In zeeland maar een klein laagje van 3 tot 5 cm. Maar oooo wat ben ik blij als het weer lente word ..... Helemaal zat in mijn koel vries combi (appartement met alleen een gaskachel) En ik had jezus nog wel zo gevraagt een zachte winter te geven eikel dat t is... hihi
Durante
Geplaatst: 12-02-10 09:37
Laat de zon maar schijnen, en al de sneeuwtroep verdwijnen(jannes )
Hier ligt nog wel een beetje, maar het is weer redelijk aan het wegtrekken. Het MOET ook gewoon weggaan, serieus, mijn poownie wordt er nu ook chaggie van, gisteren kon ie alleen maar zijn oren in de nek hebben.
Hier ligt nog best veel! Dat is wel heel jammer. Het is ook een ijslaag geworden!
Aukelizzy
Geplaatst: 12-02-10 10:31
De wegen zijn hier opzich wel goed te doen maar verder ligt hier nog wel een paar centimeter. Ik hoorde dat het vannacht, morgen en zondag weer wat kan gaan sneeuwen.
Geen sneeuw!! alleen is alles hier kneppelhard.. Dus rijden zit er nog steeds niet in..
funnyhorses
Geplaatst: 12-02-10 15:48
en het sneeuwd nog steeds!
magriet
Geplaatst: 12-02-10 15:48
funnyhorses schreef:
Hier gelukkig niet. Het zonnetje scheen net zelfs
funnyhorses
Geplaatst: 12-02-10 15:50
magriet schreef:
funnyhorses schreef:
Hier gelukkig niet. Het zonnetje scheen net zelfs
Nou maak me niet lekker hahaha
Loose
Geplaatst: 12-02-10 16:57
hahah hier in rome sneeuwde het vanochtend voor het eerst sinds 1986. ik was op school, en de professoressa moest een beetje huilen want ze vond het zo romantisch. en toen zijn we direct met zn allen naar buiten gegaan om een foto te maken in de sneeuw met de klas en een cappuccino te drinken (de lerares kon zich niet meer concentreren ). het sneeuwde trouwens ook wel echt even hard. echt lachen, het hele verkeer direct ontregeld en iedereen helemaal gek. mensen van 40 aan het sneeuwballen gooien en iedereen met fototoestellen enzo. de sneeuw is nu trouwens alweer weer weg.
funnyhorses
Geplaatst: 12-02-10 17:09
in rome????? wat zit jij ver weg dan hihi had ik wel willen zien die dolle pret daar hahaha ben je in italie?ben niet nieuwsgierig hoor hihi hier zie ik alleen nog maar rode neuzen en sjaggie blikken hahaha
Nooit sneeuw in Rome nee? hahaha wat grappig zeg. Leuk dat je ook van ons winterse weer hebt mogen genieten
webster543
Geplaatst: 12-02-10 19:17
Sneeuw in Rome? Wordt het daar normaal nu niet stilletjes aan wat warmer daar?
Had eigenlijk stiekem gehoopt dat dit topic heel snel gedaan zou zijn, maar niet dus (niks tegen dit topic, maar wel het thema "SNEEUW")
Odeale
Geplaatst: 12-02-10 21:11
gatverdamme het heeft hier nu alweer gesneeuwd. Niet megaveel maar net zo'n vies laagje waardoor je niet met de trailer met 2 paarden op pad wilt. Ik baal zo ontzettend.....en helemaal omdat er nog meer voorspelt wordt .
Volgende week heb ik wedstrijd in Vragender, heb al 2 keer af moeten zeggen ivm de sneeuw