Rare opmerkingen van klanten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:49

Hehehe dies ook leuk. Zo heb ik ooit een discussie gevolgd bij de IKEA in de koopjes hoek. Er stond een inbouw koelkast, met een vlek of een kras of weet ik veel wat. Mensen waren blijkbaar geintereseerd, hadden om meer info gevraagd en de medewerker had ze aangeraden daarvoor naar boven te lopen. Terwijl zij boven waren had iemand anders de koelkast opgeladen en meegenomen. De eerste mensen kwamen terug, besloten dat ze de koelkast wilden, en ja, toen was hij weg... Helemaal boos geworden op de medewerker, dat hij hem apart had moeten zetten. En de medewerker met engelengeduld maar uit blijven leggen dat dat het principe van de koopjeshoek is, dat als het er staat en je neem het mee is het van jou, maar als het weg is ze je echt niet een andere voor hetzelfde geld gaan geven. En boos dat ze werden. En die medewerker braaf zeggen dat als ze de koelkast apart hadden willen hebben, ze hem dan op de kar hadden moeten laden en mee moeten nemen... Geweldig, k ben daar op n bank gaan zitten om t te volgen...

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:49

Vjestagirl schreef:
Is nu heel grappig. Ik was toen 16 en heb echt die discussie staan voeren met in mijn achterhoofd 'gebeurd dit echt?'

:(:)

Debbie; :')

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:50

Haha zo ben ik ook altijd! Als ik ergens in een winkel een ruzie hoor ga ik altijd mee luisteren.. O:)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:52

PIN doet het niet is compleet onbegrijpelijk ja. En als ze het dan eindelijk snappen willen ze het graag gratis mee, want ja, onze pin doet het niet en dat is onze schuld...

Briefjes op de deur of op het schap is ook zoiets moeilijks. Lezen, ho maar. Offe, wat dacht je van 'deze actie geldt alleen voor een 4pack' en dan met 4 losse flessen aankomen 'want jullie hebben de goede shampoo nooit in het 4 pack en nou geef je me deze maar met korting'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:53

Lieszje schreef:
Haha wat zijn sommige mensen dom zeg :x

Niet dom.

gewoon lui, krenterig, gemakzuchtig en egoïstisch. Daar krijg je dan heel domme dingen van.

Vjesta: die ken ik ja......

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:54

Yamcha schreef:
Heel veel dingen zijn heel, heel moeilijk. PIN automaat doet het niet, is onbegrijpelijk. 3 halen 2 betalen is ook heel moeilijk.....

Geef je korting, willen ze nóg meer korting, enz, enz.

4 halen 2 betalen.. nog zoiets!
Komt er iemand bij de kassa met 2 kussenhoesjes. Ik zeg; Wordt .... euro alstublieft.
Mevrouw: Nee hoor. Ze zijn 4 halen 2 betalen. Ik: Ja.. maar dit zijn er maar 2! ;)
Mevrouw: Ja.. Kijk! Ik doe 2 halen 1 betalen. Is het zelfde principe.
Ik: Nee maar zo werkt de actie niet. Het is 4 halen 2 betalen. Niet 2 halen 1 betalen. Dus als u er 4 haalt betaald u er wel twee.
Mevrouw: Nou meid..! Moet je ff goed luistere! (Als iemand dat zegt komt het stoom al uit mn oren -:(- )
het is precies hetzelfde!! Je betaald bij allebei de helft maar ik hoef er geen 4 en bla bla bla.

Weer zo'n ellenlange discussie! Sommige klanten.. tja.. wat zal ik er van zeggen?
Maar.. deze klanten breken wel lekker je dag ;) Ik zou ze ook niet willen missen!

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:54

A4'tje op pinautomaat + koeienletters dat het apparaat defect is. Komen ze nog bij je aan de balie: Kan ik nu geen geld opnemen?

A4'tje met defect op zo'n auto (voor de kids), mamma en pappa schuiven het papiertje aan de kant en gooien er geld in. Auto doet het niet (gek he!) en komen dan om geld terug zeuren.....

