Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 13:59

Aan mijn knie! Ik ben op vakantie en moet veel lopen, waarom moet die knie nou net nu gaan branden???

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 13:59

Helaas is het zusje in deventer niet de beste idd.

Apeldoorn is stuk beter. Maar zeker zonde van zijn mooie locatie ook.
Zou ook zeker even mail doen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 14:05

‘T Zusje is sowieso per plaats en zelfs per chef op dat moment echt heel erg verschillend. Heel slordig zo. Zou er inderdaad ook een slechte recensie over schrijven en/of een klacht over indienen.

Ik heb al de hele dag last van mijn stuitje.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 14:16

Het geval is dat we geen direct contact met het zusje willen opnemen omdat er met betalen (in ons voordeel) iets niet helemaal is goed gegaan en we een beetje bang zijn dat ze dan op dingen gaan terug komen. We hebben gewoon de bon gehad, ik heb goedkeuring gegeven, er is een bedrag ingetoetst en ik heb dat bedrag betaald. Heb wel een uitgebreide review op google geplaatst net.

We gaan in ieder geval geen van allen meer naar Deventer. Heb echt super goede ervaring met Harderwijk en Utrecht, dus was er eigenlijk al vanuit gegaan dat Deventer ook wel soortgelijk zou zijn. Maar dat dit zo'n groot contrast heeft met de ervaring die ik heb met andere restaurants binnen de keten had ik echt nooit verwacht.

Inderdaad ook super blij dat ik pilletjes heb tegen kruisbesmetting (mochten er hier mensen meelezen met gluten intolerantie of net als ik Coeliakie: https://littlehelpers.com/nl/ ik zweer bij deze pilletjes) maar inderdaad ook genoeg mensen die dit (nog) niet kennen en wel hartstikke ziek worden of een heftige allergische reactie krijgen op iets anders. Vind het ook echt heel slordig en niet netjes. Misschien zelfs wel nalatig. Stel dat iemand gewoon een anafylactische shock krijgen omdat ze iets binnen krijgen wat absoluut niet mag. Kan er echt niet bij met m'n hoofd...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 14:29

Jeetje wat erg zeg Taartje. Gluten is ook echt een intoleratie die heftig kan zijn. :n

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 14:35

taartjee schreef:
Zondag uit eten geweest na een super leuke dag in Deventer (Deventer boekenmarkt bezocht) met een hele hoop leuke mensen. We hebben ons uitstekend vermaakt in het zusje, maar jeetje wat een ervaring...

Ik heb Coeliakie, dus ik mag absoluut geen gluten. We hadden op tijd gereserveerd, we waren er ook iets eerder en wij waren op die verdieping een gezelschap met nog 3 andere gevulde tafels. Ik heb netjes gevraagd of ik een glutenvrije kaart mocht, zou gebracht worden. De rest had allemaal al ingevuld wat ze wilden en ik had nog steeds geen kaartje. Nogmaals gevraagd en toen kwam het toch wel, wilden ze tegelijkertijd de bestelling van de rest al meenemen terwijl ik net aan het kijken was wat ik wilde, dus gezegd, wacht nog maar even. Vervolgens duurde het echt 20 minuten voor ze de kaartjes op haalden.
Eerste gang kwam na een poosje, was wat langer wachten maar we hadden de grootste lol met elkaar dus het was niet erg dat we wat langer moesten wachten, lekker eten, lekker kletsen, lekker lachen.
Op een gegeven moment willen een aantal van ons weer een drankje bestellen, dus maar gevraagd of dat kon aan de serveerster. Ze zou zo bij ons terug komen. Half uur later nog niemand geweest voor een drankje dus een andere serveerster maar aangeschoten, iedereen kon drinken bestellen en we kregen eindelijk onze 2e ronde drinken.
Vervolgens bestel ik iets waar normaal gesproken een broodje bij zit, maar glutenvrij dus geen broodje. En wat denk je, er zit een broodje IN het schaaltje met mijn eten terwijl er een glutenvrije prikker in zit. HOE DAN. Ik heb gelukkig wel altijd "anti gluten pillen" mee voor dit soort omstandigheden, dat ik in ieder geval niet ziek wordt als ergens per ongeluk toch gluten in belanden, maar dit was wel bijzonder. Uiteindelijk wel gegeten, maar netjes was het niet. Daarnaast hoorden we het personeel wel vaak zeggen dat ze onderbemand waren, maar vervolgens zagen we ze echt grotendeels van de tijd gewoon rondom de bar staan kletsen. En dan gewoon lange stukken aaneen. Ja, dan snap ik dat je het druk hebt.

En als kers op de taart zijn hebben 3 mensen (waaronder ik) voedselvergiftiging opgelopen door dubieuze carpaccio (ik heb zelf niet eens echt opgelet op de kleur van de carpaccio want het hele bord was bedekt met een berg rucola, waardoor ik niet goed heb opgelet).

Ik ben echt fan van het zusje, maar ik ga nooit meer naar locatie Deventer. En dat is echt zonde, want het is een super mooi pand.

