[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mintgroen

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:59

Voor een Shetlander kom je niet erg gauw aan iets duurders denk ik.. Heb je je menspullen al helemaal compleet naar tevredenheid? Een leuk halster met touw, bijpassende kleren voor jou misschien? Ik vond het geweldig om voor mijn verzorgshet halsters te kopen ;)

Je zou ook een (professionele) fotoshoot kunnen vragen met je pony en/of een afdruk op canvas? Is ook erg leuk!

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:34

_mexx_lady_ schreef:
Jep jep valentijn komt eraan,
en ik moet voor het eerst in mijn leven iets gaan kopen..
Geen idee wat dus! Weet iemand een leuk maar origineel valentijnscadeautje?
Luchtjes heeft hij genoeg, ketting of armbandje is niet zo zijn stijl,...

Ik ben van plan chocolade cupcakes te maken (is hij gek op) en dan een hartje erop ofzo. Simpel, maar lief. :p (en lekker)
hij wilde niet aan valentijn doen, omdat we er beide een hekel aan hebben, maar toch :o

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 18:53

Mijn zusje is bijna jarig, alleen weet ik niet echt ietsa origneels voor haar, ze heeft sindskort een verzorgshetje, en rijd paard , poetsspullen en kleding heeft ze allemaal al .. Weten jullie iets?

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 22:43

PRECIIOUSx schreef:
Mijn zusje is bijna jarig, alleen weet ik niet echt ietsa origneels voor haar, ze heeft sindskort een verzorgshetje, en rijd paard , poetsspullen en kleding heeft ze allemaal al .. Weten jullie iets?

Hoe oud is je zusje? je kan een leuk halster doen voor de shet, of een tas voor haar laarzen als ze die heeft. je hebt ook van die leuke boekjes. Gek van paard en knettergek van paarden. van de manvan. ECHT GENIAAL!

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 09:48

nikiet schreef:
PRECIIOUSx schreef:

Hoe oud is je zusje? je kan een leuk halster doen voor de shet, of een tas voor haar laarzen als ze die heeft. je hebt ook van die leuke boekjes. Gek van paard en knettergek van paarden. van de manvan. ECHT GENIAAL!

Ze wordt 11, en is nogal 'volwassen' voor dr leeftijd . :)

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 12:39

met zeer veel spoed hulp gevraagd!!!
Ik vertrek over 2 weken voor 5 maanden naar Uganda. Nu wil ik mijn vriend graag iets geven of iets
doen als ik wegga. Of dit met Valentijnsdag geven. Nu was ik van plan een puzzel te laten afdrukken met
een foto en wekelijks een puzzelstukje naar hem opsturen vanuit Uganda. En dan de uitleg er bij dat je in het begin niet moet proberen de puzzel op te lossen omdat het niet mogelijk is. Hoe verder het einde nadert hoe makkelijker de puzzel word. Symbolische dus.
Nu heeft mijn vriend echter besloten ook te gaan reizen, hij weet nog niet waarheen en hoe en wat. Echter moet ik voor deze puzzel actie een duidelijk adres hebben en dat heeft hij dan dus niet...

Wie o wie heeft een ander leuk idee??? ik hou niet zo van foto's op knuffels, kussenslopen enz enz..

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:03

Oh dat van die puzzelstukjes is echt heel leuk, alleen lijkt het me wel erg duur.
Maar misschien iets met tekstjes in een boekje of een soort scheurkalender? Iedere bladzijde een nieuw zinnetje, een foto, een herinnering. Steeds iets anders, maar toch dat het betekenis heeft voor jullie beide? En dat hij dan iedere week een nieuwe bladzijde kan bekijken/openslaan/afscheuren?

Pff, ben echt een ramp in dingen verzinnen :Y)

nikiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 22:16

Hoe oud is je zusje? je kan een leuk halster doen voor de shet, of een tas voor haar laarzen als ze die heeft. je hebt ook van die leuke boekjes. Gek van paard en knettergek van paarden. van de manvan. ECHT GENIAAL![/quote]

Ze wordt 11, en is nogal 'volwassen' voor dr leeftijd . :)[/quote]

Dan zou ik zeker voor die boekjes kijken! Erg leuk en zeker niet kinderachtig!

Tuedelue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 19:27

Ik heb nog ideeen nodig voor valentijn. We doen niet echt iets speciaals ervoor, gaat ook niet want hij zit in barcelona voor stage, maar gewoon een kleinigheidje als aandenken. Iemand tips zat zo te denken aan 15-20 euro maar verder als chocolade, bloemen, geurtje kom ik niet en dat vind ik niet echt passend. WE hebben voor zijn vertrek nog een fotoshoot gedaan, dus een foto heeft hij ook net gehad.

