Ik heb absoluut geen last van zijn grootte hoor. Er past makkelijk een krat boodschappen achterin, mijn hondje past achterin, ik kan overal parkeren, ik schiet overal tussendoor, veel makkelijker dan de Fiat Punto GTI waar ik ook vaak in rij.
Phylos
Geplaatst: 16-08-09 14:42
oh dan, dat valt mee genoeg om te vervoeren dus Dat van het parkeren kan ik me inderdaad voorstellen, dat is wel heel fijn
Zo, net weer even flink kunnen toeteren, heerlijk. Meisje dacht dat ze wel even voor mij langs kon scheuren, maar ik moest dus voor haar remmen. Dus TOEEET, kind schrok zich rot. Tsjah, moet je maar opletten.
Later nog een oudere vent die 50 ging rijden waar je 80 mag. Dus even mooi ingehaald.
Oh mén, die Beetle in beige met bruine kap, zó ontzettend gaaf!! Maar nog zó duur! Die houden echt hun waarde wel Helaas, haha.
Zoals ik al zei komt er bij mij eerst toch echt een oud krot eerst, maar hoop dit jaar of begin volgend jaar toch echt wat degelijker te gaan..
Die Smart Cabrio vind ik trouwens ook érg leuk, die mag me ook wel worden aangeboden..Mag ik vragen wat die op dit moment kosten wil je een beetje leuke auto hebben, met niet te veel KM, een goede motor enzo? Ze hebben toch veel problemen in de motor ofzo? En brandstofgebruik? Kun je er op de snelweg wat mee rijden, ook ivm de wind enzo? Pff wat een vragen..Maar ik vind 'm echt leuk! Wanneer doe je 'm weg Sas? Is het dak trouwens automatisch of?
Pff wat een vragen..Kunnen beter een HK-topic voor cabrio liefhebbers maken!! hahaha
Mijn Smartie was €3000,-, uit 2000, hij stond op iets meer dan 100.000km en hij doet 't allemaal prima. Snelweg overleeft 'ie ook, alleen gaat 'ie niet harder dan 120, dus boetes zal je niet krijgen. Maar als 't goed is moet 'ie begin volgend jaar alweer weg, dus als je 'm dan nog wil. Hij heeft een automatisch dak, alleen de achterkant moet je zelf vastklikken. Daarna ga je gewoon met een knopje zo zjoeeeffffff. Super chill.
Phylos
Geplaatst: 16-08-09 19:03
Zack schreef:
Om maar even gezellig mee te doen Maar nog steeds rijbewijsloos
hihi das ook grappig eerder een auto hebben dan je rijbewijs :p...wanneer denk je hem te gaan halen?
Hihih nou auto stond de vorige keer ook al voor de deur hoor hihi. Mn instructeur is als het goed is terug met vakantie. Dus hoop dat ik snel weer een poging kan wagen!
Ik werd het ook helemaal zat dat lessen anderhalf uur rondrijden zonder commentaar
Klaasje
Geplaatst: 17-08-09 10:21
Amrah schreef:
Indd
Ik werd het ook helemaal zat dat lessen anderhalf uur rondrijden zonder commentaar
Dat valt mij ook steeds op bij m'n laatste lessen. Ik les 2 uur, hij is ondertussen gewoon lekker aan het kletsen, aan het bellen en plannen, etc. Heel relaxed. Zei ook al dat ik geen lessen meer nodig heb. Ik mag eind deze maand weer afrijden, en heb nog 2 uurtjes les die week ervoor. Voor de rest niks.
ja idd bij mij heb ik ook het gevoel dat het wel zo'n beetje goed is, want hij klets ook bijna alleen maar of is aan het bellen en plannen inderdaad..het is meer voor mijn eigen vertrouwen en gevoel nog dat ik nog 2 lessen neem voor mijn examen