Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lnda_ schreef:hoeveel uur van te voren moeten jullie afbellen?
Ik heb gister om half 10 gereden maar was al ziek en ben er nu nog zieker op geworden, heb mijn rijinstructeur net gesmst dat mn les van morgen half 10 niet doorgaat ivm dat ik zo ziek geworden ben, nu stuurd hy terug dat ik mn les gewoon moet betalen omdat ik 48 uur van te voren af moet zeggen, dit is toch belachelijk als je ziek bent?
Draaikolk schreef:Daar ga ik in mee: in normale situaties is 48 uur prima te doen, bovendien plan je over het algemeen niets als je niet kunt natuurlijk. Dan is 48 uur van tevoren afzeggen ook prima, ik neem aan dat je niet op het laatste moment (dag van tevoren) nog bedenkt dat je rijles hebt op het moment dat je eigenlijk al iets anders hebt ingepland?48 uur vind ik heel schappelijk
Dat lijkt veel maar het zijn maar twee dagen.
Bij 24 uur wordt het al heel lastig voor een rijschool om een agenda om te gooien, het is erg lastig en kostbaar.
En vind 48 uur daarom best schappelijk.
Maar als iemand ziek wordt vind ik het een heel ander verhaal, dat vind ik overmacht.
ilse86 schreef:Naja, omgooien vind ik een groot woord. over het algemeen zijn er genoeg lesklanten die kunnen schuiven, althans, ik ben vaak genoeg gebeld door mijn rij-instructeur met de vraag of ik eerder of later kon. ik vind twee dagen best veel. 24 uur vind ik wel goed. In die tijd kunnen ze vaak nog genoeg regelen.