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-12 21:09

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 22:45

Vet leuke site zeg! Wauw! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 19:51

HeleneDas schreef:
Ik ben 6 maart jarig maar geen enig idee wat ik moet vragen!!
Ik heb een shetlander en ik men met hem, hij is ook ohz.
Wat kan ik vragen, graag paardenspullen ofzo
Budget is denk rond de 200,- met geld van familie, misschien iets meer...

leuk setje? Tuigonderleggers/dekje,(zweet)dekentje,beenbescherming (Picasso heeft hele mooie 3 in 1 voor shetjes :D ) en een halster,ofzo?

Of een armbandje met haren van je shetje,is ook altijd leuk.

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:26

Picassox schreef:
Vet leuke site zeg! Wauw! <3

Ja hea, ben er echt verslaafd aan ! :o

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:07

Haihai!

Een van mijn beste vriendinnen gaat over 1,5 voor 5 maanden naar Azië. Nu ben ik op zoek naar een leuk klein en origineel kadootje om haar mee te geven. Ik zat zelf al te denken aan een envelop met allemaal kleine enveloppen waar dingetjes inzitten die aan onze vriendschap doet denken, maar ook gelukspoppetjes bv.. Nog ideeën? :D

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 14:52

Een goede vriendin van mij gaat al een paar weken lang geregeld mee op maandag avond naar de orun en ze gaat straks ook mee naar het examen.

Ik wil haar daar eigenlijk voor bedanken, met een leuk niet super goedkoop of superduur kado. Mare ik ben een beetje inspiratieloos. Iemand een leuk idee?

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 15:00

Iemand leuke ideen? Ik ben over 2 weken jarig, en iedereen vraagt al wat ik wil.. Ik zou het echt niet weten..

Ik heb al mooie oorbellen gehad en heb zelf hoesjes uitgekozen (voor mijn telefoon) die ik dan van mijn broertje krijg, maar verder zou ik het echt niet weten... Sieraden e.d. heb ik al en draag eigenlijk niets anders dan dat ik dagelijks om heb..

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 17:42

Veulen84 schreef:
Een goede vriendin van mij gaat al een paar weken lang geregeld mee op maandag avond naar de orun en ze gaat straks ook mee naar het examen.

Ik wil haar daar eigenlijk voor bedanken, met een leuk niet super goedkoop of superduur kado. Mare ik ben een beetje inspiratieloos. Iemand een leuk idee?

Heb je een leuke foto van jullie samen?
Op foto.com zijn heel veel fotocadeau's maar €2! Waaronder sleutelhangers, mokken etc.
Misschien een leuk idee?

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-12 18:27

Dat is wel leuk, maar ik zoek echt iets apparts. Het kost haar veel tijd (en ze vind het echt niet altijd leuk), dus ga me er ook niet makkelijk van af maken. Vandaar dat ik er wel 2 maanden voor uit trek.

Mag ook iets met paarden zijn, ze heeft er zelf 1. Dus dat is ook iets. Ik zit kwa budget echt wel te denken tussen de 25 en 30 euro.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 12:08

Ik zit na te denken over een cadeau voor m'n moeder of voor m'n ouders. Eind april zijn m'n ouders 25 jaar getrouwd en begin mei wordt m'n moeder 50! Begin december wordt m'n vader ook 50, maar dat duurt nog eventjes
Eerst was het plan om ze mee te nemen met een weekendje weg, maar m'n vader kan eigenlijk geen vrij krijgen en vriendje ook niet. Bovendien gaan we in de zomer al een midweekje met ze weg.
Toen dachten we aan uit eten, maar dat doen we al met ze, omdat ze zoveel in ons huisje hebben geklust.
Verder hebben ze niet echt iets waar ze blij mee zouden zijn, hebben niet echt hobby's, hebben niets nodig enzo. Dus ik zit erg te denken wat we dan zouden kunnen geven ofzo. Ze hebben een erg heftige periode achter de rug, dus wil ze echt iets leuks geven! M'n moeder zou ik een dagje naar een beautysalon kunnen sturen, maarja, dan heb ik nog niets voor m'n vader.
Iemand ideetjes?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 12:09

Veulen84 schreef:
Dat is wel leuk, maar ik zoek echt iets apparts. Het kost haar veel tijd (en ze vind het echt niet altijd leuk), dus ga me er ook niet makkelijk van af maken. Vandaar dat ik er wel 2 maanden voor uit trek.

