Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Konstantine schreef:Wat jammer dat er dan interesse is, maar er geen betaalbare verzendopties verschijnen.
Ik kan me voorstellen dat het op zoiets specifieks als een zadel geen storm loopt.

Alja schreef:Hier ligt al iets vanaf 27 febr op het punt
Donderdag de koopster een bericht gestuurd, steeds online maar geen enkele reactie
Ik doe het niet maar ben in staat om een tokkie bericht te gaan sturen!
Alja schreef:Je moet het onderin de advertentie zetten en ook in je profiel
Dit is mijn hashtag
#alja112_meisje140
pmarena schreef:Nouja ik vind het soms wel fijn als iemand een wat lager aanbod doet nadat ik een hartje heb gezet
CastaMickey schreef:Hier weer een mooie
Hunkemoller body uit de 'privé collectie'
Nieuw zonder prijskaartje
Tekst: "alleen aangehad voor de foto"
En dan idd fotos dat ze m aanheeft. Uhm?! Er is een reden dat je geen ondergoed mag passen in de winkel.. en sowieso waarom zou je dat soort fotos van jezelf online zetten?!
BenaLaars schreef:Ik heb mijn trouwjurk verkocht op Vinted maar het verzenden is wel een dingetje; ik heb groot pakket geselecteerd, ter grootte van een verhuisdoos. Vervolgens staat dan een maximale afmeting van veel kleiner dan een verhuisdoos en een max gewicht van 2 kg en €25 verzekerd bedrag. Bij navraag geeft de vinted chat medewerker aan dat dat formaat niet zo nauw luistert en als het pakket kwijt raakt, zowel ik als de koper vergoed krijgen. Al heb ik dat gesprek zwart op wit, hij spreekt hun voorwaarden wel erg tegen. Vervolgens druk ik op "maak een verzendlabel aan" en gebeurt er niks.. na 24 uur en tig support aanvragen annuleer ik de bestelling (zoals de handleiding adviseert) en plaats ik de jurk opnieuw. Koper koopt weer en selecteert een andere vervoerder (DHL) wederom na 24 uur nog geen label ontvangen. Tussendoor andere kleine artikelen verkocht waarvoor wel direct een verzendlabel in mijn email zat. Koper wil de jurk graag asap hebben en vraagt me hem buiten Vinted om te verkopen. vinted reageert overigens niet op mijn 3! Hulpaanvragen.
Wat te doen? Iemand meegemaakt?