Het las je verhaal en dacht meteen dit gaat over het zusje. Die is idd niet zo best in Deventer. Vorige keer dat ik er was ben ik ziek geworden.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 14:42

Marlinde, ik heb dus eigenlijk nog heftiger dan intolerantie, Coeliakie is een auto immuun ziekte die door gluten wordt getriggerd, dus ik hoef in principe maar 1 broodkruimeltje binnen te krijgen en ik ben hartstikke ziek (thank god voor die pilletjes), maar het is hoe dan ook ontzettend slecht als restaurant wat bekend staat als hartstikke secuur met allergieën en oliebol zo omgaan met iets wat hartstikke serieus is. Sowieso is glutenintolerantie al poedersuiker, laat staan als je echt een heftige voedselallergie hebt :(
Dan heb ik nog mazzel dat als ik gluten binnen krijg (en ik heb geen pilletje genomen) dat ik pas ziek wordt nadat het eten in mijn darmen komt en ik altijd thuis ben.

Oh jeetje Nicole, ook al ziek geworden :( Het is voor ons allemaal ook echt een nooit meer in Deventer

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 14:44

Verhaal gaat verder volgens verzender moet ik alle pakketten al binnen hebben. :')

Niet dus zaterdag hebben ze eerst zelf uitgesteld naar maandag, maar had fysio dus verplaatst naar dinsdag. En nu hebben ze bezorg moment weer zelf aangepast naar woensdag. Heb nu toestemming voor de deur, maar weet nu al zo goed als zeker dat het naar pakketpunt of automaat gaat.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 15:11

Reclames op telefoon die je ff-ing 3x !!! Moet wegklikken

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 16:39

Een woord: PCOS!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 16:52

Ohhhh zo'n irritatie factortje dit.
Nieuwe oplaadkabeltje gekocht, echt nog goed naar gekeken en dan thuis, nadat je hem aggressief uit de verpakking hebt getrokken en dus echt niet meer terug kan, zien dat het 2 usb-c poorten heeft en zo'n blok heb ik niet _-:(
Dus nu alsnog een blok kopen maar ben benieuwd hoe duur die dan weer zijn.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 17:06

Dat de bekende gele geldautomaat mijn bankpas niet terug geeft terwijl dat ding in storing schiet
tijdens mijn transactie.
Dus nu geen cash geld en geen bankpas en hun advies was vraagt u maar een nieuwe aan..
Joh helder lampje.. :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 17:32

paddington schreef:
Dat de bekende gele geldautomaat mijn bankpas niet terug geeft terwijl dat ding in storing schiet
tijdens mijn transactie.
Dus nu geen cash geld en geen bankpas en hun advies was vraagt u maar een nieuwe aan..

Ohh die ken ik van toen ik nog bij de appie werkte...wij mogen natuurlijk niet bij die automaten, en zij gaan geen monteur sturen puur voor een pinpas (en één monteur heeft een keer heel leuk gezegd dat ie pinpassen vernietigd als ze ingeslikt worden, maar later had eentje die er toevallig was om m te vullen er een pinpas uitgetrokken en teruggegeven aan de klant, dus??), dus heel wat boze klanten gehad als dat ding weer eens trek kreeg in pinpassen

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 18:20

paddington schreef:
tijdens mijn transactie.

Oh dat is echt eeh ergernis

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 18:34

Bellatrix schreef:
Aan mijn knie! Ik ben op vakantie en moet veel lopen, waarom moet die knie nou net nu gaan branden???

Hoe is het met je knie nu?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 19:30

Mijn NC koptelefoon is gaan hemelen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 19:35

Lau schreef:
Een woord: PCOS!

Ik kan je de hand schudden :(:)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 20:07

Suzanne F. schreef:
Bellatrix schreef:

Hoe is het met je knie nu?

Nog niet goed helaas. We zijn nu in Polen. Morgen naar Auschwitz. Hopelijk is het dan beter.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 20:09

Dat hoop ik ook voor je! Morgen indrukwekkende dag voor de boeg.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 20:11

Sterkte Bellatrix!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 20:26

Thanks!!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 20:34

Ik krijg waarschijnlijk de kans van m'n leven. Een unieke functie waarbij ik echt m'n allergrootste droom waar kan maken.
Maar de timing is gewoon ruk. Voor zoiets had ik financieel en mentaal stabieler willen zijn. En dat zet me zo erg aan het twijfelen. Wel of niet doen? Een sprong in het diepe is het sowieso en de eerste maanden gaan echt pittig zijn, ook als alles verder wel ideaal was.
Geen twijfel was ook niet goed geweest maar ik weet echt niet of het een sprong in het diepe is of dat het verdrinken wordt. Alleen zo'n kans, ga ik never nooit meer krijgen.
Uuuuuugh

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 20:50

Je kan altijd stoppen als het niet gaat, toch?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 21:03

Telpeva schreef:
Mijn NC koptelefoon is gaan hemelen.

Sterkte, ik heb met mijn man de afspraak dat ik meteen een nieuwe ga halen als die van mij stuk is.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 21:04

Nyaleti schreef:
Ik krijg waarschijnlijk de kans van m'n leven. Een unieke functie waarbij ik echt m'n allergrootste droom waar kan maken.
Maar de timing is gewoon ruk. Voor zoiets had ik financieel en mentaal stabieler willen zijn. En dat zet me zo erg aan het twijfelen. Wel of niet doen? Een sprong in het diepe is het sowieso en de eerste maanden gaan echt pittig zijn, ook als alles verder wel ideaal was.
Geen twijfel was ook niet goed geweest maar ik weet echt niet of het een sprong in het diepe is of dat het verdrinken wordt. Alleen zo'n kans, ga ik never nooit meer krijgen.
Uuuuuugh

Doen! Als het niet lukt, heb je het in ieder geval een kans gegeven en als het wel lukt ben je wrs een stuk gelukkiger dan nu.