Mag ook iets met paarden zijn, ze heeft er zelf 1. Dus dat is ook iets. Ik zit kwa budget echt wel te denken tussen de 25 en 30 euro.

Pas was er iets met een hoefijzer die je kon laten ingraferen. Misschien is dat iets?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 12:14

Davinia_ schreef:
Ik zit na te denken over een cadeau voor m'n moeder of voor m'n ouders. Eind april zijn m'n ouders 25 jaar getrouwd en begin mei wordt m'n moeder 50! Begin december wordt m'n vader ook 50, maar dat duurt nog eventjes
Eerst was het plan om ze mee te nemen met een weekendje weg, maar m'n vader kan eigenlijk geen vrij krijgen en vriendje ook niet. Bovendien gaan we in de zomer al een midweekje met ze weg.
Toen dachten we aan uit eten, maar dat doen we al met ze, omdat ze zoveel in ons huisje hebben geklust.
Verder hebben ze niet echt iets waar ze blij mee zouden zijn, hebben niet echt hobby's, hebben niets nodig enzo. Dus ik zit erg te denken wat we dan zouden kunnen geven ofzo. Ze hebben een erg heftige periode achter de rug, dus wil ze echt iets leuks geven! M'n moeder zou ik een dagje naar een beautysalon kunnen sturen, maarja, dan heb ik nog niets voor m'n vader.
Iemand ideetjes?

Wij hebben mijn ouders voor 25 jarig huwelijk en meehelpen klussen in ons huis een heel pakket gegeven met een bon van giftfor2 voor 2 nachtjes weg, die ze zelf in kunnen plannen, een saunabon t.w.v. 100 euro en een dinerbon om uit eten te gaan t.w.v. 75 euro.
Die bonnen hebben we in laten pakken in een heel leuk winkeltje bij ons in de buurt waar ze zelfgemaakte bonbons, snoep, koekjes etc verkopen en dan dus met veel lekkere dingen, zodat het een heel groot pakket werd!
Ze vonden het superleuk! :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 12:43

Destino schreef:
Davinia_ schreef:
Iemand ideetjes?

Wij hebben mijn ouders voor 25 jarig huwelijk en meehelpen klussen in ons huis een heel pakket gegeven met een bon van giftfor2 voor 2 nachtjes weg, die ze zelf in kunnen plannen, een saunabon t.w.v. 100 euro en een dinerbon om uit eten te gaan t.w.v. 75 euro.
Die bonnen hebben we in laten pakken in een heel leuk winkeltje bij ons in de buurt waar ze zelfgemaakte bonbons, snoep, koekjes etc verkopen en dan dus met veel lekkere dingen, zodat het een heel groot pakket werd!
Ze vonden het superleuk! :)

Dat is wel een heel leuk idee! Ga gelijk eventjes op die site kijken :j

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 17:49

Toen mijn ouders 25 jaar waren getrouwd, heb ik foto's van ze gemaakt op de locatie waar ze 25 jaar daarvoor ook hun foto's hebben laten maken. Ook een beetje dezelfde poses enzo ;) Die foto's hebben we gebruikt voor de uitnodigingen van het feest, maar ik heb ook een foto van 25 jaar daarvoor en van 25 jaar later naast elkaar gevoegd en in een hartvormig kristal laten graferen/bedrukken. Was erg leuk! Ook hebben we op de dag zelf een ontbijt georganiseerd met het hele gezin :) Was best een leuke locatie, aan de Nieuwe Waterweg met uitzicht op boten enzo (vindt mijn vader leuk!)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 22:47

Hey iedereen,

ik zou graag mijn vriend verrassen met iets kleins. Gewoon omdat hij zo geweldig is en we net een moeilijke periode achter de rug hebben. Maar ik heb totaal geen idee wat voor kleins ik hem kan geven. Iemand een idee ? :)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 17:58

Dames, wellicht kunnen jullie mij hier ook helpen. Dit jaar worden mijn ouders beide 50, wat we in mei groot gaan vieren. We hebben vrienden, kennissen en familie uitgenodigd, ze zijn welkom tussen 14:00 en 20:00. We willen onder de hele gastenlijst geld gaan inzamelen voor 1 groot cadeau, dus dat is al voor elkaar. De versiering etc. mag van mij flink over de top, zo zijn we nu het volgende aan het regelen:
- Opblaasbare abraham & sarah
- Spandoek:'Paniek, paniek! M en I zijn antiek!"
- ballonnen met 50 erop, slingers met 50 erop, en een deur hanger.

Jullie nog ideeën? Het mag echt lekker gek! (van mij dan O:) )