Gister had ik ook nog wel een mooie. Komt een kindje aan, ja er komt geen kauwgombal uit de automaat. Ik loop dus mee en de moeder staat er ook bij. Ja zegt de moeder, we hebben er geld in gedaan, maar er komt niks uit. Dus ik vroeg in welke hij dan zijn geld heeft gedaan...Moeder wijst aan..... automaat is gewoon helemaal leeg (en dat kan iedere koe zien :P) en toch nog geld terugeisen....ohoh

Anoniem

Re: Rare opmerkingen van klanten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:57

Kijken is ook moeilijk idd :j

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:58

Vjestagirl schreef:
Briefjes op de deur of op het schap is ook zoiets moeilijks. Lezen, ho maar. Offe, wat dacht je van 'deze actie geldt alleen voor een 4pack' en dan met 4 losse flessen aankomen 'want jullie hebben de goede shampoo nooit in het 4 pack en nou geef je me deze maar met korting'

Dejavu... Wij hebben momenteel een aanbieding met een 3-pack dove op=op (ojee, 2 moeilijke dingen voor één aanbieding) en het was en is op....... Belt er een boze klant op dat ze 3 losse flessen heeft gekocht en het schandalig vind dat het niet voor de actieprijs is aangeslagen. Ik heb serieus waar 10 min met een tierende vrouw aan de telefoon gezeten die niet wilde geloven dat er een 3-pack in de folder stond. Later kwam de man van die klant heel stilletjes en voorzichtig alles terugbrengen. Ik heb hem de folder onder zijn neus geduwd, een grote cirkel eromheen gezet en meegegeven. Ik was het echt een beetje zat... }>

Polaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 17:58

Vjestagirl schreef:
PIN doet het niet is compleet onbegrijpelijk ja. En als ze het dan eindelijk snappen willen ze het graag gratis mee, want ja, onze pin doet het niet en dat is onze schuld...

Inderdaad, dat had ik laatst dus ook! Onze pin was kapot, en meneer verwachtte wel even dat hij dan niet hoefde te betalen :+
Wij hebben kunnen pinnen niet als garantie gegeven bij ons restaurant, dus dat gaat gewoon niet op.. }:0

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:00

Het ergste is dat je er dan ook de hoorn niet op kunt smijten. Tierende mensen aan mijn privételefoon ben ik rap klaar mee, maar in de winkel is het soms knap lastig.

Anoniem

zap schreef:
Vjestagirl schreef:

Dejavu... Wij hebben momenteel een aanbieding met een 3-pack dove op=op (ojee, 2 moeilijke dingen voor één aanbieding) en het was en is op....... Belt er een boze klant op dat ze 3 losse flessen heeft gekocht en het schandalig vind dat het niet voor de actieprijs is aangeslagen. Ik heb serieus waar 10 min met een tierende vrouw aan de telefoon gezeten die niet wilde geloven dat er een 3-pack in de folder stond. Later kwam de man van die klant heel stilletjes en voorzichtig alles terugbrengen. Ik heb hem de folder onder zijn neus geduwd, een grote cirkel eromheen gezet en meegegeven. Ik was het echt een beetje zat... }>

Dat je het nog terug nam....

Vjestagirl

Is ook moeilijk! Eerst moet je kijken, dan moet je lezen, dan moet je opnemen, dan moet je onthouden en dán moet je de kassiere beschuldigen dat het bij een van die stappen fout is gegaan! Is veel werk hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:02

Vjestagirl schreef:
Is ook moeilijk! Eerst moet je kijken, dan moet je lezen, dan moet je opnemen, dan moet je onthouden en dán moet je de kassiere beschuldigen dat het bij een van die stappen fout is gegaan! Is veel werk hoor!

:')

Het leven is écht zwaar :j

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:03

Wat ik ook zwaar vervelend vindt aan klanten is dat soms een product gewoon op is. Zo is er bij ons een run geweest op ruitensproeivloeistof antivries. Die is in de aanbieding, 2 voor 7 euro, al een ruime 2 maand. Alleen, hij is nu dus gewoon op. En mensen gaan dan éisen dat wij een ander product meegeven voor die prijs. Sorry meneer/mevrouw. Het is momenteel op. Hopelijk krijgen we deze woensdag (leveringsdag) weer binnen. "Ja dan moet je je reclame van de ruiten/uit de borden buiten/van het schap halen". Tja, en als we dan gecontroleerd worden door het hoofdkantoor hebben wij een probleem.

Ga dan maar lekker bij het hoofdkantoor klagen hoor. Zij hebben een verkeerde inschatting gemaakt en laten ons die reclame niet weg halen...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:05

Ja of (werk op het moment in een restaurant) 'ja, maar jullie broodje gezond is met ham en kaas, en ik heb de ham niet opgegeten/niet besteld, dan gaat er toch wel €0,50 van de prijs af?' En leg dan maar eens uit dat t niet zo is...

