Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lilliputter schreef:Kun je alleen bij een paaltje doen, zoals al gezegd is
Ik heb ook mijn OV chipkaart gekregen, maar ben gestopt met de studie voordat ik de OV chipkaart heb geactiveerd. Hier zitten verder geen kosten aan voor mij toch?
_Tara_ schreef:Vandaag was er trouwens controle in de bus. Je hoefde alleen maar je chipkaart te laten zien. Ze keken niet eens of je week of weekend hadLekker nuttige controle dan.
Simoon__ schreef:Ik zat vandaag in de trein en had controle, en mijn kaart is dus nog niet geactiveerd omdat e steeds zegt dat er niets klaarstaat. Maar nu zij de conducteur dat je dan moet bellen, dus ik zo weet u wat dat kost? Je word weet ik hoe lang in de wacht gezet.. Zegt ze maar ik kan ook een boete geven en dat is nog duurder.. Echt belachelijk gewoon..
Morgen maaar weer is activeren proberen ..
zap schreef:Ik had overigens voor de grap mijn ov-chipkaart eens voor zo'n kaartjeskoopapparaat gehouden (tja, je moet wat als je 20 min moet wachten op je aansluiting....) en toen stond er bij mij iets in de trant van dat ik nog ruimte had voor 2 producten?
Citaat:LievebonzoibgDUO,
op [datum] ontving ik van u een brief (kenmerk ...) waarin staat dat ik mijn ov-chipkaart onterecht heb geactiveerd en dat ik daarom 600 moet terugbetalen. Hierbij maak ik bezwaar tegen deze heffing, omdat ik mijn ov-chipkaart niet heb geactiveerd. Ik verzoek u dan ook deze heffing te annuleren.
Graag ontvang ik uw reactie
Met vriendelijke groetPS, het kaartopladen ging dusdanig moeizaam dat dat echt niet iets is dat je even per ongeluk voor de lol doet
verootjoo schreef:Heb je het tegen mij? Mijn kaart is gewoon geactiveerd, mijn weekabbo staat erop, maar niet onterecht. Aangezien ik als het goed is gewoon sta ingeschreven op school
Shadow0 schreef:verootjoo schreef:Heb je het tegen mij? Mijn kaart is gewoon geactiveerd, mijn weekabbo staat erop, maar niet onterecht. Aangezien ik als het goed is gewoon sta ingeschreven op school
Oh sorryIk dacht dat jij degene was die hier had gevraagd wat je moest doen als je per 1 januari uitgeschreven was
Lezen Shadow!
Shadow0 schreef:Voor alle studenten: vanaf 16 maart is het enkel nog mogelijk om met je ov-chipkaart met een geldig reisproduct te reizen.
http://www.nieuwspunt-ov-chipkaart.org/
pinuts schreef:ff vraagje.. ik reis in groningen.. en betaal in het weekend braaf met strippenkaart.. alleen in deze bussen hier is nog helemaal niet zon chipding ingevoerd. Gister dus geprobeerd gewoon mijn ov chip laten zien zo van ja.. kan niet inchecken ( hij weet niet of er iets op staat) Maar voel me er niet heel prettig bij.. zijn er meer die gewoon zo reizen? Met een weekov in het weekend gratis reizen omdat er domweg gewoon geen kastjes in de bus zitten?