gistermiddag toen er vet uit een pan op mijn buik spatte!!(mooie rode vlekken zijn het nu)..
sibbe
Geplaatst: 15-09-09 14:02
vorige week vrijdag op de bruiloft van mijn vriendin ik was getuige en het was een super mooie dag. tranen van vreugde
upendo
Geplaatst: 15-09-09 14:03
Gisteren, in de hoop dat mijn lenzen dan vanzelf uit zouden gaan, omdat ik anders met mijn vingers waar ik peper mee gesneden had mijn lenzen uit mijn oog moest gaan plukken..
Anoniem
Geplaatst: 15-09-09 14:06
upendo schreef:
Gisteren, in de hoop dat mijn lenzen dan vanzelf uit zouden gaan, omdat ik anders met mijn vingers waar ik peper mee gesneden had mijn lenzen uit mijn oog moest gaan plukken..
Ik vanochtend op de fiets half, ik had het echt niet meer.
Kathleen_vW
Geplaatst: 15-09-09 14:08
Gisternacht, ruzie met ma omdat ik het huis uit ga, waar ze het totaal niet mee eens is. Maar vriendlief kwam gelukkig meteen uit zijn werk naar me toe om me te troosten en is blijven slapen
Gisterenavond toen ik bij mijn vriendje was. Hij zag het allemaal niet meer zitten en vond het allemaal te snel gaan. Dus nu zie ik hem alleen in het weekend. We hebben samen zitten janken.
Paar dagen geleden, omdat mannen klootzakken zijn..
Laura1589
Geplaatst: 16-09-09 09:00
Gister, Want ik ben ziek, voelde me hondsberoerd en mis vriendlief die sinds afgelopen zondag voor 10 weken in Amerika zit... Voelde ik me toch wel verdrietig..
Gisteravond omdat m'n vriend vertelde dat hij weet gezeik kreeg als hij geen sms'je stuurde terwijl hij het beloofd had. Ik had dagt niet door, was wel even slikken.. die confrontatie.
Ehm.. eergister? And I'll never cry about him ever again.
Kon ik dat ook maar..
PureSG
Geplaatst: 16-09-09 10:55
LisaLuna schreef:
Ehm.. eergister? And I'll never cry about him ever again.
Sterk van je
Ik gisteravond, was precies een week geleden dat mijn oma is heengegaan, kan niet over m'n ex heenkomen én ik kan niet bevatten dat ik mijn droompiercing dan eindelijk na 2 jaar heb laten zetten. Dus tranen van verdriet en vreugde.