Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
taartjee schreef:Zondag uit eten geweest na een super leuke dag in Deventer (Deventer boekenmarkt bezocht) met een hele hoop leuke mensen. We hebben ons uitstekend vermaakt in het zusje, maar jeetje wat een ervaring...
Ik heb Coeliakie, dus ik mag absoluut geen gluten. We hadden op tijd gereserveerd, we waren er ook iets eerder en wij waren op die verdieping een gezelschap met nog 3 andere gevulde tafels. Ik heb netjes gevraagd of ik een glutenvrije kaart mocht, zou gebracht worden. De rest had allemaal al ingevuld wat ze wilden en ik had nog steeds geen kaartje. Nogmaals gevraagd en toen kwam het toch wel, wilden ze tegelijkertijd de bestelling van de rest al meenemen terwijl ik net aan het kijken was wat ik wilde, dus gezegd, wacht nog maar even. Vervolgens duurde het echt 20 minuten voor ze de kaartjes op haalden.
Eerste gang kwam na een poosje, was wat langer wachten maar we hadden de grootste lol met elkaar dus het was niet erg dat we wat langer moesten wachten, lekker eten, lekker kletsen, lekker lachen.
Op een gegeven moment willen een aantal van ons weer een drankje bestellen, dus maar gevraagd of dat kon aan de serveerster. Ze zou zo bij ons terug komen. Half uur later nog niemand geweest voor een drankje dus een andere serveerster maar aangeschoten, iedereen kon drinken bestellen en we kregen eindelijk onze 2e ronde drinken.
Vervolgens bestel ik iets waar normaal gesproken een broodje bij zit, maar glutenvrij dus geen broodje. En wat denk je, er zit een broodje IN het schaaltje met mijn eten terwijl er een glutenvrije prikker in zit. HOE DAN. Ik heb gelukkig wel altijd "anti gluten pillen" mee voor dit soort omstandigheden, dat ik in ieder geval niet ziek wordt als ergens per ongeluk toch gluten in belanden, maar dit was wel bijzonder. Uiteindelijk wel gegeten, maar netjes was het niet. Daarnaast hoorden we het personeel wel vaak zeggen dat ze onderbemand waren, maar vervolgens zagen we ze echt grotendeels van de tijd gewoon rondom de bar staan kletsen. En dan gewoon lange stukken aaneen. Ja, dan snap ik dat je het druk hebt.
En als kers op de taart zijn hebben 3 mensen (waaronder ik) voedselvergiftiging opgelopen door dubieuze carpaccio (ik heb zelf niet eens echt opgelet op de kleur van de carpaccio want het hele bord was bedekt met een berg rucola, waardoor ik niet goed heb opgelet).
Ik ben echt fan van het zusje, maar ik ga nooit meer naar locatie Deventer. En dat is echt zonde, want het is een super mooi pand.
paddington schreef:Dat de bekende gele geldautomaat mijn bankpas niet terug geeft terwijl dat ding in storing schiet
tijdens mijn transactie.
Dus nu geen cash geld en geen bankpas en hun advies was vraagt u maar een nieuwe aan..
Joh helder lampje..
Nyaleti schreef:Ik krijg waarschijnlijk de kans van m'n leven. Een unieke functie waarbij ik echt m'n allergrootste droom waar kan maken.
Maar de timing is gewoon ruk. Voor zoiets had ik financieel en mentaal stabieler willen zijn. En dat zet me zo erg aan het twijfelen. Wel of niet doen? Een sprong in het diepe is het sowieso en de eerste maanden gaan echt pittig zijn, ook als alles verder wel ideaal was.
Geen twijfel was ook niet goed geweest maar ik weet echt niet of het een sprong in het diepe is of dat het verdrinken wordt. Alleen zo'n kans, ga ik never nooit meer krijgen.
Uuuuuugh