naar achter gegaan om te kijken, t was er niet..
Ik terug, klant over de zeik, zeggen dat ze hier niks hebben dit dat..
Dus ik zeg.. waarom komt u hier dan? Als ze hier niks hebben?

:?

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 13:51

Sammielola13 schreef:
Vakkenvuller bij albert heijn..
Komt er een klant vragen om iets wat niet meer in de schappen staat,
Ik even naar achter gegaan om te kijken, t was er niet..
Ik terug, klant over de zeik, zeggen dat ze hier niks hebben dit dat..
Dus ik zeg.. waarom komt u hier dan? Als ze hier niks hebben?

:?

Zo, dat vind is associaal (van de vakkenvuller dan) -O-

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 14:09

Vind ik ook wel aso, als vakkenvuller moet je gewoon je excuses aanbieden en de klant vertellen wanneer het terug binnenkomt.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 14:27

Mee eens. Eventueel een "Het spijt me dat u dat zo ervaart" maar je gaat geen klanten 'wegjagen'.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 14:56

Zonder klanten heb jij geen werk :) En als ik die klant geweest was, was ik niet meer gekomen ook.