Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yamcha schreef:Heel veel dingen zijn heel, heel moeilijk. PIN automaat doet het niet, is onbegrijpelijk. 3 halen 2 betalen is ook heel moeilijk.....
Geef je korting, willen ze nóg meer korting, enz, enz.
Vjestagirl schreef:Briefjes op de deur of op het schap is ook zoiets moeilijks. Lezen, ho maar. Offe, wat dacht je van 'deze actie geldt alleen voor een 4pack' en dan met 4 losse flessen aankomen 'want jullie hebben de goede shampoo nooit in het 4 pack en nou geef je me deze maar met korting'
Vjestagirl schreef:PIN doet het niet is compleet onbegrijpelijk ja. En als ze het dan eindelijk snappen willen ze het graag gratis mee, want ja, onze pin doet het niet en dat is onze schuld...
zap schreef:Vjestagirl schreef:Briefjes op de deur of op het schap is ook zoiets moeilijks. Lezen, ho maar. Offe, wat dacht je van 'deze actie geldt alleen voor een 4pack' en dan met 4 losse flessen aankomen 'want jullie hebben de goede shampoo nooit in het 4 pack en nou geef je me deze maar met korting'
Dejavu... Wij hebben momenteel een aanbieding met een 3-pack dove op=op (ojee, 2 moeilijke dingen voor één aanbieding) en het was en is op....... Belt er een boze klant op dat ze 3 losse flessen heeft gekocht en het schandalig vind dat het niet voor de actieprijs is aangeslagen. Ik heb serieus waar 10 min met een tierende vrouw aan de telefoon gezeten die niet wilde geloven dat er een 3-pack in de folder stond. Later kwam de man van die klant heel stilletjes en voorzichtig alles terugbrengen. Ik heb hem de folder onder zijn neus geduwd, een grote cirkel eromheen gezet en meegegeven. Ik was het echt een beetje zat...