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:07

Ik wordt ook een beetje moe van de mensen die constant zeggen: ja, ik ben maar alleen dus het sparen gaat niet zo hard (kortom, ze willen extra actiezegels...) en dan altijd erachteraan zeggen: flauw hoor dat ik er geen één extra kreeg. Sommige zeggen dan nog dat ze vorige keer zomaar 2 extra gekregen hebben en dan kan ik het niet laten om te zeggen: nou, dan heeft u voor de komende tijd weer genoeg extra zegels gehad! Het blijft geen feest!

Of mensen die komen klagen dat ze geen folder krijgen..tja..dan moet je toch echt klagen bij diegene die de folders loopt... wij, als winkel zelf, zijn daar niet verantwoordelijk voor. Dat kan je blijven zeggen en toch vinden de mensen het nodig elke keer weer even te komen zeggen: weer geen folder gehad...

En dan die run op de Metro..... we hebben serieus een klant gehad die kwam een stapel metro's halen en ging deze verkopen in het flatcomplex waar hij woont :P

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:08

Lekker he af en toe even spuwen :D

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:09

Zap, weet niet in wat voor winkel je werkt maar hier kunnen klanten het wel doorgeven wanneer zij geen folder hebben gehad. Dan kunnen wij als bedrijf een klacht indienen bij het bedrijf dat de bezorging regelt.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:10

Ik moet zeggen, dat ik het ook altijd erg flauw vind als ik €9.90 afreken en geen zegeltje krijg omdat het €10 moet zijn... Maar idd, je hebt ze die willen overal wat bij hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:11

zap schreef:
Lekker he af en toe even spuwen :D

Ik kan wel genieten van die verhalen, al ben ik erg blij dat ik neit meer in een winkel werk, ik mis het niet :n

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:14

Ik heb ook weleens een flinke discussie gehad op t werk^^
Alleen niet in een winkel maar als toezichthouder in Amsterdam.

We moesten bij een kamp staan vlakbij een school vanwege overlast.
We moesten ervoor zorgen dat de mensen hun auto niet in het kamp neerzette voor huizen..
Een keer reed een auto het kamp dus in zette haar auto daar neer en wilde haar kind ophalen.

Ik: Goedemiddag mevrouw komt u, uw kind ophalen?
mevr: Ja dat klopt..
Ik: Dan moet ik u vragen om uw auto ergens anders neer te zetten.
Mevr: Waarom? er staat nergens dat het niet mag!
Ik: Jawel hoor mevrouw, daar achter u staat een bord.
Mevr: O, die had ik niet gezien de volgende keer zet ik hem daar niet meer neer.
Ik: Nee mevrouw ik wil dat u, u auto nu weghaald.
Mevr: Ja maar ik moet mijn kind ophalen nu moet ze wachten!
Ik: In die tijd dat u een discussie met mij aanging had u allang uw auto ergens anders kunenn neerzetten en uw kind kunnen ophalen.

Toen liep ze boos weg en zei ze nog wat..
Als je het 1 keer toelaat dan doen ze het de volgende keer gewoon weer :+

Discussie ging wel wat langer door maar dit hebben we ongeveer gezegd..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:19

Regels gelden alleen voor domme mensen en alleen als er een bord staat. En het is toch logisch dat aaaaaalle mensen ergens parkeren, zodat zij dat ene makkelijke plekje recht voor de deur kan hebben?

Chantal_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:21

Gisteravond ging ik bij mijn vriendin eten en we gingen samen het avondeten halen bij de AH.
Nu willen we in de kassarij gaan staan en de vrouw voor ons begint te schreeuwen en te tieren
dat je bij deze kassa alles gratis meekrijgt en dat je alsjeblieft moet vragen of je af mag rekenen.
Want de kassajongen, ja hee die had geen manieren.
Wij hadden soiets van oke wat is hier aan de hand.
Bleek het kind van die vrouw een dvd op de band te hebben gelegd en die scande dus niet.
Dus die jongen z'n collega erbij geroepen om te kijken wat de prijs/code is.
Blijkt dat die vrouw die dvd bij de Kruidvat heeft gekocht, maar te beroerd was om dat gewoon
even uit te leggen.

Nou het was echt te gek voor woorden hoor, die arme jongen helemaal van slag :=
We hebben hem maar verteld dat ze vast ongesteld was en dat hij zich er niet zoveel van aan moest trekken.

Het was ook nogal een asociaal typje dus ik snap dat hij zich rot schrok :Y)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-10 18:24