Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WillemYntJee schreef:Een rechterspiegel is volgens de wet niet verplicht, daarom stellen instructeurs m vaak op hunzelf af. Maar als je een beetje fatsoenlijke rijschool hebt, zetten ze er gewoon zo'n spiegeltje boven op die ze zelf afstellen zodat jij je spiegel gewoon kan gebruiken
K heb ook altijd geleerd binnenspiegel, buitenspiegel, dode hoek en ja ook bij rechts
Buckje schreef:Whaha, ik heb trouwens nog niet geleert over de auto onder de motorkap... dat krijg ik morgen.
Kregen jullie dat ook je laatste les pas vlak voor het afrijden ?
Buckje schreef:Ik heb mijn auto al voor de deur staan, maar daar zit geen Airco in. (in lesauto wel)
Ik hoop dat het morgen regent trouwens, dan heb ik niet zo last van die felle zon!
lovee schreef:Hallo
meldt zich als het mag.
Ik moet dinsdag afrijden en heb mijn ttt.
Ik moest eigenlijk 5 jan al maar vanwege het weer is het afgelast.
heb echt een rot tijd 10 voor 4.
Macchiato schreef:Ik ben vanochtend geslaagd voor mijn rijbewijsBen zoooo blij
wooohoooo had de rest van de dag echt energie te veel
di_Segno schreef:Hallo lotgenoten!![]()
Gefeliciteerd macchiato!!
Ik moet over ongeveer drie weken afrijden, vind parkeren nog vrij moeilijk, en ben een bange muis op de snelweg!![]()
Morgen weer een les, het gaat allemaal zo snel! Ben half december begonnen met lessen, en heb nu alweer bijna examen brrr.....
kimmie16 schreef:Over zelfreflectieformulier, bij mij keken ze er wel na naar het examen, ook al was ik gezakt...
en moest ik uitleggen waarom ik me eigen die punten had gegeven.