Je zou ook een (professionele) fotoshoot kunnen vragen met je pony en/of een afdruk op canvas? Is ook erg leuk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Jep jep valentijn komt eraan,
en ik moet voor het eerst in mijn leven iets gaan kopen..
Geen idee wat dus! Weet iemand een leuk maar origineel valentijnscadeautje?
Luchtjes heeft hij genoeg, ketting of armbandje is niet zo zijn stijl,...
PRECIIOUSx schreef:Mijn zusje is bijna jarig, alleen weet ik niet echt ietsa origneels voor haar, ze heeft sindskort een verzorgshetje, en rijd paard , poetsspullen en kleding heeft ze allemaal al .. Weten jullie iets?
nikiet schreef:PRECIIOUSx schreef:Mijn zusje is bijna jarig, alleen weet ik niet echt ietsa origneels voor haar, ze heeft sindskort een verzorgshetje, en rijd paard , poetsspullen en kleding heeft ze allemaal al .. Weten jullie iets?
Hoe oud is je zusje? je kan een leuk halster doen voor de shet, of een tas voor haar laarzen als ze die heeft. je hebt ook van die leuke boekjes. Gek van paard en knettergek van paarden. van de manvan. ECHT GENIAAL!
HeleneDas schreef:Ik ben 6 maart jarig maar geen enig idee wat ik moet vragen!!
Ik heb een shetlander en ik men met hem, hij is ook ohz.
Wat kan ik vragen, graag paardenspullen ofzo
Budget is denk rond de 200,- met geld van familie, misschien iets meer...
Veulen84 schreef:Een goede vriendin van mij gaat al een paar weken lang geregeld mee op maandag avond naar de orun en ze gaat straks ook mee naar het examen.
Ik wil haar daar eigenlijk voor bedanken, met een leuk niet super goedkoop of superduur kado. Mare ik ben een beetje inspiratieloos. Iemand een leuk idee?
Veulen84 schreef:Dat is wel leuk, maar ik zoek echt iets apparts. Het kost haar veel tijd (en ze vind het echt niet altijd leuk), dus ga me er ook niet makkelijk van af maken. Vandaar dat ik er wel 2 maanden voor uit trek.
Mag ook iets met paarden zijn, ze heeft er zelf 1. Dus dat is ook iets. Ik zit kwa budget echt wel te denken tussen de 25 en 30 euro.
Davinia_ schreef:Ik zit na te denken over een cadeau voor m'n moeder of voor m'n ouders. Eind april zijn m'n ouders 25 jaar getrouwd en begin mei wordt m'n moeder 50! Begin december wordt m'n vader ook 50, maar dat duurt nog eventjes
Eerst was het plan om ze mee te nemen met een weekendje weg, maar m'n vader kan eigenlijk geen vrij krijgen en vriendje ook niet. Bovendien gaan we in de zomer al een midweekje met ze weg.
Toen dachten we aan uit eten, maar dat doen we al met ze, omdat ze zoveel in ons huisje hebben geklust.
Verder hebben ze niet echt iets waar ze blij mee zouden zijn, hebben niet echt hobby's, hebben niets nodig enzo. Dus ik zit erg te denken wat we dan zouden kunnen geven ofzo. Ze hebben een erg heftige periode achter de rug, dus wil ze echt iets leuks geven! M'n moeder zou ik een dagje naar een beautysalon kunnen sturen, maarja, dan heb ik nog niets voor m'n vader.
Iemand ideetjes?
Destino schreef:Davinia_ schreef:Ik zit na te denken over een cadeau voor m'n moeder of voor m'n ouders. Eind april zijn m'n ouders 25 jaar getrouwd en begin mei wordt m'n moeder 50! Begin december wordt m'n vader ook 50, maar dat duurt nog eventjes
Eerst was het plan om ze mee te nemen met een weekendje weg, maar m'n vader kan eigenlijk geen vrij krijgen en vriendje ook niet. Bovendien gaan we in de zomer al een midweekje met ze weg.
Toen dachten we aan uit eten, maar dat doen we al met ze, omdat ze zoveel in ons huisje hebben geklust.
Verder hebben ze niet echt iets waar ze blij mee zouden zijn, hebben niet echt hobby's, hebben niets nodig enzo. Dus ik zit erg te denken wat we dan zouden kunnen geven ofzo. Ze hebben een erg heftige periode achter de rug, dus wil ze echt iets leuks geven! M'n moeder zou ik een dagje naar een beautysalon kunnen sturen, maarja, dan heb ik nog niets voor m'n vader.
Iemand ideetjes?
Wij hebben mijn ouders voor 25 jarig huwelijk en meehelpen klussen in ons huis een heel pakket gegeven met een bon van giftfor2 voor 2 nachtjes weg, die ze zelf in kunnen plannen, een saunabon t.w.v. 100 euro en een dinerbon om uit eten te gaan t.w.v. 75 euro.
Die bonnen hebben we in laten pakken in een heel leuk winkeltje bij ons in de buurt waar ze zelfgemaakte bonbons, snoep, koekjes etc verkopen en dan dus met veel lekkere dingen, zodat het een heel groot pakket werd!
Ze vonden het superleuk!